Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Iurcha
Iurcha
1 января 2019, 17:45
Завтра, 2.01.2019 будут работать отделения Приват Банка в Одессе?
Спасибо!
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2019, 18:17
Добрый вечер.
Завтра отделения работают в привычном режиме.
geymer14
Виктор Немченко
1 января 2019, 15:27
Виктор, ІРПІНЬ
Добрый день, мать снимала с карточки приват из банкомата альфа банка, аванс по 1000 грн, один раз сняла, а второй нету средств 1000пропала! Сотрудники приват приняли заявку, проверили! Сказали обращайтесь в Аваль! В Авале сказали это проблема Приват банка! Короче друг на друга! Был сбой системы, заявку приняли, через время пришло смс о отказе! И на этом всё закончилось денег нет! Как правильно решить эту проблему?
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2019, 16:22
Добрый день.
Напишите нам, пожалуйста, в личном сообщении контакты Вашей мамы, чтобы мы проверили, чем сможем помочь удаленно.
evgenik86
evgenik86
1 января 2019, 11:22
Через терминал ПриватБанка я хотел пополнить карту другого банка, но так как карта была виртуальная то платеж не прошел. Но деньги терминал снял. Могу ли я получить деньги обратно?
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2019, 11:33
Сожалеем о неудобствах, с которыми Вам пришлось столкнуться. Возврат возможен на Вашу карту ПриватБанка. Для формирования заявки на возврат обратитесь, пожалуйста, к нам на горячую линию 3700 с мобильного ( круглосуточно, бесплатно), Чат -онлайн pb.ua/chat
50491165
Зіновій Горечко
29 декабря 2018, 18:07
Зіновій, Рівне Зіновій
Я не згідний з віповіддю банку на моє запитання від 28 грудня 2918р. ось чому.Щодо автоматичного продовження депозитного договору
Але в договорі не виписані дії клієнта на автоматичне продовження депозитного договору по процедурі без перерахування коштів на «до запитання», адже я прийшов до банку вранці на наступний день після закінчення терміну договору і вже кошти були на «до запитання». То що потрібно було мені робити, щоб банк не перераховував на «до запитання», а відразу продовжив дію договору? Чи право перераховувати на «до запитання» чи продовжувати «без запитання» належить виключно банку і клієнт не має права на такий вибір? (я виходжу з того, що написано в п.п.4.1-4.3. договору)
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2018, 18:43
Через рахунок «До запитання» продовжуються вклади на 3 місяці і більше:
— Депозит Плюс;
— Депозит Плюс терміновий;
— Стандарт;
— Стандарт терміновий;
— Субординований;
— Депозит VIP.

Без перенесення коштів на рахунок «До запитання» продовжуються:
— Депозит Плюс і Стандарт на 1 місяць;
— Мультивалютний;
— Накопичувальний в доларах і євро;
— Послуга Стандарт Безподатковий;
— Послуга накопичення «Скарбничка».

AlenaSh1997
AlenaSh1997
29 декабря 2018, 15:04
Здравствуйте! Как долго может идти смс сообщение на телефон с пин-кодом, если я нахожусь за границей?
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2018, 15:29
Добрый день.
Со стороны банка формируется и отправляется смс в момент запроса, то есть в течение минуты уже должно быть на Вашем телефоне.
Если смс не поступает, то это может означать, что есть трудность в работе сети мобильного оператора/работе телефона. Рекомендуем уточнить у мобильного оператора чем может быть вызвана задержка и нет ли ограничений на получение смс с коротких номеров.
ponka26
Юлия Пономарьова
29 декабря 2018, 12:31
Юлия, Киев
Ситуація така:
1. 04.11.2018 в 01:00(вночі) року було списання коштів з картки 5167****5065 у суммі 84,95 дол. І тепер найцікавіше:
2. Я нічого не купляла вночі, нікому не передавала дані картки, тобто дані картки були викрадені, заява у кіберполіцію подана.
3. Мені не приходили повідомлення з кодом про підтвердження платежу.
4. Картка 5167****5065 була заблокована і закрита мною 22.10.2017 року, тобто ви списуєте кошти по закритій карті????
5. На час скоєння неправомірних дій з вашої сторони у мене була на заміну тій карті інша, ця- 4149*3655 на якій було 100 грн на рахунку і стояв ліміт по оплаті в інтернеті 1000 грн (бачите 1000 грн, а списано більше 2000 грн)
6. Також на час скоєння неправомірних дій з вашої сторони у мене на карті 4149*3655 не було кредитного ліміту. У мене його взагалі за всю історію не було ніколи. Як ви могли загнати мою карту 4149*3655 в мінус?
7. Зараз на карті 4149***3655 мінус — 2293,60 грн я до нього не маю ніякого відношення, а нервів з»їло це в мене багато.
8. Дзвонила 3 рази по цьому питанню в колл центр, толку 0. Навіщо вони там сидять?????
9. У мене до вас купа питань, але жодної відповіді, це страшно коли таке відбувається.
10. А сейчас начали снимать тело кредита с соц карты с выплат по ребенку.
Мой тел 0634410591 Юля
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2018, 15:13
Нам дуже шкода, що з Вами трапилася подібна ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці).Оскільки при цьому платежі не вводився 3D-secure пароль (смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 60 днів. Після розгляду питання Вам буде відправлено смс з про результати фінансової претензії.
71669753
Виктор Викторович
29 декабря 2018, 4:45
Виктор, Львов
На карте ключ ПриватБанка лежита деньги которые не даёт снять уже 3 месяца. Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2018, 9:33
Добрый день.
Нам очень жаль, что возникла такая неприятная ситуация.
Чтобы мы могли детальнее проверить информацию, обратитесь, пожалуйста, к нам на горячую линию 3700 с мобильного ( круглосуточно, бесплатно), Помощь-онлайн ( https://privatbank.ua/ru/, в правом нижнем углу «Чат»). Если Вы находитесь за границей, перезвоните нам по номеру: +380567161131
AlenaSh1997
AlenaSh1997
29 декабря 2018, 4:11
Здравствуйте! Я нахожусь в Санкт-Петербурге, пару недель назад воспользовалась карточкой для выплат, все было нормально. Буквально неделю спустя, 28.12.18 я попыталась снять наличные с карты, банкомат пишет, что пин-кид неправильный(пин-код ввела 100% верный). Я не меняла свой пин-кид, доступ к карте есть только у меня, почему банкомат не принимает мой пин-код? Прийти в отделение банка возможности нет, так как нахожусь в другой стране.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2018, 9:29
Добрый день.
Чтобы мы могли детальнее проверить информацию, обратитесь, пожалуйста, к нам на горячую линию +380567161131 или Чат-онлайн ( https://privatbank.ua/ru/, в правом нижнем углу «Чат»).
50491165
Зіновій Горечко
28 декабря 2018, 21:02
Зіновій, Рівне Зіновій
2 грудня 2018р. в мене закінчився термін депозитного договору. Вранці 3 грудня я прийшов до відділення Приватбанку, щоб продовжити автоматично дію договору на новий термін. Мені повідомили, що я цього зробити не можу з 3 грудня, так як мої кошти вже на рахунку «до запитання» і я можу продовжити договір лише з 5 грудня (що врешті я і зробив, адже з банком не посперечаєшся). Для чого Приватбанк рекламує «АВТОМАТИЧНЕ» (тобто безперервне) продовження депозиту, коли таке право клієнта не передбачено в договорі.Читаймо п.4.3. договору: «Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад „до запитання“, то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.» То яким чином я можу скористатися цим пунктом, коли банк одноосібно вирішує чи перераховувати «до запитання» чи не перераховувати і оце «ЯКЩО» зовсім недоречне в договорі? Питання можна сформулювати і так. Які повинні були бути мої дії (керуючись договором), щоб продовжити мій депозит автоматично?
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2018, 9:25
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк.
Вам не треба звертатися в банк для переукладення договору.
Вклади автоматично продовжуються по одній з процедур:
— без переносу коштів з депозиту на рахунок «До запитання» і без надання додаткової надбавки;
— через рахунок «До запитання», при цьому по вкладах у гривні додатково буде надана надбавка.

Якщо Ви приймаєте рішення НЕ продовжувати депозит — можете зняти гроші з рахунку розірвавши депозит:
— в будь-якому відділенні ПриватБанку по всій Україні;
— через мобільний додаток «Мої вклади» або web версію Приват 24 (якщо внесок оформлений дистанційно).

Якщо у Вас немає термінової необхідності забирати свої заощадження, то після закінчення 3 календарних днів гроші будуть автоматично повернені на той же депозит, а договір — продовжений на новий термін з% ставкою, яка діє в банку на момент продовження. При цьому за вкладами у гривні до ставки буде додана надбавка за продовження — 0,5%.
77345327
Denis Shevchenko
28 декабря 2018, 19:45
Denis
Здравствуйте.

Почему при переводе между своими же картами взымается комиссия? Это ввели новые комиссии что ли? Раньше вроде не было такого… а теперь вот не могу перебросить деньги на свою интернет карту ибо снимают процент за перевод и уже не выгодно пользоваться…
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 20:03
Добрый вечер.
Комиссия не менялась и зависит от типов карт, между которыми совершается перевод.
Информация о комиссиях опубликована на официальном сайте https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
С Карты «Универсальная» на интернет карту — Бесплатно за собственные / 4% за кредитные средства.
С карты для выплат на интернет карту — Бесплатно.
Между интернет картами — Бесплатно.
С Корпоративной карты на интернет карту — Бесплатно.
Kristinaaaaaa
Kristinaaaaaa
28 декабря 2018, 16:39
Кристина
Добрый день! Сейчас нахожусь заграницей, не могу снять наличные в банкоматах. Карта Universal master card, всегда снимала без проблем. Когда наладится работа? Атм пишет — обратитесь в свой банк и не даёт снять деньги.
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 17:15
Добрый день.
Чтобы мы могли детальнее проверить информацию, обратитесь, пожалуйста, к нам на горячую линию +380567161131 или Чат-онлайн ( https://privatbank.ua/ru/, в правом нижнем углу «Чат»).
Natutsi
Natutsi
28 декабря 2018, 16:32
Днепр
Добрый день! Когда наладится работа сегодня? И будет ли как-то компенсировано не рабочее время?
Какой операционный день 29.12.18, можно ли будет совершать платежи юр.лицам?
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 17:11
Уважаемые клиенты! Из-за высокой нагрузки на электронные банковские сервисы, связанное с окончанием финансового года, банк срочно привлекает дополнительные мощности для обеспечения стабильной работы сервисов. В течение получаса возможные очереди при выполнении операций в Приват24. Попробуйте, пожалуйста, повторить операции позже. Просим простить нас, если это создает вам неудобства. Дополнительную комиссию за проведение платежей в послеоперационное время отменено.
Платежи на счета в другие банки проводятся до 21:00
Jump1234
Jump1234
28 декабря 2018, 15:44
Київ
Доброго дня! Коли будуть усунуті технічні проблеми? НЕможливо побачити, чи пішов платіж.
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 17:12
Шановні кліенти! Через високе навантаження на електроні банківські сервіси, пов'язане із закінченням фінансового року, банк терміново залучає додаткові потужності для забезпечення стабільної роботи сервісів. Протягом півгодини можливі черги при виконанні операцій у Приват24. Спробуйте, будь ласка, повторити операції пізніше. Просимо вибачити нас, якщо це створює вам тимчасові незручності. Додаткову комісію за проведення платежів в післяопераційний час скасовано.
Платежі на рахунки в інші банки проводяться до 21:00
Fytyri
Fytyri
28 декабря 2018, 14:20
Дадут стипендию 3 курсу ПТУ нова одеса никалаевская область
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 14:54
При выплате зарплат и социальных выплат Банк является получателем средств от бухгалтерии предприятия (ВУЗа, Фонда по соц. выплатам), поэтому как только средства поступят в ПриватБанк, они в тот же день будут зачислены Вам на карту.
Arsenall
Arsenall
28 декабря 2018, 12:38
киев
Добрый день! Что нужно сделать чтобы можна было расплачиватся карточкой в сети Интернет
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 13:02
Добрый день!
Для увеличения лимита на оплату в сети Интернет — в Приват24, в разделе «Мои счета» выбираете карту, далее справа под номером карты выбираете меню “Управление картой/счетом". После чего в разделе «Лимиты — Оплата в Интернет» нажимаете на сумму лимита или кнопку «Изменить». Укажите, пожалуйста, сумму и период действия лимита подтвердив операцию.

Лимит устанавливается в течение 5 — 10 минут.
Lakizin
Lakizin
28 декабря 2018, 7:56
Lakizin, Днепр
Прошу проверить, это мошейник? Денис Владимирович, Ваш заказ успешно принят!

Реквизиты для оплаты
Приват Банк
4149-4991-0569-4655
Тума Василий Александрович

Товар: Sony Playstation 4 Slim 1TB

Сумма к оплате: -7.520-UAH

После оплаты перезвоните Вашему менеджеру
0800337142

Благодарим Вас за покупку GaStore;) у них есть сайт и фейковый отзывы, они берут 100%предоплату и есть куча отзывов о о неотправке товара.

forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=11439976&Main=11439224
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 9:27
Если у Вас есть сомнения, отправлять ли предоплату за товар, советуем пользоваться проверенными магазинами.
Будьте осторожны, так как в случае перевода денег мошеннику, они могут быть возвращены только по решению суда.
26071992v
26071992v
27 декабря 2018, 21:26
Убд, Львов
Доброго вечора, скажіть будь ласка чому мені відмовляють у послузі кредитні канікули для учасників ато, я являюся працівников добровольчого батальйому особливого призначення поліції, річ у тому що нашим працівникам підключили послугу кредитні канікули по довідці яку я предявляв у приват банку, а мені дають відмову, ми є військовозобовязані і перебуваємо на службі, є у розділі ст15 згідно даними оборони та мвс, чому приват банк дає відмову чому таке ставлення для учасників ато не зрозуміло
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2018, 9:29
Доброго дня.
Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваш контактний номер, щоб ми могли перевірити інформацію і надати відповідь.
Natusik00
Natusik00
27 декабря 2018, 20:00
Наталья, Николаев
26 числа написала здесь о своей проблеме. Я не могла по доверенности перевыпустить карту, владелец инвалид который находится на лечении за пределами Украины.Сегодня все благополучно разрешалось. Спасибо за помощь
Приватбанк
Ответ банка
27 декабря 2018, 20:06
Уважаемый Автор!
Спасибо, что нашли время и оставили отзыв. Мы рады, что вопрос был решён и Вы остались довольны результатом.
Мы всегда рядом и готовы помочь в любой ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
50491165
Зіновій Горечко
26 декабря 2018, 22:28
Зіновій, Рівне Зіновій
ГоречкоЗіновій.Рівне. Чому немає відповіді на сайті на моє запитання від 13 грудня 2018р. щодо порядку автоматичного продовження депозитного договору?
Приватбанк
Ответ банка
27 декабря 2018, 8:27
Шановний Зиновій!
Будь ласка, опишіть Ваше питання детальніше в особистому повідомленні, щоб ми могли допомогти у його вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Natalya03
Natalya03
26 декабря 2018, 22:26
Natalya
Добрый вечер! Подскажите пожалуйста, как можно открыть оплату частями на карточке Gold?
Приватбанк
Ответ банка
27 декабря 2018, 8:23
Уважаемый Автор!
Лимит по сервису «Оплата частями» может быть предоставлен при наличии кредитного лимита на карте Универсальная/Универсальная Gold, если кредитный лимит на карте не установлен, Вы можете подать заявку через Приват24 меню «Мои счета» — «Управление картой/счётом» — «Лимиты» — «Изменить кредитный лимит».
Проверить доступную сумму лимита по сервису «Оплата частями» можно в Приват24 меню «Мои счета» — «Оплата частями».
Хотим обратить Ваше внимание, что лимит, устанавливаемый банком по сервису ««Оплата частями»» зависит от множества факторов, таких, как кредитная история в нашем банке и Украинском Бюро Кредитных Историй, активность использования карты и прочие. Лимит по сервису предоставляется банком в одностороннем порядке и пересчитывается ежедневно.
С уважением, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка