×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Дякую за оперативну відповідь.
Проте мушу зауважити таке.
1. одна з реально фахових операторів гарячої лінії ПБ зняла обмеження у січні, але воно дії три місяці та з квітня картка блокується. За це подяка, однак питання глобально не вирішено, тому що.
2. З цей час паспорт ніяк не зявився, батьку по здоровью ще гаршепроцедуру актуалізації фізично пройти не може , тому абсолютно радості ніякої немає
3. Я консультувався з ПФУ де мені чітко зазначили, що Ідентифікація пенсіонерів шляхом відеоконференцзв'язку проводиться виключно для тих хто має статус ВПО. Всіх інших пенсіонерів це не стосується і банки не мають жодних підстав блокувати картки у пенсіонерів, які не мають можливості пройти процедуру Актуалізації даних.
Вимагаю допомогти розв’язати це питання, якщо державний банк піклується про своїх клієнтів, які все ще залишаються громадянами України і вірять в ЗСУ та звільнення від орків.
Прошу небайдужих представників ЗМІ звернути увагу на моє звернення
Проте мушу зауважити таке.
1. одна з реально фахових операторів гарячої лінії ПБ зняла обмеження у січні, але воно дії три місяці та з квітня картка блокується. За це подяка, однак питання глобально не вирішено, тому що.
2. З цей час паспорт ніяк не зявився, батьку по здоровью ще гаршепроцедуру актуалізації фізично пройти не може , тому абсолютно радості ніякої немає
3. Я консультувався з ПФУ де мені чітко зазначили, що Ідентифікація пенсіонерів шляхом відеоконференцзв'язку проводиться виключно для тих хто має статус ВПО. Всіх інших пенсіонерів це не стосується і банки не мають жодних підстав блокувати картки у пенсіонерів, які не мають можливості пройти процедуру Актуалізації даних.
Вимагаю допомогти розв’язати це питання, якщо державний банк піклується про своїх клієнтів, які все ще залишаються громадянами України і вірять в ЗСУ та звільнення від орків.
Прошу небайдужих представників ЗМІ звернути увагу на моє звернення
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.5 | 42.1 |
Все курсы банка |
прошу пояснити, як може допомогти і побороти проблему проходження ідентифікації — «Актуалізація даних в ПриватБанку через Приват24» син (живе в Києві) проукраїнського батька-пенсіонера (87 років, знаходиться на ТОТ, Маріуполь, фізично виїхати не може), а паспортів (забрали та спалили орки), як і Дії нема, зв'язок тільки російський, телефон кнопковий?!
Проте я, як син, маю його приватівську карту і всі дані для доступу до Приват24, мав змогу отримувати пенсію, переводити у рублі, передавати волонтерами, що дозволяло йому з матір’ю виживати. Наразі рахунок заблоковано я не можу зняти доволі значну пенсію і допомогти батькам.
Тому прошу пояснити, як держава Україна та державний банк сприяє у соціальному захисті свого пенсіонера, який потрапив у таку ситуацію?!