Банк - злодій

Віталій Сайко Віталій Сайко
19 ноября 2016, 12:50
1
При проведенні платежу (розраховувався карткою привату на сайті) банк провів операцію, а потім повторно заблокував кошти на рахунку на ту ж суму. В результаті вже більше тижня я не можу скористатися своїми грішми. При звернені на гарячу лінію, вони мені сказали, що щоб розблокувати кошти я їм ПОВИНЕН надати скріншот квитанції про успішне списання грошей. Брєд повний

Комментарии (2)

+
+8
usik7244
usik7244
19 ноября 2016, 13:39
#
Вам все вірно сказали, а ви замість того щоб надати квитанцію, пишете якусь маячню, не вказуючи жодних деталей
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
19 ноября 2016, 15:00
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію та вирішити питання, які виникли
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться