Недобросовісний консультант банку

An123 An123
21 июля 2016, 9:16
3
Вирішила оформити собі картку «Універсальна» в Приватбанку. Зайшла в одне з відділеннь у Голосіївському районі Київа.Мені сказали, що картку можна оформити у двох дівчат, які сидять за круглими столиками. Жінка, яка була у черзі, сказала, що вона іде до консультанта, у якого вже раніше обслуговувалась, а до іншого не піде. навіть якщо вона раніше звільниться (я цьому спочатку не придала значення, подумала, що мені однаково до кого йти). Підійшла моя черга, і дівчина консультант почала оформлювати картку.Вона мені сказала, що обовязковую умовою для активації картки «Універсальна» є поповнення вищезгаданної картки на 50 грн., на наступного дня потрібно зняти з цієї картки 51 грн. Я їй сказала, що якщо я так зроблю, то можу «влізти у кредит» це ж буде вже мінус, вона трохи помовчала, на що я сказала, що давайте я поповню на 52 чи 55 грн., а зніму 50 грн., вона сказала що так теж можна. Потім вона сказала, що давайте ж одразу підійдемо до банкомату Приват -24 і поповнимо картку, я так і зробила. Того ж дня і дізналася від компетентної та порядної людини, яка є працівником Приватбанку, що поповнювати картку для її активації було зовсім не обовязково, і що консультант просто обдурила мене, щоб заробити собі бонуси.

Комментарии (13)

+
+24
mazaj
mazaj
21 июля 2016, 9:27
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
У работников всех банков есть план.
План на всё.
Поэтому работникам разных банков приходится крутиться. Кто как может, в своих банках.
Пополнить карту Вас просили для её плана ).
Когда недавно я открывал очередную Универсалку, то мне девушка однозначно сказала, что нужно пополнить её сегодня-завтра наличными на сумму не менее 4 долларов и снять, а затем обязательно ровно через месяц повторить действия.
Иначе карта не активируется ).
Так же не раз просили поставить те или иные моб приложения на телефон, обязательно попользоваться пару дней и можно удалить.
В Правексе при покупке валюты навязывали страховку, в ощаде очень просили о том же (горит план).
В Привате и Альфе вежливо навязывают открытие ненужных карт…
И так далее… во всех банках Украины )
Нельзя никогда идти на поводу
+
0
An123
An123
21 июля 2016, 9:49
#
Таких недобросовісних працівників треба провчати, я коли дізналася, що вона мене обдурила, в той самий день з 52 грн. оплатила карткою 10, щоб їй не зараховувались бонуси.
+
+11
usik7244
usik7244
21 июля 2016, 10:08
#
Смешно) Как раз с момента вашей оплаты она и получила свой бонус
+
0
An123
An123
21 июля 2016, 13:46
#
Ні, мені сказали, що якщо я впродовж місяця не витрачу по картці сумму, що дорівнює, або перевищує 50 грн., бонуси працівнику банку не зарахуються
+
+3
olekstvorog
olekstvorog
21 июля 2016, 9:31
Искандер
#
Что плохого в том, что человек хочет заработать? Да было бы плохо если бы вы в одну гривню влезли в кредит. А даже если бы и влезли, то проценты бы не платили за этот короткий период. Сотрудник же не может в открытую попросить Вас, чтобы вы ради ее бонусов так сделали. Когда я работал в одном банке, то я просто спрашивал у клиентов}} не помогут ли они мне заработать небольшой бонус.
+
+19
An123
An123
21 июля 2016, 9:47
#
Я не поважаю людей, які при будь якій можливості можуть обдурити. Якщо б вона просто сказала, мені потрібно для зарахування бонусів, щоб ви поповнили картку, я б так зробила і вважала б її нормальною чесною людиною.
+
+1
ValentinaK
ValentinaK
21 июля 2016, 21:27
Харьков
#
Согласна. Некоторые открыто говорят об их заинтересованности (плане) и тогда клиент сам решает, как поступать.
+
0
usik7244
usik7244
21 июля 2016, 10:05
#
В таких случаях работник банка, оформляющий карту, вносит со своих денег эту 1 грн. Лично у меня всегда так и было причем в разных банках
+
0
ValentinaK
ValentinaK
21 июля 2016, 21:28
Харьков
#
Первый раз об этом слышу. Сколько не открывала карточек никто не спонсировал. назовите рыбные места, может суммы повышаются в связи с инфляцией :)
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
21 июля 2016, 18:28
ПриватБанк
#
Шановний автор, доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності, з якими Вам довелось зіткнутись при обслуговуванні в нашому банку. Просимо Вас направити на нашу пошту help@pb.ua опис ситуації, щоб ми могли провести «роботу над помилками» та вирішити виниклі питання.
+
0
BoOsinka
BoOsinka
21 июля 2016, 21:44
Ксения, Киев
#
Скажите «спасибо», что Вы без страховки ушли.
+
0
BoOsinka
BoOsinka
21 июля 2016, 22:04
Ксения, Киев
#
Хотя…
+
0
An123
An123
25 июля 2016, 13:49
#
Да мне тоже об этом говорили, но если бы мне сказали, что страховка обязательна, я б тогда сразу же отказалась от оформления карточки

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться