Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.8 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
При відновленні аккаунту з`являється:
Шановний клієнт, в зв'язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.
Попри це я не маю пластикової картки, лише в додатку приват 24 в цьому ж аккаунті. Як вирішити проблему
Написать комментарий
я могу попросить банк уменьшить «кредит готивкою» до «0»
Написать комментарий
Доброго дня!
6 липня я писала питання по своєму Swift з Польщі.У мене був переказ з Польського рахунку на рахунок у Приватбанк. Але оскільки він довго йшов, я зробила скасування і повернення на Польський рахунок. Платіж досі не повернувся на мій Польський рахунок. Він заблокований Банком посередником BOF, як сказав РКО. Але Польський Банк дав мені « KOPIA KOMUNIKATU PLATNICZEGO» і сказав, що платіж доставлений до Приватбанку., але заблокований, санкційним BOF.З червня місяця РКО робив неодноразові запити повернення, але відповіді немає. У моєму польському рахунку вказано місце проживання, м. Маріуполь. На форумі Мінфіну я прочитала відповіді, про санкційне блокування платежів через адреси на окупованих територіях Чи може це бути підставою для бокування, як окупована територія?
Якщо я внесу зміни до Свіфту в реквізит адресу та зміню адресу проживання, допоможе це у розблокуванні мого переказу? Куди можна, до якої інстанції можна звернутися щодо санкційного блокування? (СБУ. МВС...)
Дякую за відповідь.
Написать комментарий
В разделе кредиты появилась «кредит наличными». Как его в целях безопасности можно уменьшить до «0»
Комментарии (1)
Писав в службу підтримки декілька разів звідки мінус, адекватної відповіді меня ніхто так і не зміг надати, тільки розпливчаті загальні фрази типу «сплатіть якомога швидше, а то буде вам не весело».
Дзвонив в службу підтримки, запитував, дівчина сказала, що передзвоне — так і не перетелефонувала, тиша.
Дописатися до служби підтримкт практично не можливо, весь час переключає на бота і так по кругу разів 20.
Сервіс просто жах.
Хтось мені адекватно відповість звідки в мене мінус на дебетовій картці чи ні?
Тим паче вперше він виник при покупці в продуктовому магазині. Ало, це дебетова картка, а не кредитка, я ніколи не користуюся кредитними коштами і завжди плюс в мене по ній був.
Написать комментарий
є долари в касі?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
про продовження терміну дії пасортів у яких закінчився термін дії
до кінця війни
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
У мене померла мама, але у неї є кредит непогашений, у тому кредиті є страхування кредитного ліміту, і в договорі про страхуваня є відшкодування у разі смерті. До кого мені звернутись з цим питанням і як його вирішувати? Дякую
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий