Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
evgeni2505
evgeni2505
4 августа 2022, 5:29
Добрий день. Я не зміг перевести кошти з моеї гривневої карти на карту закордонного банку. Скажіть, будь ласка, ця послуга буде працювати чи ні?
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2022, 9:12
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
44386233
44386233
3 августа 2022, 22:01
Надежда
Моя пожилая подруга попала в неприятное положение.Её карточку заблокировали по непонятой причине, а имено не правильно ввела пароль.Хотя проверяли с каждым вводом.И теперь что бы востановить нужно дозвониться до банка.А на данный момент она находится в Херсонской области и связи с её оператором (водофон)нет.Можно как то решить вопрос через послание кода не через СМС, а черезсообщения на вайбер.Человек больной.Будем благодарны за решение этого вопроса.
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2022, 9:12
Вітаємо.Ваша подруга завжди може звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Tolikolnikova
Tolikolnikova
3 августа 2022, 21:58
Ки]в
Доброго дня. Вимушена звертатись сюди, оскільки на зверненя в Приват24 банк не відповідає. Ще в лютому 2022 року Приватбанк отримав переказ на моє ім`я на сумму 2400 євро від міжнародної організації Claims Conference (поміч жервам геноциду під час другої світової війни). В той час я декілька місяців лежала в лікарні ( я 1935 р. народження). і спілкуватись з банком не могла. В Приватбанк залефонував мій син, але замість допоги чомусь був відключений мій фінансовий телефон, а гроші не зарахованіі і досі. Прохання до Приватбанку терміново зарахувати переказ на мій рахунок, або на картку **** 0048.(цих цифр достатньо для ідентифікаціїї і розуміння, про що йде мова) і відповісти, чому це не зроблено. Для мене з пенсією 4000 грн.ці гроші єдина можливість вижити в сьгоднішнії умовах, оскільки син теж песіонер і інвалід. Нажаль, за станом здоров я і не виходжу з дому і дістатись до відділення банка не можу. Відповідь можна надати прямо сюди. Дякую. `
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2022, 9:12
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chatДля того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».Також в чаті можна підтвердити номер телефону для проведення фінансових операцій в банку. Для цього також знадобиться веб-камера та паспорт.
MercyChaos
MercyChaos
3 августа 2022, 19:18
Скільки потрібно скарг на другого користувача ПриватБанку щоб йому заблокували картку?
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2022, 19:43
Вітаємо.Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Maksvel
Maksvel
3 августа 2022, 12:44
після оформлення заявки спеціалісти не можуть її виконати, затягують. час очікування в чаті більше 3 год
оформив заявку на переказ коштів на брата в додатку, почекав 2 дні як було повідомлено.
на 3ій день після звернення в чат, спеціалісти почали казати, що мої документи не надано, попри оформлену заявку. відминили попередню, оформили нову і відразу прийшло повідомлення про відхилення.
звернувся до наступного спеціаліста з запитом чому відхилено, якщо всі документи надано. Отримав відповідь, що не надано мого документу. Вказав оператору, що було оформлено 2 заявки, всі документи було надано. чекаю «перевіряю інформацію» 3 години.
інші рази питання закривалися значно швидше
просто затягування з вирішенням питання
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2022, 19:25
Вітаємо.Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково вас повідомимо.
Petrowic
Petrowic
2 августа 2022, 21:02
Добрий день, мені пенсія нарахована на рахунок, а на картці немає нічого ніяких грошів. Мене вивезли з окупованої території. На гарячі лінії допомоги нема ніякої, мені потрібно жити, а за що??? Приват24 у мене ніколи не було, телефон забрали коли виїжджав! Допоможіть будь-ласка, я не знаю що робити!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2022, 9:07
Вітаємо.При виплаті зарплат соціальних виплат, пенсій банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами. Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.Підтвердити новий номер телефону для проведення фінансових операцій в банку ви можете в банкоматі, терміналі, або через чат на сайті банку за наявності веб-камери та паспорту.
shbyf
shbyf
2 августа 2022, 19:43
Ірина, Вознесенськ
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи можу я повернути кошти, помилково перераховані 2022-08-01 22:50:17 через сервіс «Приват24» на рахунок UA933052990000026006001700191? Яким чином це зробити?
Приватбанк
Ответ банка
2 августа 2022, 20:16
Вітаємо!Для ідентифікації і розгляду питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Sky2003
Sky2003
2 августа 2022, 16:55
Николай
Ваш отзыв: Кредитный лимитДобрый день. Я хочу заказать карту Универсальная, так как хочу взять товар в рассрочку. Подскажите пожалуйста, я смогу установить нужный мне лимит сам? Если нет, то какой лимит может мне дать банк и смогу ли я как-то повлиять на их решения?
Приватбанк
Ответ банка
2 августа 2022, 17:26
Добрий день!Перед оформленням кредиту Оплата частинами або Миттєва розстрочка перевірте доступний ліміт в інтернет-банкінгу Приват24: меню Гаманець — Кредити — Оплата частинами або в додатку 'Оплата частинами':- iOS — https://pb.ua/short?MK;- Android — https://pb.ua/short?MJ.Далі в магазинах-партнерах вибираєте товар за ціною в межах ліміту. Перелік магазинів-партнерів — на сайті https://chast.privatbank.ua/#section4.Оплатити перший платіж потрібно з картки 'Універсальна'.Ліміт за кредитом 'Оплата частинами' збільшується слідом за загальним кредитним лімітом картки 'Універсальна'. Тому спочатку треба збільшити загальний ліміт.Це можна зробити в Приват24: меню ´Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком (⚙) — Кредитний ліміт´.Є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки. Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно. У таких випадках з більшою ймовірністю заявка буде схвалена.Документи, при їх наявності, можна надати при подачі заявки на збільшення ліміту в Приват24 за запитом системи або у відділенні банку.З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami
0964335867
Світлана 1707
31 июля 2022, 15:34
Світлана, Киев
30.07.2022 р. о 19.08 годині у банкоматі, який знаходиться у Ретровілі Київ, знімали 20.000 грн з картки.Дуже потрібна готівка, але банкомат цю суму не видав, але списав, начебто я гроші отримала. Зразу повідомила Приватбанк про цю ситуацію. Багато років є клієнтом цього банку. Чекаю реакцію. Прошу повернути кошти, які я НЕ отримала, а вони потрібні. Сьогодні 31.07.22 р. Скільки чекати?
Приватбанк
Ответ банка
31 июля 2022, 16:52
Вітаємо.Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
tahka
tahka
29 июля 2022, 19:06
добрый день. помогите мне пожалуйста. я живу на оккупированной территории, где нет связи. я не могу войти в приложение « Приват 24». пытались через видеоверификацию, но тоже не получилось. в итоге банк заблокировал карточку. на данный момент я нахожусь на территории Грузии. подскажите, что можно сделать, чтобы разблокировать карту или оформить виртуальную карту. обращалась в чат, но результата не было к сожалению.
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 20:03
Вітаємо.Для входу в Приват24 необхідно мати активний фінансовий телефон, підтверджений за вами в ПриватБанку. Якщо ви перебуваєте за кордоном та не маєте доступу до номеру телефону, що зазначали в банку, ви можете встановити інший номер телефону як фінансовий для можливості авторизації в Приват24 через процедуру «Фотоідентифікації» (фото за допомогою веб-камери з паспортом), звернувшись в чат-онлайн через мобільний додаток Приват24 або на сайті https://privatbank.ua/ (кнопка чату справа внизу). Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
71688037
Александр Рыженков
29 июля 2022, 17:32
Александр
Какую максимальную сумму можно перевести с карты Приват банка на карту другого банка в день? В месяц? Карта ,, Для выплат" VISA Gold.
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 18:44
Вітаємо.Ліміт для переказів по Україні не більш ніж 100 переказів на відправку з карток одного клієнта ПриватБанку протягом календарного місяця, та 3 199 999 грн.Ліміт розраховується з першого по останній календарний день місяця, на всі картки одного клієнта.
Nawal2016
Nawal2016
29 июля 2022, 14:47
Liudmyla
Доброго дня, шановні співробітники. У мене питання: термін дії моєї банківської картки від Приват сплив. На даний час я закордоном, чи може моя мама по довіреності оформити та отримати нову пластикову картку на моє ім'я. ( довіреність можу оформити у консульстві України та передати оригінал).
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 16:30
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 6 місяців.Доступні операції:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку. Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.Картка у відділенні може бути видана лише її власнику. За дорученням мама може отримати додаткову картку на своє ім`я до вашого рахунку.
nasgull
nasgull
28 июля 2022, 16:58
Влад, Одесса
есть автокредит в приватбанке. в начале месяца была просрочка. 19 июля оплатил всю сумму просрочки. в приват24 показывало, что я больше ничего не должен вносить. сегодня появилась просрочка. откуда и почему — не понятно. дозвониться в тех поддержку не реально, звоню туда весь день. с самого утра. в чате не отвечают.

как узнать, откуда взялась просрочка?
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 17:59
Добрий день!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для ідентифікації та надання вам інформації щодо вашої ситуації радимо вам дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
Nazarsadoviy
Nazarsadoviy
28 июля 2022, 13:46
Переводив кошти на карту приватбанку через один з фінансових сервісів 25.07.22 о 16:27. Кошти по сьогоднішній день не надійшли.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 16:28
Добрий день!Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
svksvk
svksvk
28 июля 2022, 10:42
Сергей, Киев
Скажите, пожалуйста, когда в Приват24 будет возможность покупать безналичную валюту с последующим зачислением на депозит (постановление НБУ от 21 июля 2022)?
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 16:48
Добрий день!Слідкуйте, будь ласка, за новинами на сайті: https://privatbank.ua/
DevilhunterXL
DevilhunterXL
27 июля 2022, 21:30
Ігор
Вітаю.
Банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списав. Як дізнатися, що заявка на перевірку відправлена?
В онлайн-допомозі написав «Банкомат не видав готівку». На що отримав стандартну відповідь. Далі погодився на пропозицію «Ви також можете підключити оператора для детальної перевірки інформації.
Потім знову пище, що можна підключити фахівця: Так/Ні.
Клацнув „Так“.
Отримав відповідь:
»Ігоре, дуже зросла кількість звернень під час війни, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.

То ж сподіваємось на Ваше розуміння і пропонуємо звернутись до розділу «Популярні питання», або коротко опишіть ваше питання в полі для вводу тексту. Там є майже всі відповіді."

І все. Ні повідомлення, що я в якійсь черзі на підключення до оператора (якщо такі є). Ні номера заявки. Ні того, що заявка взагалі сформована.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 8:27
Доброго ранку!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для подачі заявки на повернення коштів, просимо вас звернутися в чат повторно та дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
al2022
al2022
27 июля 2022, 11:36
Я живу на окупованій території, пенсіонер, український моб.зв'язок не працює. Щоб отримати пенсію на картку мені необхідно стати клієнтом приватбанку. Для цього отримала віртуальний мобільний укр. номер, через додаток приват24 пройшла реєстрацію. При реєстрації зробила селфі та фото документів (паспорт, іпн).

В додатку отримала відповідь — ваші документи не прийнято, зверніться до відділення. До якого відділення? Мені 65 років, купа хвороб (інсульт, серцева недостатність тощо). Тобто мені для того, щоб держати в банку свої кошти (пенсію), необхідно перетнути лінію фронту, піти до відділення? Ще що в магазин сходити за буханкою хліба на сусідню вулицю???
Зателефонувала до служби підтримки, пояснила консультанту, що хочу стати клієнтом банку, щоб отримувати пенсію через банк, знаходжусь на окупованій території, прийти до відділекння не можу. Він оформив заявку (№ 5577907), сказав чекати.
Через день зателефонував банк, але я працівника сую добре, а він мене взагалі не чує — розмова не відбулась. Зателефонувала я на той номер банку, зв'язалась з кнсультантом, назвала номер заявки. Виявилось, що в заявці зазначено, що я на окупованій території і хочу кредитні каникули!!! Які каникули?!!! Мені спочатку треба клієнтом банку стати!!!
Пояснювала все знову, що я на окупованій території, хочу отримувати пенсію через банк. необїдно пройти верифікацію. переключили мене на інший відділ.

Знову все пояснила, Дівчина оформила заявку (nps15686581), записала, що коли банк телефонує на мій номер, то БАНК МЕНЕ НЕ ЧУЄ.
Після цього через чат додатку вже було спілкування з іншим консультантом, робила фотоверифікацію за посиланням pb.ua/photo.
Після цього консультант питає — «Ви хочете пройти відеоверифікацію?». Я відповіла — якщо це потрібно щоб стати клієнтом, то хочу.
Все, нова заявка оформлена, очікуйте.
Потім знову дзвінок з банку і знову банк мене не чує. Знову пишу консультанту в чат. У відповідь — Відеоверифі
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 11:49
Добрий день! Щоб допомогти у вирішенні питання фахівці намагались зв'язатись з вами та, на жаль, в телефонному режимі вас не було чутно. Фахівцями було надано персональне посилання в чат для проходження фотоідентифікації та встановлення номеру фінансовим. На жаль, з вашої сторони не бачимо спроб пройти фотоідентифікацію, без чого, фахівці не мають змоги підтвердити номер.
gritsaenkokatia
gritsaenkokatia
26 июля 2022, 17:33
Як зайти в Приват24 на окупованій території? Звязку мобільного НЕМАЄ, тільки інтернет. При вході в додаток просить підтвердити через номер телефона(прийняти дзвінок і щось там натиснути або через смс), але нічого не приходить і не хто не дзвонить бо немає мобільного звязку, взагалі НІЯКОГО.
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 17:58
Добрий день! Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Olena909
Olena909
26 июля 2022, 16:01
Олена, Київ
Вітаю! Сьогодні вже 26.07, але інформація на сайті щодо графіка продажу монет так і не з'явилась. Вона буде, коли монети продадуть? Чи все ж прості смертні зможуть їх придбати?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 16:24
Добрий день! Банк розпочне продаж колекційних монет від НБУ в кінці липня. Детальна інформація буде на сайті банку після 26.07.
0689256125
0689256125
26 июля 2022, 14:32
Київ
Добрий день! Через застосунок next.privat24.ua здійснила платіж на рахунок ФОП у сумі 5400 грн. зі свого рахунку в монобанку. Наступного дня ФОПом мені були повернуті вся сума. Та вона застрягла на транзитному рахунку у Приваті bp4129366. Коли повернуться гроші на мій рахунок в монобанку?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 15:44
Добрий день! Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись через авторизований канал, в чат на сайті: https://privatbank.ua/— наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка