Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
на 3ій день після звернення в чат, спеціалісти почали казати, що мої документи не надано, попри оформлену заявку. відминили попередню, оформили нову і відразу прийшло повідомлення про відхилення.
звернувся до наступного спеціаліста з запитом чому відхилено, якщо всі документи надано. Отримав відповідь, що не надано мого документу. Вказав оператору, що було оформлено 2 заявки, всі документи було надано. чекаю «перевіряю інформацію» 3 години.
інші рази питання закривалися значно швидше
просто затягування з вирішенням питання
Комментарии (3)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
как узнать, откуда взялась просрочка?
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списав. Як дізнатися, що заявка на перевірку відправлена?
В онлайн-допомозі написав «Банкомат не видав готівку». На що отримав стандартну відповідь. Далі погодився на пропозицію «Ви також можете підключити оператора для детальної перевірки інформації.
Потім знову пище, що можна підключити фахівця: Так/Ні.
Клацнув „Так“.
Отримав відповідь:
»Ігоре, дуже зросла кількість звернень під час війни, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.
То ж сподіваємось на Ваше розуміння і пропонуємо звернутись до розділу «Популярні питання», або коротко опишіть ваше питання в полі для вводу тексту. Там є майже всі відповіді."
І все. Ні повідомлення, що я в якійсь черзі на підключення до оператора (якщо такі є). Ні номера заявки. Ні того, що заявка взагалі сформована.
Комментарии (1)
В додатку отримала відповідь — ваші документи не прийнято, зверніться до відділення. До якого відділення? Мені 65 років, купа хвороб (інсульт, серцева недостатність тощо). Тобто мені для того, щоб держати в банку свої кошти (пенсію), необхідно перетнути лінію фронту, піти до відділення? Ще що в магазин сходити за буханкою хліба на сусідню вулицю???
Зателефонувала до служби підтримки, пояснила консультанту, що хочу стати клієнтом банку, щоб отримувати пенсію через банк, знаходжусь на окупованій території, прийти до відділекння не можу. Він оформив заявку (№ 5577907), сказав чекати.
Через день зателефонував банк, але я працівника сую добре, а він мене взагалі не чує — розмова не відбулась. Зателефонувала я на той номер банку, зв'язалась з кнсультантом, назвала номер заявки. Виявилось, що в заявці зазначено, що я на окупованій території і хочу кредитні каникули!!! Які каникули?!!! Мені спочатку треба клієнтом банку стати!!!
Пояснювала все знову, що я на окупованій території, хочу отримувати пенсію через банк. необїдно пройти верифікацію. переключили мене на інший відділ.
Знову все пояснила, Дівчина оформила заявку (nps15686581), записала, що коли банк телефонує на мій номер, то БАНК МЕНЕ НЕ ЧУЄ.
Після цього через чат додатку вже було спілкування з іншим консультантом, робила фотоверифікацію за посиланням pb.ua/photo.
Після цього консультант питає — «Ви хочете пройти відеоверифікацію?». Я відповіла — якщо це потрібно щоб стати клієнтом, то хочу.
Все, нова заявка оформлена, очікуйте.
Потім знову дзвінок з банку і знову банк мене не чує. Знову пишу консультанту в чат. У відповідь — Відеоверифі
Комментарии (2)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий