×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Безпідставно блокують карту без попередження
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. За результатом перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
ЯКЩО БЕЗ ЕМОЦІЙ ТО ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ ДАНИХ РОЗРОБЛЯЛИ НЕВІГЛАСИ ПРИВАТБАНКУ!!!
приймає — три пенсіонера сидять чекають і чоловік з вісім стоїть чекає в цій же черзі на вході. на кожного клієнта мінімум 15−20 хв це мінімум. Я заміряв час. Почекавши хвилин 20 думаю діла не буде — пішов у інше відділення. Там такаж сама картина. Нічого не вирішивши телефоную на лінію Приватбанку й прошу надати телефон щоб поскаржитися на ситуацію що зробили працівники Приватбанку. Відповідь -ми не можемо надати Вам телефон для скарги.Ваш фінансовий номер телефону тобто з якого я працював заблоковано.Візьміть картку підійдіть до терміналу й розблокуйте фінансовий номер.Я відповідаю шановна яку картку мені взяти -якщо Ваш банк прапороносець заблокував усе. Ну тоді потрібно Вам звернутися у відділення. Коло замкнулося. Радіо плани вчасно не попадуть туди де вони зараз конче потрібні!!! Так хто робить шкоду країні більше ??? Шахраї чи Приватбанк ??? Коли Приватбанк був приватним -обслуговування було на європейському рівні. Зараз -на рівні нижче плинтуса. Не вірите -підніміть свої дупи -вийдіть на вулицю й запитайте у простих громадян перехожих. Від мене привіт!!! Де можливо буду робити Вам рекламу -самі розумієте яку. Оцінка обслуговування — 0 балів Як казав актор Абдулов у фільмі -країна не пуганих ідіотів. У цій ситуації повністю згоден з актором -царство йому небесне. Якщо десь у повідомлені помилка -вибачаюся -окуляри десь посіяв -бігаючи по відділенням цього банку. А відповідь банку буде наступна — типу усе це робиться для мого ж блага -для захисту особистих даних -а хто шахрай ??? — якщо я не можу користуватися своїми коштами -а в цей час банк користується цими ж моїми коштами. ???
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити розуміння необхідності в операції верифікації.
Якщо ви не згодні проходити верифікацію дистанційно — можете звернутися в найближче відділення, де наші фахівці з радістю вам допоможуть. Спеціально для того, щоб ви не витрачали свій час на очікування в черзі — на нашому сайті https://privatbank.ua/map можете ознайомитися з завантаженістю відділень, ця функція значно допоможе заощадити ваш час.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Приват ворует деньги с карты
Дважды списали средства по одной и той же транзакции (покупал продукты в АТБ). 160 грн. сумма небольшая, видимо расчет на то что не заметят…
Связаться с поддержкой невозможно, я не готов целый день на ожидание тратить (и на это тоже у них расчет).
Что самое интересное если вы сразу не заметили — потом не докажите ничего, так как меняються цифры и всех предыдущих транзакций. А я вот скриншоты успел сделать, незнаю только куда мне теперь с ними…чисто из-за принципа хотелось бы наказать напёрсточников из Привата.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
Обслуговування картки з подовженим терміном
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Комментарии (2)
Проблемы с верификацией, невозможность провести платеж с карты
К сожалению, работники банка не дают информации, какие конкретно данные не совпадают, прекращаают диалог и советуют явиться в отделение банка.
На мои вопросы, должна ли я при верификации заносить некоторые персональные данные в соответствии с тем паспортом (украинский внутренний), которого сейчас нет, но по которому открывался счет или по новому (загранпаспорт), нет единого мнения. На мой взгляд, в этих документах не совпадает место рождения. Место рождения для верификации я брала более подробно из украинского документа, а не коротко, как в загранпаспорте, где очень коротко, что не совсем верно. В любом случае, я обладаю всеми данными и готова их предоставить.
В связи с тем, что я нахожусь за рубежом и по состоянию здоровья не могу выехать в Украину, прошу мне помочь с актуализацией данных, так я не обладаю достаточными компьютерными знаниями, чтобы без подсказки преодолеть все шаги в онлайне. Хотелось бы также прояснить, почему я не могу делать переводы с этой карты.
Вибачте, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
Самый худший банк
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розібратися в ситуації.
Зверніть увагу, що ви можете зняти кошти в банкоматі без наявності фізичної картки. Для того, щоб скористатися послугою, вам достатньо в банкоматі вибрати меню «Зняття без картки», ввести ваш номер телефону, після чого вам на телефон надійде дзвінок з банку, на екрані введіть останні три цифри номера, з якого вам телефонують.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Як сплатити банку майже 2 кредитних ліміти і залишитись боржником
До того ж оператор підтримки вперто відмовлявся розтлумачити що значить поновлювана кредитна лінія та навіть не зміг по Ctrl+F знайти на сторінці голд-картки https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold слова «Тип кредитної лінії».
Банк дає вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
У разі, якщо ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
% нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна.
Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість.
Окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Куда катится банк
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями.
Для підключення оператора телефонної лінії, якщо вашого питання немає в запропонованому меню, достатньо натиснути на відповідні цифри та символ (зазвичай це решітка), де потім наш віртуальний помічник з’єднає вас з профільним фахівцем. Також, ви завжди можете звернутися в нашу цілодобову підтримку чата на сайті: https://privatbank.ua/, де в полі « введіть повідомлення» вам потрібно описати ваше питання, та якщо його немає в запропонованому меню — обрати відповідний пункт в переліку та вам буде запропоновано підключення оператора.
