Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
41478656
Малена Басивская
18 июня 2022, 22:46
Малена, Кривой Рог
Доброго вечора. Останій раз я користувалася карткою у 2019, дійсна вона до січня 2021 року, вчора я отримала єлектроного листа про те що З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс… Не зовсім зрозуміло чого це? Як написано у відповіді ще одній людині яка опинилася у такому ж становищі:« Відповідно до умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку.(Коли цей пункт договору придумали, мені цікаво?)» Я по картці не проводжу операцій набагато більше ніж 12 місяців, а 20 грн тільки придумали списувати, це не є нормально. Тим паче якшо карткою ніхто не користується взагалі, рахунки треба просто закривати а не вішати проблеми людям. Я мешкаю за кордоном і не маю можливості звернутися до банку, в мене також не має доступу до фінансового номеру. З вчорашнього вечора я намагаюся звернутись до операторів за посиланням pb.ua/chat, але безрезультатно, бо вільних операторів немає і так вже цілу добу, може їх взагалі немає на зв«язку. Як мені зайти у особистий кабінет щоб закрити цей рахунок якщо оператори зайняті? Мені не треба борги за просто так.
Приватбанк
Ответ банка
19 июня 2022, 8:41
Добрий ранок!
Дійсно, відповідно умовам договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Окремо приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті, де вам з радістю допоможуть після ідентифікації.
PagerTatiana58
PagerTatiana58
18 июня 2022, 20:40
TETIANA
МИРНОГО ДНЯ… В силу відомих обставин вимушена виїхати з України. Прошу ІДЕНТИФІКУВАТИ дані через ВЕБ КАМЕРУ та ВІДНОВИТИ ДОСТУП до Приват24.
В чаті дистанційно відмовляють в такій послузі яка ПРОПИСАНА в послугах ПРИВАТ.
Співробітники корректно ВІДПРАВЛЯЮТЬ у відділення… але ж цій країні… Привата ще немає…
Перебуваючи тут до повернення… єдина допомога моєму місту це сплата комунальних рахунків… PS. боляче але коли співробітник цинічно говорить… повернетесь і прийдете у відділення… Прошу поставитись із розумінням. ДЯКУЮ.
Приватбанк
Ответ банка
19 июня 2022, 8:42
Добрий ранок!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію стосовно вашої ситуації.
Privatbank45
Privatbank45
18 июня 2022, 13:55
Добрый день. Отримала повідомлення від банку. (Останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.) Рахунками не користуюсь більше 5 років, карточок теж не маю, бо вийшов строк дії. Також не маю того телефону який був підвязаний до банку. Коли була останній раз в банку повідомили, що не маю рахунків і заборгованості. Рахунки закриті і не потрібно нічого підписувати. Значіть це була не правда і у мене не закриті рахунки і до того тепер мушу сплачувати гроші за рахунки якими давно не користуюсь?
Приватбанк
Ответ банка
18 июня 2022, 16:08
Вітаємо!
Відповідно до умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Для отримання детальної інформації щодо вашого випадку, просимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де вас ідентифікують та нададуть консультацію.
0668737916
0668737916
17 июня 2022, 20:28
Касир відмовився поповнити мою карту через те, що в мене були залізні гривни.
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 20:37
Добрий вечір!
У всіх відділеннях банку монети приймаються до 100 грн. на одну операцію одного клієнта на поповнення рахунків. У спеціалізованих відділеннях обмін та прийом на рахунки монет національної валюти проводиться без обмежень.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Ananchenkolena
Ananchenkolena
17 июня 2022, 17:57
Немає можливості прийди до банку чи терміналу, не має можливості війти до приват 24 тому що немає у місті зв'язку.при спілкуванні онлайн запропонували анкету, дані не співпали, вхід до приват заблокували взагалі, є міста де зв'язок проривається але ж заблокований вхід, що це таке, якщо б я взагалі не спілкувалась онлайн все мабуть було гаразд, як мені війти на сайт?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 18:54
Добрий вечір!
При зверненні в онлайн підтримку фахівець має вас ідентифікувати, як власника картки. Якщо при цьому ви надали відповіді на питання, які не збігаються з інформацією, яку ви залишали в банку, фахівець не може надати інформацію персонального характеру чи провести операцію по картці, адже вас не вдалось ідентифікувати. Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
Daria77K7
Daria77K7
17 июня 2022, 17:49
Daria
Доброго дня отримала такого листа:
Даріє, останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.
Якщо я не планую користуватись карткою мені треба закрити картковий рахунок? а якщо є кредитна лінія, то теж банк буде знімати по 20 грн з картки у мінус?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 18:52
Добрий вечір!
Якщо на картці немає власних коштів списання «в мінус» не проводиться. Закрити рахунок можна звернувшись в чат на нашому сайті pb.ua
0508019717
0508019717
17 июня 2022, 14:32
Як увійти в Приват24, якщо я знаходжусь на території, де зовсім відсутній мобільний зв'язок?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 14:33
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
kostoglotovaana
kostoglotovaana
17 июня 2022, 10:49
Скажите как перевести деньги с привата24 без кода подтверждения в смс, если нет связи?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 11:55
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Alexa81
Елена Макаренко
17 июня 2022, 10:30
Елена
Добрый день! Я сейчас в Польше.Карту заблокировали.Не могу воспользоваться.Очень прошу, чтоб разблокировали ее.
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 11:39
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
0968443670
0968443670
17 июня 2022, 2:46
Я являюсь клиентом вашего банка уже много лет. И никаких проблем до 19.05.2022 года не было. А теперь по непонятной причине заблокировали карты. Из-за нападения РФ на Украину мне пришлось выехать из г. Бучи. Израильские волонтёры переправили меня в Германию, так как я инвалид первой группы. Я не могу физически прийти в отделение банка, но ведь можно и онлайн провести идентификацию, паспорт у меня с собой. Убедительно прошу вас рассмотреть вопрос о разблокировке карт, так как у меня не осталось других доходов кроме пенсии которая приходила в ваш банк, а теперь и её я не могу получать. Ещё раз прошу разблокировать мне карты.
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2022, 8:30
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
0689991908
0689991908
15 июня 2022, 16:55
Доброго дня, чи можу я розблокувати свою картку через нет, якщо зараз в декреті, а мій мобільний номер Приватбанк скасував як основний фінансовий.Дзвонила 3700 кажуть через банкомат додати номер телефону, а якщо заблокована картка хіба це можливо.Якщо у мене ще є кредитна, вона теж заблокована, бо не можу авторизуватись в Приват 24.
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 17:21
Добрий день.
За наявності веб-камери та паспорту це можна зробити через наш чат на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Dzherek
Dzherek
15 июня 2022, 12:52
Tetiana
Почему моя карта заблокирована? Как разблокировать, если я за границей?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 13:10
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
binod
binod
15 июня 2022, 11:30
noname, City
Здравствуйте,
был подана информация на актуализацию данных.

Через какое-то время в приват24 в уведомлениях пришло: «… Обслуговування ваших рахунків відновлено в повному обсязі.»

В тоже время в чате «помощь онлайн» по запросу «чи пройшли мои документи актуализацию данних» выдает «В даний момент ваші документи знаходяться на перевірці у наших спеціалістів. Перевірка може тривати до 1 доби.Очікуйте, будь ласка.»

Тоб-то не зрозумiло — чи всеж таки пройшло чи нi?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 13:10
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратися в ситуації.
pmn19
pmn19
15 июня 2022, 8:00
pmn19, Киев
Дорое уторо! Являюсь клиентом Голд клуба и много лет обслуживалась на льготных условиях, то есть без оплаты членских взносов за участие в Голд клубе. Вдруг в июне месяце 11/06 /22 с моего счета списывается 20 грн. с формулировкой «Комісія за обслуговування (членський внесок) за 05.2022»
При этом никаких сообщений об изменении моего льготного статуса участника Голд клуба или любой другой информации об изменении условий обслуживания не поступало.
