Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
380964064281
Yulia Galunko
30 мая 2019, 21:41
Yulia, Деражня
Чому мені немає степендії?
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2019, 8:34
Доброго дня!
Під час виплати соціальних виплат банк є одержувачем коштів від бухгалтерії навчального закладу, тому, щойно кошти надійдуть у ПриватБанк, їх того ж дня буде зараховано Вам на картку. Про надходження грошей на картку Вас буде проінформовано через SMS.
BOstap
BOstap
30 мая 2019, 19:06
Львів
Після інциденту із зняттям готівки мої претензії до працівників відділення за адресою м. Львів, пр. Чорновола, 95.
1. Непрофесійність. Коли клієнт говорить із одним із співробітників, то другий не повинен, не знаючи у чому справа, пробувати виганяти клієнта. Якщо з якихось причин не можна залишатись у приміщенні, то вийдіть із клієнтом на вулицю, щоб пояснити йому, як діяти.
2. Перша брехня. Сказали, що я можу взяти свої гроші у іншому відділенні. Я вже колись пробував це робити без замовлення навіть на меншу суму. Відповідь тоді була: «немає грошей, замовляйте».
3. Друга брехня. Пообіцяли зберегти замовлення, але цього не зробили. Якщо не мали права обіцяти, то не треба було цього робити.
4. Третя брехня. Банк може не мати 50 USD, навіть якщо у замовленні вони фігурують. Якщо замовлення може бути кратним 50, то логічно, що банк повинен мати ті 50 USD.
5. Четверта брехня. Клієнт має носити із собою здачу. Колись у цоьму ж відділенні у мене не хотіли брати здачу.
6. Хамство номер один. Співробітник Ільїн почав до мене кричати у момент, коли я розмовляв із іншою співробітницею, а потім наскакував на мене, як півник.
7. Хамство номер два. Керівників відділення 30.05.19 сказала, що не обслуговують хамів (тим самим записавши мене у їхню когорту). Клієнти можуть бути різні, але навіть до невихованого клієнта співробітники не мають право опускатись до хамства.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2019, 19:25
Нам дуже шкода, що відвідування відділення залишило неприємне враження. Випадок, який Ви описуєте, вимагає обов'язкової перевірки. Якісне обслуговування клієнтів є однією з наших пріоритетних задач. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
BOstap
BOstap
30 мая 2019, 19:03
Львів
На 28.05 я замовив 1550$ у відділення за адресою м. Львів, пр. Чорновола, 95. Отримав підтвердження.
28.05 у касі цього відділення я вже розпочав операцію. І тут пропала електрика.
Якийсь час усі чекали. Потім працівники відділення почали просити людей на вихід. У співробітниці, яка підійшла до мене, я попробував вияснити, що мені далі робити. Слухати мене не хотіла і зразу заявила, що то не вони винні. Я сказав, що не звинувачую їх, але таки хочу знати, як мені діяти. Тоді вона запропонува прийти через пів-години. Я сказав, що не зможу. Потім ця співробітниця сказала, щоб я прийшов завтра. Я сказав, що 29.05 мене не буде у містіі і мене цікавить, чи буде замовлена сума післязавтра.
Тут підскакує інша співробітниця, і починає мене просити на вихід. З нею розмова була подібна, як із попередньою. Не встиг я отримати відповіді, як підлітає ще один співробітник (Ільїн) і починає до мене кричати. Коли я запитав, що то за хамство, і чому він собі дозволяєте на мене покрикувати, Ільїн сказав, що то у нього такий голос. Я відповів, щоб він тримав свій голос на припоні і марно пробував йому пояснити свою ситуацію із замовленими коштами. Пішли погрози викликати охорону, вимахування руками, що мене вивело із рівноваги. Що то за співробітник банку, який наскакує не клієнта, як вуличний парубійко.
Далі я попросив, щоб до мене вийшов хтось старший. Вона вийшла і вислухавши мене, пообіцяла, що моє замовлення збережеться на 30.05.

30.05 у касі мені дали лише 1500$.
Тоді я підійшов до одного із керівників, і сказав, що позавчора мені обіцяли залишити замовлення. Вона відповіла, що ніхто не міг мені такого обіцяти. Крім того сказала, що навіть у день замовлення може не бути тих 50$. Коли я сказав, щоб подивилась, що замовлення може бути кратним 50, вона відповіла, що лише нормальних людей вони обслуговують, а не хамів. Більше того, керівник сказала, що то я мав мати із собою 50$ на здачу.