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, в якому місті ви знаходитеся та ми з радістю підкажемо вам адресу відділення, де ви можете отримати картку.
Комментарии (1)
пункт 1.2.2.6.4 -договора с ПриватБанком о форс-мажоре
лист ТПП Украины 28.02.2022 № 2024/02.0−7.1 о признании форс-мажорных обстоятельств.
если до 28.08.2022 г. не будет отменено военное положение и соответсвенно форс-мажорные остоятельства, то все договора с Приватбанком можно разрывать в одностороннем порядке?
Дійсно, лист ТПП визначає настання форс-мажорних обставин. Це означає, що скасовується відповідальність за невиконання зобов'язань — тобто штрафи, пені і т.ін. Згідно з цим, банк не нараховує ніякі штрафні санкції. Але настання форс-мажорних обставин не дає підстав для невиконання самих зобов’язань.
Комментарии (5)
Бориспіль трц Аєромолл відділення ПриватБанку
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та просимо перевірити виписку по картці. У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Заблокировали снятие денег в валюте
Банкомат, в якому ви проводили операцію, по якій відбувся збій, належить іншому банку, отже ми не можемо вплинути на перевірку даного пристрою та виявити можливі залишки коштів.
Зі свого боку, ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою. В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї. За результатом розгляду заявки ви будете сповіщені додатково.
Комментарии (3)
Відмова у відстрочці сплати боргу
Банк не нараховує подвійних відсотків у разі виходу на прострочення.
Всім клієнтам, яким розрахована можливість надання реструктуризації, надійде дзвінок від наших спеціалістів з пропозицією оформлення угоди.
Комментарии (1)
Не отримала у банкоматі готівкові кошти
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (3)
Подстава
И вот так чудо: оказался минус по зарплатой карие!!! Как так?
В чате ответили, что: «извините, произошел сбой и деньги в резерве, вернутся через 1−3 дня». Это бинго. Так кидануть перед дорогой, и что я должна эти три дня есть, как платить за авто6и электричек и где спать?
Это просто мрак.
За неуспішною операцією кошти вже повернуті на картку.
Комментарии (1)
Приват украл автомобить
Представитель банка сообщил что исполнительная надпись им не нужна. Хотя вот выписка:
Частью второй статьи 7 Закона Украины «О финансовом лизинге» предусмотрено, что лизингодатель имеет право отказаться от договора лизинга и требовать возврата предмета лизинга от лизингополучателя в бесспорном порядке на основании исполнительной надписи нотариуса, если лизингополучатель не уплатил лизинговый платеж частично или в полном объеме и просрочка уплаты составляет более 30 дней. Взыскание по исполнительной надписи нотариуса производится в порядке, установленном Законом Украины «Об исполнительном производстве».
Таким образом, любое принудительное изъятие банком транспортного средства без исполнительной надписи нотариуса и участия государственной исполнительной службы — априори является незаконным.
номер договора ODA8A!00000361
Мой кредитный менеджер привата в шоке от ситуации. Юристы собирают информацию.
Прошу представителя банка связаться со мной для разрешения данной ситуации.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (7)
Плюють на закони і суди України і крадуть з карт гроші
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас і перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Давно не было такого
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Комментарии (3)
Житомир.Житній,1,відділення «ПриватБанку» в ТЦ.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Беспредельное пособничество мошенникам и полное отсутствие системы безопасности для клиентов
Это уже второй несанкционированный вход в мой кабинет приват24. 06.02.2022 года я тоже не смогла открыть свой кабинет приват24, мне также заблокировали вход, по словам менеджера, изменив номер моего финансового телефона на другой, сняв при этом также весь кредитный лимит 50 000 грн, 2700 моих личных денег с универсальной карточки. Объясните пожалуйста, каким образом могло произойти такое за считанные секунды, если я, после того, как мне уже на следующий день возобновили вход и поменяли и в первом и втором случае финансовый телефон на мой, ноя, непосредственный пользователь еще в течении суток не могла войти в свой кабинет, а мошенники моментально все сняли. Как у Вас работает система безопасности, если она вообще существует, если моментально меняется финансовый телефон, снимаются большие суммы за считанные секунды.
В 2014 году у меня произошел еще один инцидент с Приват 24, когда деньги, переведенные на мою карту для выплат были сняты неизвестными лицами в банкоматах, где я никогда не снимала их. Причем, при обращении в службу безопасности Приват банка и их проверке, мне разъяснили, что действительно, лично я не снимала в первом банкомате деньги с карточки, а второй банкомат они не могут проверить, так как он сгорел. Деньги в том случае мне так и не вернули.
Я являюсь абонентом, у которого никогда не было долгов перед банком или каких- нибудь недоразумений. Зачем повышать лимитный кредит до суммы 50 000 без ведома и согласия абонента, а просто постановкой перед фактом, что кредитный лимит повышен. Извините конечно, но я просто вынуждена буду отказаться от услуг банка в виду самовольного проникновения банка в личный кабинет, увеличения кредитных средств без ведома абонента и беспардонного проникновения в кабинет и моментальных смен моего финансового телефона на другие телефонные номера с последующим снятием всех денежных средств Полнейший беспредел!
Описані вами дії доступні лише при наявності доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту або ж ПІН коду картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства в зазначеній ситуації ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Даже постоянные клиенты для них мусор
Заявку на повернення вже створено. Для опрацювання заявки ми очікуємо результати інкасації пристрою.
Термін опрацювання до 24 годин, в деяких випадках до 14 днів, ми обов'язково повідомимо вам підсумки перевірки в SMS.
Комментарии (2)