Прошу объяснить с чем связана данная ситуация? Почему меня лиши льготного статуса участника Голд клуба и начали взимать плату? Если изменились условия, то почему заранее не предупредили об этом? Если это ошибка, то как произвести возврат удержанной комиссии?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 10:04
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Arfy
Arfy
15 июня 2022, 1:42
Доброго вечора! Хотіла б дізнатися який може бути максимальний переказ з-за кордону на універсальну валютну картку в доларах, і який максимальний в євро? І чи можна замовити дві універсальних картки, але з різною валютою (долари та євро)? А також, як діяти, якщо переказ з-за кордону дуже великий (благодійність)? Що в такому разі потрібно робити, щоб картку не заблокували?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 9:25
Вітаємо.
Ви можете відкрити універсальні Gold картки в потрібних валютах. https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/val-utnaja-karta-universal-naja-gold
Ліміт для міжнародних переказів на отримувача — 3 199 999 грн на місяць.
У разі виникнення у банку додаткових питань, наші фахівці обов`язково з вами зв`яжуться.
mtanya
mtanya
14 июня 2022, 22:30
Здравствуйе! Через WESTER UNION из заграницы сделала денежный перевод родственнику, который получил его в отделении Приватбанка (это единственный способ получения).Но при этом сотрудники банка заставили его открыть счет и деньги выдали с помощью карты, что было незаконно.На сайте WESTER UNION напсано, что сумма более 50 000 гривен выдается с помощью карты.Более того, когда на следующий день родственник попросил закрыть счет- ему отказали и сказали, чтобы пришел через два месяца. На каком основании были допущены эти нарушения в житомирском отделении Приватбанка?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 9:25
Вітаємо.
Відділення не єдиний спосіб отримання переказу.
Отримати і відправити переказ можна:
— У системі Приват24;
— У терміналі самообслуговування;
— У банкоматі ПриватБанку;
— У мобільному додатку;
— У відділенні ПриватБанку;
— По дзвінку на 3700;
Більш розгорнута інформація в блоці Поширені питання:
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
Для отримання переказу необхідно бути ідентифікованим в банку. За відсутності необхідної суми в обігу каси, отримання можливе на картку в валюті переказу, або в гривні.
Закрити картку можна в будь-який момент в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку'.
binod
binod
14 июня 2022, 21:11
noname, City
В приват24 мне показывает, что необходимо актуализировать персональные данные. Сделать это онлайн не дает, т.к. срок действия карты давно прошел и пинкод не сохранился.
Недавно на эту карту поступили средства. В связи с этим, могу ли я оплатить коммуналку при заблокированной карте? Система якобы позволяет создать платеж, но дальше я не уверен, т.к. непонятно как оно дальше пойдет и не зависнут ли в этом случае деньги?
Посетить отделение пока нет времени. Чат приват24 похоже для галочки — там нет операторов.
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 9:42
Вітаємо.
Так, ви можете сплачувати комунальні в Приват24.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше проаналізувати звернення.
Yuliya77
Yuliya77
14 июня 2022, 19:39
Добрый день. Как узнать статус возврата по ARN? Продавец AliExpress утверждает, что возврат прошел. Но деньги на карту не зачислились.
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 20:20
Вітаємо!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
0660059699
0660059699
14 июня 2022, 13:25
Як прив'язати картку ПБ до мобільного додатку не маючи мобільного зв'язку на окупованій території?
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 14:22
Вітаємо!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
nostapenko
nostapenko
13 июня 2022, 13:51
Доброго дня! Запросила новый пін код через смс банкинг там вводиться на короткий номер PIN+ xxxx 10060 номер наче і прийшло смс з пін кодом та написано підтвердити у банкоматі. Обов'язково йти до банкомату чи можна одразу його ввести в пріложеніє Приват24?
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2022, 14:50
Добрий день!
ПІН-код, який надходить в смс можна залишити, а в банкоматі ви можете змінити його на ту комбінацію цифр, яку забажаєте.
Якщо при вході в Приват24 з'являється повідомлення, що по картці змінено ПІН-код і нею необхідно скористатись, щоб мати змогу відновити доступ до акаунту, то ви можете провести будь-яку операцію з присутністю картки в банкоматі чи терміналі.
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка