Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Під час виплати соціальних виплат банк є одержувачем коштів від бухгалтерії навчального закладу, тому, щойно кошти надійдуть у ПриватБанк, їх того ж дня буде зараховано Вам на картку. Про надходження грошей на картку Вас буде проінформовано через SMS.
Написать комментарий
1. Непрофесійність. Коли клієнт говорить із одним із співробітників, то другий не повинен, не знаючи у чому справа, пробувати виганяти клієнта. Якщо з якихось причин не можна залишатись у приміщенні, то вийдіть із клієнтом на вулицю, щоб пояснити йому, як діяти.
2. Перша брехня. Сказали, що я можу взяти свої гроші у іншому відділенні. Я вже колись пробував це робити без замовлення навіть на меншу суму. Відповідь тоді була: «немає грошей, замовляйте».
3. Друга брехня. Пообіцяли зберегти замовлення, але цього не зробили. Якщо не мали права обіцяти, то не треба було цього робити.
4. Третя брехня. Банк може не мати 50 USD, навіть якщо у замовленні вони фігурують. Якщо замовлення може бути кратним 50, то логічно, що банк повинен мати ті 50 USD.
5. Четверта брехня. Клієнт має носити із собою здачу. Колись у цоьму ж відділенні у мене не хотіли брати здачу.
6. Хамство номер один. Співробітник Ільїн почав до мене кричати у момент, коли я розмовляв із іншою співробітницею, а потім наскакував на мене, як півник.
7. Хамство номер два. Керівників відділення 30.05.19 сказала, що не обслуговують хамів (тим самим записавши мене у їхню когорту). Клієнти можуть бути різні, але навіть до невихованого клієнта співробітники не мають право опускатись до хамства.
Написать комментарий
28.05 у касі цього відділення я вже розпочав операцію. І тут пропала електрика.
Якийсь час усі чекали. Потім працівники відділення почали просити людей на вихід. У співробітниці, яка підійшла до мене, я попробував вияснити, що мені далі робити. Слухати мене не хотіла і зразу заявила, що то не вони винні. Я сказав, що не звинувачую їх, але таки хочу знати, як мені діяти. Тоді вона запропонува прийти через пів-години. Я сказав, що не зможу. Потім ця співробітниця сказала, щоб я прийшов завтра. Я сказав, що 29.05 мене не буде у містіі і мене цікавить, чи буде замовлена сума післязавтра.
Тут підскакує інша співробітниця, і починає мене просити на вихід. З нею розмова була подібна, як із попередньою. Не встиг я отримати відповіді, як підлітає ще один співробітник (Ільїн) і починає до мене кричати. Коли я запитав, що то за хамство, і чому він собі дозволяєте на мене покрикувати, Ільїн сказав, що то у нього такий голос. Я відповів, щоб він тримав свій голос на припоні і марно пробував йому пояснити свою ситуацію із замовленими коштами. Пішли погрози викликати охорону, вимахування руками, що мене вивело із рівноваги. Що то за співробітник банку, який наскакує не клієнта, як вуличний парубійко.
Далі я попросив, щоб до мене вийшов хтось старший. Вона вийшла і вислухавши мене, пообіцяла, що моє замовлення збережеться на 30.05.
30.05 у касі мені дали лише 1500$.
Тоді я підійшов до одного із керівників, і сказав, що позавчора мені обіцяли залишити замовлення. Вона відповіла, що ніхто не міг мені такого обіцяти. Крім того сказала, що навіть у день замовлення може не бути тих 50$. Коли я сказав, щоб подивилась, що замовлення може бути кратним 50, вона відповіла, що лише нормальних людей вони обслуговують, а не хамів. Більше того, керівник сказала, що то я мав мати із собою 50$ на здачу.
Написать комментарий
Мы запросили в личном сообщении Ваш номер телефона, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай, и помочь разобраться в сложившейся ситуации.
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити Ваші персональні дані.
Написать комментарий
С 16 лет в нашем Банке можно оформить карту для выплат и карту «Универсальную», но без кредитного лимита. Данный лимит может быть доступен с 18 лет. Для оформления карты присутствие родителей не обязательно. Вам достаточно обратиться в ближайшее наше отделение с паспортом и идентификационным кодом.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
осуществила перевод денег на карту другого банка в 10.30 утра 28.05. через приват 24. До сих пор деньги не пришли адресату и с карты отправителя списаны не были. Перевод не осуществился? Раньше таких задержек не было. Как узнать, когда придут деньги на карту получателя?
Позвольте заметить, что регламент межбанковского перевода составляет от 15 мин до 3х дней, при условии успешной отправки платежа. Отправитель может зайти в Приват24 меню «Архив», чтобы увидеть статус платежа. Если платёж не был отправлен и находится в статусе «Забракован», то нажав на него, можно видеть причину отклонения платежа.
Мы обратились к Вам в личных сообщениях, чтобы уточнить данные и проверить информацию.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Мы обратились к Вам в личных сообщениях и запросили контактные данные и детали ситуации, чтобы проверить информацию и разобраться в вопросе.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Являюсь клієнтом ПРИВАТБАНК.
На реквізити мого рахунку в ПРИВАТБАНК Компанія, власником якої являюсь, перерахувала дивіденди з утриманням ПДФО та ВС. ПРИВАТБАНК не зараховує кошти та проводить повернення на відправника.
Для зарахування необхідно надати документи, згідно яких проводиться перерахунок коштів. Документи для передачі в банка мені надала компанія.
Яким чином я можу надати документи для підтвердження ПРИВАТБАНКОМ можливості зарахування коштів на мій рахунок без фізичного відвідування відділення?
ПриватБанк діє згідно чинного законодавства та мав повернути платіж, якщо він потребував підтвердження з наданням документів і такого підтвердження не було надано своєчасно. В даному випадку, при зарахуванні подібного платежу на карту фізичної особи, надання документів відбувається саме у відділенні банку. Перепрошуємо за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Вам необхідно створити платіж в Приват24 для бізнесу, в полі «Рахунок отримувача» вказати 16 цифр номеру Вашої карти. При виплаті лікарняного, в призначенні платежу потрібно вказати «Виплата декретних згідно лікарняного листа за період… ..».
Також банком приймається оплата ЄСВ за початковий період виплати декретної, але в сумі, не менше ⅕ від суми платежу на виплату.
(Наприклад, «декретну за січень-березень 2019 року» в сумі 5000,00 грн. Буде проведено, якщо ЄСВ оплачений за січень 2019 року в сумі 1000,00 грн. За відсутності інших виплат за вказаний період).
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
Мы обратились к Вам в личном сообщении, чтобы уточнить детали ситуации и проверить информацию.
С уважением, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Для открытия карты Вам достаточно обратиться в любое удобное отделение ПриватБанка с паспортом и ИНН.
Найти ближайшее к Вам отделение банка можно тут — https://privatbank.ua/ru/map
С уважением, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Для восстановления PIN-кода карты Вы можете воспользоваться Приват24, пройдя в меню «Мои счета» — «Управление картой/счётом», либо отправить с финансового номера телефона на номер 10060 смс-сообщение с текстом: PIN+XXXX, где ХХХХ — последние 4 цифры номера карты.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Для того, щоб ми могли перевірити інформацію по зарахуванню коштів, просимо власника картки-отримувача переказу звернутись до нас особистим повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ви можете надати документи за фактом одужання, або зараз, якщо у Вас вже є виписка.
Після надання документів страховою компанією буде прийнято рішення щодо виплати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Для того, чтобы оператор подключился достаточно выбрать при переходе по ссылке «Подключить оператора». В случае, если возникают трудности при подключении, просим написать нам в личные сообщения об этом.
Написать комментарий
Подскажите, пожалуйста, в чем заключается Ваш вопрос, мы будем очень рады Вам помочь.
Написать комментарий
Написать комментарий