Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.15 | 44.15 |
USD | 41.5 | 42.1 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Хочу дізнатися, де я можу запросити Довідку про закриття ФОП?
Комментарии (1)
В мене є 2 старі картки у приват банку і я хочу їх закрити але ні веб-сайт ні додаток не працюють. Не можу також подзвонити бо треба дзвонити тільки з зареєстрованого номеру, а за роумінгом це буде багато коштувати.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Такой вопрос — сегодня Приват24 сообщил мне что мой ФОП зарегестрирован на неподконтрольной территории и банк не горит желанием обслуживать его. Вполне законное требование перегистрировать адрес ФОП. На самом деле ФОП давно перегестрирован на адрес в цивилизованном мире. Поэтому возникает такой вопрос, точнее 2:
1. Какие документы я должен предоставить Банку? Достаточно ли Витяга из ЕДР, полученного в Opendatabot?
2. Если нет, какой временной промежуток у меня есть для предоставления Витяга, полученного у Держрегистратора? В отличие от перерегистрации, получение этого Витяга может занять несколько дней, убитых на визиты в эту юдоль скорби.
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (3)
Написать комментарий
Написать комментарий
Дія — платформа еклектронного документообігу, усі електронні документи мають туж саму юридичну силу, що й друковані. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Чому неможливо актуалізавати дані? Як бути далі?
Написать комментарий
Комментарии (1)
Але в застосунку написали, що документи не прийнято, зверніться до відділення.
Я не маю можливості виїхати туди, де є відділення приватбанку. Звернення в онлайн-чат допомоги результатів не дав.
Фахівець мені поспівчував і сказав, що інших варіантів не має. За цю підтримку він отримує зарплату? Невже неможливо підключити відеозв'язок? В вашій же інструкції передбачено Крок 7 — узгодити час для відеозв'язку.
Чому не має варіантів? чому документи не прийнято? щось не сподобалось? Сфотографувати з іншого ракурсу?
І таких питань, як у мене, тут повно, а таких пенсіонерів, які не можуть виїхати з окупованих територій, ще більше.
Чому державний клієнтоорієнтований банк не іде на зустріч пенсіонерам — громадянам України?
Що це за знущання над людьми?
Комментарии (1)