36889255
36889255
29 мая 2019, 20:52
Peter, киев
Здравствуйте, не могу зайти в приват 24
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2019, 10:10
Добрый день!
Мы запросили в личном сообщении Ваш номер телефона, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай, и помочь разобраться в сложившейся ситуации.
Katya8735
Katya8735
29 мая 2019, 17:14
Katya8735, Cvalyava
Не можу авторизуватися в приват24
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2019, 18:39
Доброго вечора!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити Ваші персональні дані.
v1k0
v1k0
28 мая 2019, 22:44
Здравствуйте, мне 16 лет, могу ли я получить обычную дебетовую карту, нужны ли мне для этого родители?
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2019, 9:49
Добрый день!
С 16 лет в нашем Банке можно оформить карту для выплат и карту «Универсальную», но без кредитного лимита. Данный лимит может быть доступен с 18 лет. Для оформления карты присутствие родителей не обязательно. Вам достаточно обратиться в ближайшее наше отделение с паспортом и идентификационным кодом.
С уважением, ПриватБанк.
sunflowersuper
sunflowersuper
28 мая 2019, 15:55
Елена
Здравствуйте,
осуществила перевод денег на карту другого банка в 10.30 утра 28.05. через приват 24. До сих пор деньги не пришли адресату и с карты отправителя списаны не были. Перевод не осуществился? Раньше таких задержек не было. Как узнать, когда придут деньги на карту получателя?
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 16:03
Добрый день!
Позвольте заметить, что регламент межбанковского перевода составляет от 15 мин до 3х дней, при условии успешной отправки платежа. Отправитель может зайти в Приват24 меню «Архив», чтобы увидеть статус платежа. Если платёж не был отправлен и находится в статусе «Забракован», то нажав на него, можно видеть причину отклонения платежа.
Мы обратились к Вам в личных сообщениях, чтобы уточнить данные и проверить информацию.
С уважением, ПриватБанк.
dariaham
dariaham
28 мая 2019, 15:07
Дарья, Киев
Что делать, если оператор в кассе неправильно ввёл ФИО отправителя платежа, назначение платежа и номер договора в квитанции?
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 15:55
Добрый день!
Мы обратились к Вам в личных сообщениях и запросили контактные данные и детали ситуации, чтобы проверить информацию и разобраться в вопросе.
С уважением, ПриватБанк.
tipOk
tipOk
28 мая 2019, 15:00
tipOk, Киев
Доброго дня!
Являюсь клієнтом ПРИВАТБАНК.
На реквізити мого рахунку в ПРИВАТБАНК Компанія, власником якої являюсь, перерахувала дивіденди з утриманням ПДФО та ВС. ПРИВАТБАНК не зараховує кошти та проводить повернення на відправника.
Для зарахування необхідно надати документи, згідно яких проводиться перерахунок коштів. Документи для передачі в банка мені надала компанія.
Яким чином я можу надати документи для підтвердження ПРИВАТБАНКОМ можливості зарахування коштів на мій рахунок без фізичного відвідування відділення?
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 15:49
Доброго дня!
ПриватБанк діє згідно чинного законодавства та мав повернути платіж, якщо він потребував підтвердження з наданням документів і такого підтвердження не було надано своєчасно. В даному випадку, при зарахуванні подібного платежу на карту фізичної особи, надання документів відбувається саме у відділенні банку. Перепрошуємо за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
07301622
Liza Kod
28 мая 2019, 14:04
Liza, київ
доброго дня, я фоп 3 група, пішла в дикретну відпустку з березня 2019, мені прийшли кошти з соц страх служби на рахунок 2604, як ці кошти можна зняти? чи як перевести на універсальну карту?
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 14:41
Доброго дня!
Вам необхідно створити платіж в Приват24 для бізнесу, в полі «Рахунок отримувача» вказати 16 цифр номеру Вашої карти. При виплаті лікарняного, в призначенні платежу потрібно вказати «Виплата декретних згідно лікарняного листа за період… ..».
Також банком приймається оплата ЄСВ за початковий період виплати декретної, але в сумі, не менше ⅕ від суми платежу на виплату.
(Наприклад, «декретну за січень-березень 2019 року» в сумі 5000,00 грн. Буде проведено, якщо ЄСВ оплачений за січень 2019 року в сумі 1000,00 грн. За відсутності інших виплат за вказаний період).
З повагою, ПриватБанк.
Sanyamore
Sanyamore
28 мая 2019, 12:39
Я перевел деньги еще вчера в 18:00 а перевод не осуществился
Sanyamore
Sanyamore
28 мая 2019, 12:38
Добрый день что случилось с приложением не могу связатся с онлайн оператором и задать вопросы по поводу перевода денежных средств
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 12:57
Добрый день!
Мы обратились к Вам в личном сообщении, чтобы уточнить детали ситуации и проверить информацию.
С уважением, ПриватБанк.
chernuk58
олег чернюк
28 мая 2019, 5:03
олег, волноваха
можно ли переселенцу открыть у вас пенсионную карту
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 9:14
Доброе утро!
Для открытия карты Вам достаточно обратиться в любое удобное отделение ПриватБанка с паспортом и ИНН.
Найти ближайшее к Вам отделение банка можно тут — https://privatbank.ua/ru/map
С уважением, ПриватБанк.
Farengeit
Farengeit
28 мая 2019, 1:28
Карта для выплат у которой заканчивался срок была заменена на новую, но данная карта не добавляется в андроид пей для бесконтактной оплаты. В чем причина?
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2019, 8:43
Доброе утро!
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Ksenia22
Ksenia22
27 мая 2019, 19:16
Ксенія, Терновка
Здравствуйте забыла пин код от карты универсальная голд?
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2019, 19:32
Добрый день!
Для восстановления PIN-кода карты Вы можете воспользоваться Приват24, пройдя в меню «Мои счета» — «Управление картой/счётом», либо отправить с финансового номера телефона на номер 10060 смс-сообщение с текстом: PIN+XXXX, где ХХХХ — последние 4 цифры номера карты.
С уважением, ПриватБанк.
eXtetik
eXtetik
27 мая 2019, 19:14
Сергій
Добрий вечір, я здійснював перевод з Яндекс деньгі на карту Приватбанку, одержувач каже що гроші не прийшли, служба підтримки Яндекс каже що вони відправили і надали номера міжбанківських переводів, і радять звертатися до вас номера переводів можу надати, які ще потрібно дані для уточнення інформації?
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2019, 19:29
Доброго вечора!
Для того, щоб ми могли перевірити інформацію по зарахуванню коштів, просимо власника картки-отримувача переказу звернутись до нас особистим повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
53660020
Анна Скнарь
27 мая 2019, 15:32
Анна
Доброго дня.!04.03.2019р.Я отримала травму перелом пр. колін.суглоба до цього часу 84 день знаходжусь на лікарняному листі лікування продовжують. Маю страхування в приват банку Але мені відмовили по зверненню на 3700 мотивуючи тим що потрібно було звертатися в продовж місяця Але лікування триває і не відомо до якого часу буде тривати. Скажіть маю Я право на страхові виплати????
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2019, 16:59
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ви можете надати документи за фактом одужання, або зараз, якщо у Вас вже є виписка.
Після надання документів страховою компанією буде прийнято рішення щодо виплати.
З повагою, ПриватБанк.
ynklgo6
Olga Yankivska
26 мая 2019, 20:35
Olga, Villa Gvardia
Добрый вечер.Свой вопрос я опубликовала 23.05.2019.Мне дали ответ подключения к оператору для его ршения.Вот я и хочу уточнить когда мне подключиться к оператору, день.час.Повторяю: Меня зовут Ольга Янковская и у меня возникла проблема? я поехала в мае в Украину г.Авдеевка Донецкой области и там в Идеале вашего банка открыла счёт и Приват24 на украинский номер, но вернувшись в Италию я работаю там, я хотела перевести на итальянский номер Приват 24, но я потеряла код.т.к выбросила карточку телефонную украинскую где все было.Вот я хочу решить эту проблему.Оформить Приват 24 на итальянский номер, Мне дали ответ, что я должна подключиться к оператору и написать это, я сделала, но долго ждать не могу, я работаю поэтому и прошу вашей помощи точно сказать, когда? как? и в какой день и время я могу с вами встретиться и решить проблему.С уважением Ольга!
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2019, 9:45
Добрый день!
Для того, чтобы оператор подключился достаточно выбрать при переходе по ссылке «Подключить оператора». В случае, если возникают трудности при подключении, просим написать нам в личные сообщения об этом.
ynklgo6
Olga Yankivska
26 мая 2019, 18:10
Olga, Villa Gvardia
Извините меня но ждать подключение много времени не могу, может вы назначите время когда вы можете со мной поговорить в решении моего вопроса.С уважением Ольга.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2019, 19:13
Добрый вечер.
Подскажите, пожалуйста, в чем заключается Ваш вопрос, мы будем очень рады Вам помочь.
ynklgo6
Olga Yankivska
26 мая 2019, 17:45
Olga, Villa Gvardia
Здравствуйте.подключите оператора.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка