Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
а карта оказалась просрочена ужу 4 дня, деньги в таком случае возможно вернуть?
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте звернути Вашу увагу, що дані клієнта в базі банку інсують для його ідентифікації, а не для надання їх самому клієнту або особам, які видають себе за даного клієнта при зверненні в банк. Акцентуємо увагу на тому, що ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам, незалежно від каналу звернення в банк та мотивації отримання цих даних.
В описаній Вами ситуації, Банк не є стороною, яка відповідає за збереження доступу до Вашого мобільного телефону. Щодо питання маніпуляцій з Вашим номером телефону, рекомендується звертатись до мобільного оператора.
Зі своєї сторони, ПриватБанк не має технічної та правової можливості впливати на оформлення кредитів на сторонніх сайтах, в яких були задіяні Ваші персональні та паспорті дані. Щоб оскаржити кредит оформлений шахрайським шляхом на сторонньому сайті, рекомендуємо звернутись в правоохоронні органи.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Регламент проведення платежів на картку/рахунок в іншому банку складає до 3х днів. Ви можете перевірити успішність платежу в Приват24 «Архів платежів» або виписці по картці. Якщо кошти списані з картки та відправлені на рахунок банка отримувача, рекомендуємо уточнити інформацію в банку, на який було відправлено переказ.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Добрый день. Хочу погасить остаток по кредиту, но закончился срок действия карты, так как телефон был утерян, финансовый номер заблокировала и новый не подключала. В банке сказали звонить 3700, но в службе поддержки отправляют в банк, раньше карта блокировалась из за жалобы, но вопрос был решен. Подскажите, как возможно закрыть кредит?
Інформація по Вашому питанню була надана в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
ПриватБанк не передає персональну інформацію клієнтів третім особам та робить все необхідне для збереження банківської таємниці. Для цього в банку інснує комплекс технічних та програмних засобів, котрі забезпечують необхідний рівень захисту персональної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Комментарии (1)
Якщо Ви бажаєте відновити пароль і працювати в Новій версії Приват24 для бізнесу, пройдіть за посиланням https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Для входу використовуйте будь-який зручний для Вас спосіб авторизації (через логін і пароль для фіз осіб, сертифікат ЕЦП або Токен).
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити які саме труднощі виникають.
Написать комментарий
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
У терміналі в розділі 'Історія платежів', потрібно вибрати необхідний платіж і натиснути 'Детальніше' — 'Роздрукувати'. Квитанція за платежем проведеним в терміналі стає доступною відразу після здійснення операції.
Написать комментарий
Сьогодні вже 31-го, а пенсії на карті ще немає. Згідно з законом повинна бути не пізніше 25-го. Чому немає і хто в цьому винен? Дякую.
Ми розуміємо дану ситуацію і зарахуємо кошти, як тільки вони надійдуть в банк. