Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
serso
serso
29 сентября 2020, 13:37
Сергій
Доброго дня.

З*явилось дуже цікаве питання до Приватбанку.

Я був клієнтом банку з 2014 року, мав кілька продуктів, в т.ч. Кредитну картку. Про кредитній картці в певний момент виникла заборгованість, яка згодом методично регулярними платежами була погашена. В той самий час, банк на інший рахунок нарахував пеню, яка не відображалась в жодний спосіб в мобільному додатку ще в момент виникнення заборгованості. Жодної належної комунікації, де знайти і як погасити саме пеню з боку банку не було, але це інша історія.

Згодом, коли заборгованість за кредиткою була повністю виплачена, я хотів закрити всі рахунки через низький рівень сервісу банку, в т.ч. в процесах комунікації з приводу поточних рахунків. Виявилось, що мені було нараховано 2000 грн. пені по кредитній картці (про що пишу вище). Незважаючи на небажання операторів чату докладно відповісти на мої питання з приводу комунікації про наявність пені і про способи її сплати, я знайшов спосіб оплатити заборгованість по окремому рахунку «штраф і пеня», хоч це і потребувало певних зусиль через відсутність інформації і ефективної системи проведення подібних платежів. Моя заявка на закриття рахунків була погоджена і мене запевнили, що жодних заборгованостей в мене перед банком вже точно немає, як і відкритих рахунків станом на 07.09.2020.

Але цим історія не закінчилась. Згодом мені прийшло сповіщення про позов до суду з боку Приватбанку про «стягнення заборгованості». Згідно державного реєстру судових справ, позов до суду було подано на тиждень пізніше, ніж я отримав від банку підтверждення про відсутність будь-якої заборгованості і відкритих рахунків. В зв*язку з цим в мене є до шановного Приватбанку кілька питань:

1. Як таке взагалі можливо? Чи перевіряє Приватбанк взагалі інформацію перед наданням позову до суду?
2. До кого мені звертатись з цим питанням? Бо кілька операторів чату спромоглися мені відповісти на це питання тільки фразою «суду не буде
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2020, 15:42
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. У разі, якщо виникають сумніви в консультації підтримки, ви можете направити офіційний запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна

Комментарии - 1

+
0
serso
serso
29 сентября 2020, 16:09
#
Чи я правильно рощумію, що замість того, щоб спробувати розібратися в ситуації, як із запитами нижче, Ви пишете, що даних для ідентифікації недостатньо і відправляєте мене писати листи з-за кордону на поштову адресу для затягування процесу вирішення питання?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка