Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
платёж не прошёл т.е. была отмена в терминале. при проверке счёта в банкомате сумма 7785 оказалась списана.
звонки на горячую для связи с оператором остаются без ответа — работает автоответчик, при заказе обратного звонка никто не перезванивает. в приложении приват 24 сумма списана. прошу Вас разобраться и вернуть списанную сумму в размере 7785.00 грн. мой номер телефона вам уже написан
Написать комментарий
Ви можете встановити новий фінансовий номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування в меню «Налаштування».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
платёж не прошёл т.е. была отмена в терминале. при проверке счёта в банкомате сумма 7785 оказалась списана.
звонки на горячую для связи с оператором остаются без ответа — работает автоответчик, при заказе обратного звонка никто не перезванивает. в приложении приват 24 сумма списана. прошу Вас разобраться и вернуть списанную сумму в размере 7785.00 грн.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Інформація щодо власника картки з якої було проведено платіж на поповнення Вашого мобільного є персональними даними, котрі не можуть бути передані третім особам. Щодо повернення платежу, рекомендуємо звернутись до мобільного оператора.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваше питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете переглянути рух коштів по карті у виписці в Приват24 меню «Мої рахунки». Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написать комментарий
При подтверждении оплаты с Приват24(десктоп версия) выдаёт такую ошибку.
https://picua.org/images/2019/09/18/33aaf8545f51049766f6f3e2722a0899.png
При оплате с мобильного приложения Приват24 — оплата происходит без проблем.
Помогите решить данную проблему.
С ув.
Дозвольте відмітити, що у разі, якщо Ви не отримали лист з підтвердженням на пошту, і у Вас заблокований кошик платежів в Приват24 — в першу чергу просимо вказати іншу поштову скриньку у вікні підтвердження e-mail (Приват24 / кошик платежів)
Лист не надходить в зв'язку з блокуванням на отримання розсилки та / або занесенням поштової скриньки ПриватБанку в спам. Рекомендуємо Вам перевірити спам та вказати пошту в корзині. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб розглянути Ваш випадок більш детально.
Комментарии (1)
Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Чи можливо щоб Приватбанк скинув код на Viber? І щоб в подальшому при здійсненні різних операцій мені повідомлення також приходили у Viber
Якщо у Вас є номер телефону, який працює — Ви можете подати заявку, звернувшись в наш чат-онлайн на сайті банку: https://privatbank.ua/?page=42&tt=1, натиснувши в правому, нижньому кутку на іконку чата.
Для проведення фотоідентифікації потрібні:
— Доступ до інтернету;
— Документ для ідентифікації;
— Web-камера.
Дозвольте Вам пояснити як це відбувається. Якщо Клієнт звертається не з фінансового телефону, йому буде запропоновано пройти швидку фотоверіфікацію. Якщо Клієнт згоден, співробітник заводить заявку і відправляє Клієнту СМС, в якому буде посилання і пароль.
Клієнт проходить фотоверіфікацію і співробітник банку його авторизує по фото.
Телефон приймає статус фінансовий.
Всі послуги стають доступні Клієнту.
Написать комментарий
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
Написать комментарий