Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Чому при вході у liqpay для оплати вхід виконуеться на старий сайт
приват24 https://www.privat24.ua/ а не на новий
https://next.privat24.ua/ це так повинно бути чи ні. Бо незнаю можна
проводити оплату за послугу.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
На сайте приват24 во входящей корреспонденции есть письмо про снятие ареста, когда ожидать разблокировки карт?
Написать комментарий
Є карта Голд універсальна. Встановлено Приват 24 і телефоні.
Користуючись послугами банку (а саме невеликою кількістю розрахунків тощо) ЗАВЖДИ перевіряю залишок на карті в Приват24, сумами оперую зовсім невеликими — оплата ком.платежів, деякі перекази на інші карти, рідко — оплати товарів /поповнення мобільного. Отже! Чітко завжди розумію і знаю ЯКА сума у мене на рахунку плюс мінус. Тобто… до прикладу, чи можу купити кави (чи в мене є тих 40-50 грн. — якось так.)
СЬОГОДНІ вся моя історія стала у«мінусах»!!! Начебто я періодично вихожу «з під контролю», користуючись вже грошами банку! Така собі заборгованість перед банком! Але є момент — кредитний ліміт на карті 0 грн!
Другий момент — практично кожна друга транзакція стала «мінусовою»!!! Якою точно НЕ була раніше.
Третє: мала сьогодні оплатити покупку (переказом на карту) у сумі близько 600 грн! Всі останні дні контролювала свій залишок — який становив на момент 3.06 грубо 800 грн!!!
Вдень здійснила оплату (590 грн на карту продавця)! Впевнена — ще гривень 200 я маю «на каву». Увечері потрібно було оплатити послугу Нової пошти (65 грн доставка в поштомат)… І О ДИВО. СПИСАННЯ НЕМОЖЛИВЕ! НА РАХУНКУ МІНУС 325 ГРН!!! Шок. Адже, повторюся- контролювала свої витрати щоденно!!! БО оплата ця була мені потрібна і важлива.
Чат-підтримка нічим не допомогла.
Тож скажіть будь ласка, ПРИВАТБАНК — що коїться?? Вся історія РАПТОМ СТАЛА В МІНУСАХ. Оператор чату чемно запевняв — довго йдуть минулі платежі… от і створено неспівпадіння в залишках. Люди, ви серйозно?? Весь рік? Нон стоп? Практично кожного дня? Не повірю. Не сходиться. Не може такого бути у даній моїй ситуації!
З радістю додала б також скрін з приват24, ДЕ БАНК ВИДАЄ МЕНІ ЧЕРЕЗ БАНКОМАТ 500 грн… коли на рахунку начебто на 179 грн менше!!!?
Що є в принципі нереальним. Так прокоментував ваш оператор онлайн-підтримки.
Прошу розібратися!!! Дякую
Написать комментарий
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть?? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Комментарии (1)
Написать комментарий
Дякую за відповідь.
Написать комментарий
Однак, не можу цього зробити, оскільки після введення номера телефону під час реєстрації в Приват24 отримую помилку: «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні».
Ви мені відповіли, що в такому випадку потрібно звернутись до відділення банку. Але ж сама суть мого питання полягає в тому, що я хочу відкрити рахунок і отримати digital-картку за допомогою процедури відеоверифікації, яку ви офіційно пропонуєте. Я не маю змоги фізично відвідати відділення банку, саме тому і бажаю скористатись даною послугою. Будь ласка, зануртесь глибше у моє питання та з'ясуйте, чому офіційно запропонована процедура відкриття рахунку в реальності не працює. Дякую.
Написать комментарий
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i14778026796/2022-03-30/CIbnm3o9FLYpi5B2GGq6/KBgDriICoz.jpg
Однак, при спробі реєстрації в Приват24, після введення номеру телефону отримую помилку «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні». Як я можу підтвердити номер телефону, якщо я ще не є вашим клієнтом? Це робить неможливим виконання Кроку 2 із згаданої інструкції — процес реєстрації навіть не розпочинається. Прошу роз'яснити дане питання.
В онлайн-чат на сайті банку зверталась кілька разів протягом тижня, відповіді не отримала.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Перше: коли потрiбно набрати 3700 …передзвонюють працiвники банку з номерiв киiвстар?.. просто за останнi роки зiткнулася з цим уперше.
Друге: 10.05.2023 в оповiщеннях приват 24 була iнфо по моiй картцi, 13.05.2023 там же прийшла смс з номером картки у якiй перша цифра 6…
Взагалi карток з таким номером не бачила
Прокоментуйте будь-ласка
Дякую
Написать комментарий
Скажіть будь ласка я можу замінити картку на нову наприклад завтра 16.05 травня, чи мені потрібно обов'язково чекати до кінця терміну дії?
Комментарии (1)