Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Комментарии (1)
більше 10 років назад я оформила кредитну картку (київське відділення на вул. Федорова). У 2006 році картка була втрачена (вкрадена у мене разом з іншими особистими речами). Я зателефонувала в банк і карту заблокувала. За кілька місяців мені зателефонували з банку і повідомили, що я маю заборгованість перед банком за користування кредитними коштами. Я приїхала у відділеня для з'ясування усіх обставин, де виявилось, що картка була заблокована о 15 годині, а того ж дня у проміжок між 22 і 23 годинами з картки знімали гроші по 500 гривень рівними частинами у різних банкоматах. Помилка виключно служби безпеки банку. Мені запропонували написати заяву, щоб банк провів внутрішнє розслідування, що я і зробила. Про результати розслідування мене обіцяли повідомити. На протязі двох з половиною місяців я телефонувала в банк, щоб дізнатися про результати розслідування. Відповідь була одна — розслідування триває. Минуло більше 10 років. І ось у неділю, 30 липня 2016 року мені зателефонувала представник Приватбанку і в ультимативній формі запропонувала погасити борг (біля 18 тис. грн.). Далі мені надійшла смс-ка з погрозою передати мою кредитну справу колектрам. Сьогодні, 2 серпня, мені знову телефонувала представник Приватбанку і дуже докладно розказала мені про негативні наслідки і про принципи роботи колекторів (про погрози мені і моїй родині), що очікують мене у разі несплати боргу. Маю Вам сказати, що у 2014 р. я оформила картку Голд, якою і користуюся до сьогоднішнього дня. При оформленні картки ніхто із менеджерів мене не повідомив про ніби-то існуючий борг перед банком. Прошу втрутитись у ситуацію і вирішити її негайно. Якшо я не отримаю відповідь і погрози з боку банку будуть тривати, я буду змушена звернутись до правоохороних органів та в прокуратуру. Дякую заздалегідь!
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (4)
есть кредитка приватбанка, задолженность была очень маленькой.жила в зоне АТО. не было возможности погасить (не работали отделения), уехала. Срок действия карты истёк в декабре 2014го года, а задолженность осталась ведь. номер телефона давно сменила, никакие оповещения, конечно, не получаю. хочу закрыть имеющуюся задолженность. каким образом это можно сделать в России, имея эту карту при себе и паспорт?
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
На даний момент учасник Gold клубу(держатель гол карток Банку) і корпоративний клієнт Банку, у якого відкрити рохрахунковий рахунок для ведення бізнесу.
За цей час було різні події, проблеми, непорозуміння і т.д. Але їх вдавалось локалізувати.
Цього разу, уже не виходить.
По оборотам р/р можете переглянути — що їх практично немає за останній час. По трішки перехожу у відповідальний Банк за будь — яку дію. Це КредоБанк.
Зараз стоїть питання, принципово відмовитись від ПрриватБанку, як мені так і цілій родині за даний інцидент.
У Вас переваги перед іншим Банком: це зручність у користуванні інтернет банкінгом, мобільним додатком і велика к — ть bass — терміналів по Україні.
Але крадучи кошти, і знімати із себе відповідальність — це якось не професійно з боку Банку.
Це не є велика сума для підняття цього питання, але я дуже і дуже принципова людина.
Була ситуація із мобільним оператором Київстар коли я був ще студентом, не було достатньо грошей. У мене був звичаний чорнобілий телефон. І раптом у мене було знято 11.96 грн за використання інтернету. Логічно подумати, як на чорнобілому телефону, який навіть MMS не підтримує можна користуватись інтернетом. У них в системі це було зафіксовано. Майже 3 місяці велась дискусія з компанією, але в результаті мені було повернуто цих нещасних 11.96 грн. Це я веду до того, що я принциповий.
Є знайомі журналісти на телеканалі ZIK і РадіоСвобода, якщо буде потрібно то постараюсь організувати сюжет — безкоштовно для Банку, такзваний чорний піар.
Я звернувся в правоохооронні органи за даний інцидентом. Вони отримали фото і відео Банку, де тільки є підтвердження того, що я був такій годині і отримав готівку. Готівкув розмірі 2000 грн по операції 15.07.2016 о 17:15 я не отримував. На фото не видно на привеликий жаль діапазону «копюровидачі», де можна було б зрозуміти чи я отримав гроші.
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Дякую.
Комментарии (1)
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (2)
Помогите решить вопрос!
Я Махмудова Валентина Ивановна 19.01.1951г рожд.проживаю в г запорожье и нахожусь за рубежом на операции с октября 2015г.У меня ваша кредитная карточка GOLD 5168.....35, мои дети погашают кредит, но наверное не достаточно и накопился долг.Банк подает на меня в суд если я сама не явлюсь в банк, но я буду в Запорожье только в сентябре и погашу сразу долг.Прошу вас не подавать в суд и сделать мне отсрочку до сентября.Обязуюсь сразу явиться в банк и погасить всю задолжнось по карточке.
Комментарии (2)
Помогите решить вопрос!
1. Сменилась система входа в Приват24 — онлайн. Теперь нужно вводить пин-код карты. Я нахожусь за рубежом, и 2 года пополняю свою кредитку, входя в систему Приват24 через QR-код. Все это время картой в банкомате не пользовался, и пин-код за это время забыл!
2. Что бы сменить пин-код карты в моем удаленном положении, мне нужно отправить смс на номер 10060 с текстом PIN+1234 (по номеру карты). В системе Приват24 мой телефонный номер для входа вчера сменился с +38093XXXXXXX на +7938XXXXXXX. В системе прописался номер +7938XXXXXXX. C этого номера не уходят смс на номер 10060, он ведь прописан только в системе координат Украины. Выслал запрос на смену PIN на номер для зарубежных клиентов +380674311250, статус смс «получена» (28.07.2016, 10:55), но ответ не пришел!
3. Получается, я не могу сменить PIN удаленно, и не могу погасить долг по кредиту. Я погашаю методом перевода на свое имя в системе перевода Золотая Корона, захожу в Приват24 онлайн и принимаю перевод на карту. Вчера отправил перевод, а принять не могу.
Каким образом, я могу сменить PIN карты удаленно, или как войти в систему Приват24, что бы обеспечить погашение кредитки (как это было раньше, через QR-код?
С надеждой на понимание,
Ваш клиент,
Андрей В.К.
Комментарии (5)