Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Комментарии (1)
«Запит відхилено. Задля безпеки фінансових
операцій Вам необхідно підтвердити номер
телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування
або у відділенні.»
При спробі дзвінка на номер 3700 автовідповідач
повідомляє, що номер не зареєстровано в системі і закінчує розмову, хоча до цього я розмовляв з оператором.
На даний момент не можу увійти до приват24.
Мій номер раптом став не зареєстрованим в системі
Як мені відновити доступ до приват24 в онлайн режимі? Так як на даний момент не можу підтвердити номер телефону
в інший спосіб. Дякую за розуміння!
Написать комментарий
Написать комментарий
Я не пытался изменить мой кредитный лимит. Прошу принять меры по установлению личности, которая попыталась изменить мой кредитный лимит без моего ведома.
С уважением Анатолий
Комментарии (1)
Для порівняння було протестовано ще декілька назв вулиць цього ж міста та їх також не знайдено.
Для уточнення адреса яку потрібно вказати: місто Васильків, Обухівський р-н, вул Молодіжна
Комментарии (3)
Написать комментарий
Звертаюся з приводу того що банк розірвав зі мною стосунки без роз'яснення причин!
Прошу Вас розглянути моє звернення та можливість відновлення стосунків з банком.
На разі готовий надати всі необхідні документи на будь яку операцію проведенну мною через банк.
Прошу зауважити що всі операції проведенні мною через банк повністю можу підтвердити, крім того в мене є діючий ФОП з якого я сплачую податки (готовий надати ці документи), також маю підтвердженний немаленький дохід на протязу більше як чотири роки (також всі документи є). Жодна операція проведенна через банк не суперечить діючому законодавству України, податковому законодавству, фінансовому моніторінгу та банківській діяльності. Готовий повністю розповісти та підтвердити банківскій службі безпеки усі операції по банку, а також про працюючій свій бізнес щоб було зрозуміло що правопорушень в мене не було. Максимально готовий до співпраці задля вирішення мого питання!
Прошу також надати алгоритм моїх дій (куди звертатися, які документи необхідно надати, так як от римати зворотній зв'язок)
Ще раз акцентую ніяких операцій які йдуть всупереч законодавству та банківських правил не робив.
Номер запиту до банку 105882 від 17.04.2023р. відправленно через запит-скарги-пропозиції
Дякую за розуміння та чекаю найскорішої відповіді!
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (3)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Як мені можна направити листа на адресу банку, щоб його правильно прийняли та обробили? Тема листа – повідомлення розрахункового рахунку для переказу залишку коштів при закритті рахунку у вашому банку.
Я знаю, що можна у паперовому вигляді на фізичну адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Також мені відомо, що це можна зробити через сайт і за допомогою бота. Але я, на жаль, не знайшов, як через сайт. Чи не могли б ви дати докладну інструкцію, а краще посилання на сторінку? Дякую.
Комментарии (1)
Почему я не могу совершить платеж с со своей карты Привата на счет ФОПа в Райффайзен банке?
Вот такое пишет — «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу!»
И это уже несколько месяцев. Тех поддержка толком ничего не объяснила.
Написать комментарий
це з пошти:
5 апреля, 21:50
Светлана Гончарова lanka_kharkov@ukr.net
Кому:help@pb.u
Написать комментарий
Написать комментарий