Не зміг отримати картку після email оповіщення що вона готова.

tda tda
11 апреля 2017, 20:07
1
я не зміг забрати картку у відділенні, після email оповіщення що картка є готовою.
Картка й справді була готова і була знайдена працівником банку. Але по її словах «картки не було в системі». Ми разом спробували активувати її через термінал (через той що грощі приймає) це нам не вдалось. Після цього мені було запропоновано піти на вулицю і спробувати те саме в банкоматі. В банкоматі на той час була черг з 7ми людей. Я відмовився це робити і віддав картку назад робітнику банку.

От скажіть будь ласка скілька часу я маю ще витратити на отримання заміни картки котра фактично не працювала в деяких маганизинних терміналах закордоном??? Я витратив не менш як 40 хвилин (не рахуючи часу на чергу) щоб замовити цю картку, бо «оператори» з якими спілкувалась працівниця «довго відповідали». А тепер ще й не можу забрати цю картку?

help@pb.ua мені на це звернення ось так відповів:

Приносимо вибачення за доставлені незручності. Карта з фото виготовляється в термін до 14 днів, після чого буде доставлена у вказане відділення.
Ответ банка
ПриватБанк
12 апреля 2017, 17:40
Шановний Автор!
Приносимо свої вибачення за завданні незручності.
У разі, якщо у Вас повторно виникнуть труднощі при активуванні картки, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням, вказавши Ваші контактні дані.
Хочемо зазначити, що активувати картку Ви можете в будь-якому зручному банкоматі ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (18)

+
+6
Qwerty1999
Qwerty1999
11 апреля 2017, 23:25
Qwerty, Ольгино
#
Вам изготовили карту в срок 14 дней, доставили в указанное отделение, сотрудник вам её выдал на руки — но вам всегда чего-то ещё не хватает в этой жизни.

Именные карты с фото активируются обычно через банкомат.
Ну была очередь к банкомату в этом отделении и в это время — и что с того, это не вина сотрудников.
Могли бы взять карту и активировать её через любой другой приватовский банкомат в любое другое время, но вы же «прынцыпиальный» клиент, почти как дитя малое — «хочу вот это прямо сейчас, всё и сразу и на всех наплевать».

А теперь будете строчить жалобы, как вас все обижают и как вам долго приходиться всего ожидать…

+
+9
tda
tda
12 апреля 2017, 11:22
#
По-перше я в Польші в супермаркеті стояв як дурень з купою товару і без готівки на касі бо картка не читалась із-за баги самої картки.

Чому я не був про це попереджений завчасно а взнав це по факту?

по-друге із-за їньої помилки час мусив витрачати я.

Накипіло…
+
0
tda
tda
12 апреля 2017, 11:23
#
А до робітниці самого відділення я й справді не маю ніяких притензій.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 апреля 2017, 11:54
Qwerty, Ольгино
#
«Накипіло…»

Верю. :-)

По памяти помню, что все банки просят при выезде в роуминг (за пределы Украины) указывать предполагаемый период и страну.
Перестраховщики обычно берут с собой карты минимум двух разных банков и немножечко наличными.
+
0
tda
tda
12 апреля 2017, 12:00
#
Приват забрав цю вимогу вже може рік тому а то й більше, і як на мене це правильно було зроблено. З тою карткою я вже багато разів подорожував і проблем не було.
+
0
tda
tda
12 апреля 2017, 12:02
#
Власне проблема була саме з карткою виданою в певний період часу
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 апреля 2017, 12:17
Qwerty, Ольгино
#
«Приват забрав цю вимогу вже може рік тому»

Я до сих пор по вайберу сообщаю эту инфу своему персональному менеджеру, а она не спешит меня разубеждать. :-)

Спасибо за информацию, приму к сведению.
+
0
rusgl
rusgl
12 апреля 2017, 11:56
Руслан, Харьков
#
Перед поездкой заграницу перестраховаться не вариант? И иметь карточки 2-х банков. Или, хотя-бы 2 карты одного банка?
+
0
tda
tda
12 апреля 2017, 12:02
#
Так сталось що на картці іншого банку грошей не було в той момент це була спонтанна 1денна поїздка.
+
0
MykolaA
MykolaA
12 апреля 2017, 11:34
Николай, Киев
#
«А теперь будете строчить жалобы, как вас все обижают и как вам долго приходиться всего ожидать…» — недавно нашел очень емкое и точное определение термина «нищеброд». Теперь убеждаюсь как их много, целый пласт.
+
0
tda
tda
12 апреля 2017, 11:50
#
Є ще варіанти як виправити лаги системи, чи по-вашому треба просто терпіти і чекати що само все зробиться?
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
12 апреля 2017, 12:13
Qwerty, Ольгино
#
Личное мнение — из одного большого отзыва сделать два, но поменьше и с большими подробностями.
И если по первому — стоять в Польше в очереди в кассу без наличных и с картой которая не читается, то это конечно не смешно.
Хотя я даже на отдых в Одессу беру минимум парочку карт — вдруг одну сопрут, смогу спокойно отдохнуть пользуясь второй. А уж в загранку сам бог велел перестраховываться, на всякий случай.

А по второй части — вы были слишком эмоциональны, надо было положить не активированную карту в карман и пойти домой. Утро вечера мудренее, да и активировать карту можно даже в шесть часов утра, когда возле внешних банкоматов Приватбанка нет ни одного клиента.

А в остальном — бывало и хуже.
+
0
09104
09104
12 апреля 2017, 21:18
Киев
#
Особенно, если посмотреть на странице ФГВФЛ в колонку «банки в стадии ликвидации» и там же «банки со временной администрацией». Я уже не говорю про обворованных граждан другими способами. Вот Вам и объяснение такого большого количества этих самых «нищебродов».
+
0
09104
09104
12 апреля 2017, 21:14
Киев
#
Вы как банковский цербер преклонного возраста. Да, Вы много знаете, но не все же такие грамотные! Дело в том, что свежераспечатанная карта должна влиться в систему. Это не один час. И сотрудник должен был это внятно растолковать клиенту. Неужели нельзя было активировать карту в кассе или платёжном терминале? Например, запросить остаток на счету.
+
+6
TOR
TOR
12 апреля 2017, 7:56
TOR, Kiev
#
Корректно було б написати, що Ви самі відмовились від картки через неприйнятні для вас особисто умови активації картки та небажання витрачати час на цю обов'язкову процедуру. Чи працівник Вам особисто сказав, що не віддасть картку якщо Ви її не активуєте в банкоматі та стояв з Вами поряд в черзі до банкомату? Чи всеж таки це ваш особистий погляд на досить тривале обслуговування в банку? Чьому б Вам не замислитись над перевагами Віп статусу
+
+9
tda
tda
12 апреля 2017, 11:19
#
Напевно ви праві:

и всеж таки це ваш особистий погляд на досить тривале обслуговування в банку

не маю ніяких притензій до співробітників банку у відділенні, вони працюють як можуть. Просто спроба активувати картку в терміналі була не успішною, тож я очикував те саме і від банкомату.
Насправді інтернет банкінг в них найкращій це основна причина чому я користуюсь послугами цього банку. Але походи у відділення таки часом виводять з себе, це просто не перший раз і тут я вже не стримався(
+
0
tda
tda
12 апреля 2017, 12:13
#
Всім дякую за альтернативну точку зору, «строчити скарги» не буду :)
+
0
09104
09104
12 апреля 2017, 21:22
Киев
#
Просто новую карту надо расшарить — а это время. Есть задержка от времени засвета в системе до времени восприятия. И прочие навороты. Также обязательно ознакомьтесь с тарификацией по Вашим картам. Это очень важно, чтобы учесть %, который высчитывается поверх суммы платежа.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться