Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Все курсы банка | ||
Пропали и мои деньги, и деньги Приватбанка.На следующее же утро, около 8-9.00 я включил телефон и обнаружил пропажу, тут же пошел в отделение на Героев Майдана и поставил в известность менеджера о факте мошенничества.Она приняла это к сведению, посоветовала идти с заявлением в киберполицию, что я и сделал.Написал заявление, обещали разобраться.Мне утром пришла смс, что звонили из приватбанка ночью, возможно из службы безопасности.Возникает вопрос, когда вернут деньги, и почему СБ не отреагировала, когда был отключён телефон, а с карты 4 ЧАСА ПОДРЯД ПО 50ГРН СНИМАЛИ 21000ГРН!
Теперь 25ноября будут начислены проценты, но я эти деньги не снимал, данные карты и конфиденциальную информацию никому не предоставлял, сторонние ссылки не открывал и покупок не делал.
Являюсь клиентом Приватбанка больше 10 лет, никогда не было никаких проблем, у меня отличная кредитная история и прочее.
Платить не собираюсь, если мирно решить не получится, то буду обращаться в суд.
Спасибо заранее за ответ
Даниленко Алексей Викторович, Черновцы
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (8)
До сих пор меня не волновал этот вопрос, я открыл счет в другом банке и успешно его использую.
Но сейчас я сменил место работы, название компании ТОВ «ХФК»Біокон» с которой у вас подписан трудовой договор и мне необходима заплатанная карта.
Как мне быть?
Наші фахівці вже розглядають ваше питання. По результату ви будете сповіщені.
Комментарии (1)
Якщо ви користуєтесь Приват24, перевипуск можна зробити онлайн в особистому кабінеті, зайшовши в меню «Гаманець» та перейшовши в налаштування потрібної вам картки. Перевипущена таким чином картка буде віртуальна та по функціоналу ідентична звичайній
Написать комментарий
Так, можна оформити Картку для виплат або з батьками оформити картку Юніора.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
Написать комментарий
Щоб розібратись в ситуації детальніше ми запросили ваші контактні дані в особистому повідмленні.
Написать комментарий
Радимо вказувати дані на латиниці. У разі виникнення повторних труднощів — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написать комментарий
Перепрошуємо, на даний момент документи перевірені та дані успішно оновлені.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Дане питання вже розглядають наші профільні фахівці. По результату ми зателефонуємо.
Написать комментарий
Після перевипуску картки цільові зарахування автоматично будуть надходити на нову картку.
Написать комментарий
Радимо перевірити успішність платежу та наявність повернення коштів. Якщо кошти відправлені та номер картки отримувача вказаний коректно, кошти будуть зараховані на картку після їх надходження на рахунки банку.
Написать комментарий
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація фінансового характеру за даним каналом звернення не може бути надана. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в чат онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat
Комментарии (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Всегда 11 числа каждый месяц мне в приват 24 приходит уведомление что «оновлено рахунки за комунальні платежі» (электроэнергия) и сразу показывает сколько к оплате, оплата занимает несколько секунд.
Сегодня 19.10, но в пункте к оплате пишет, «оплата на 08.10. 0.00 грн».
Почему не обновляются данные?
Дані по заборгованості надсилає постачальник послуг. Радимо уточнити дану інформацію в підприємстві.
Написать комментарий
Таке питання: чому при списанні коштів з бонусного рахунку (Бонус+) ця сума списується і з основного рахунку? Який сенс цієї програми? Навіщо дурити людей безглуздою програмою?
При оплаті в магазинах партнерах програми Бонус+ є можливість списати кошти з бонусного рахунку, при цьому з основного рахунку картки списання не відбувається. Касир при оплаті має обрати спосіб оплати «з рахунку Бонус+», якщо клієнтом був обраний варіант оплати бонусами.
Щоб розібратись детальніше в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Отримати реквізити картки можна в веб версії Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» або мобільному додатку натиснувши на потрібну картку та перейшовши в її налаштування.
Написать комментарий
3.09.21 случайно нажала в меню кнопку «актуализация данных».
Попыталась отменить через оператора, сказали, что это невозможно.
Актуализировала, куча времени и вопросы, которые ни один другой банк не задает
Но пару недель назад банк опять затребовал актуализацию данных, угрожая заблокировать карту. Как можно узнать причину? И уточнить, разблокировали ли внешние платежи, банк их заблокировал год назад, требовали прийти в отделение, была там летом, перевыпустила карту?
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написать комментарий
В связи с нововведением, возник вопрос. Если я переведу кому-то на карту 101 платеж по 1й гривне, я смогу заблокировать его карту?
У разі перевищення ліміту на кількість платежів, наступний платіж буде забраковано. Картка при цьому залишається активною.
Якщо ви користуєтесь особистою карткою для ведення підприємницької діяльності, в тому числі торгівілі, радимо використовувати рахунок ФОП.
Якщо ви збираєте гроші на благодійність, чи волонтерські гроші, зателефонуйте нам на 3700 або напишіть у чат «Допомога Онлайн». Надішліть посилання із соціальних мереж чи документи, що підтверджують здійснення благодійної діяльності. Протягом одного робочого дня ми встановимо для таких карток безлімітний режим.
Комментарии (2)
Картку можна перевипустити, кошти автоматично стануть доступні на новій картці.
Якщо ви користуєтесь Приват24, перевипуск можна зробити онлайн в особистому кабінеті зайшовши в меню «Гаманець» та перейшовши в налаштування потрібної вам картки. Перевипущена таким чином картка буде віртуальна та по функціоналу ідентична звичайній
Комментарии (1)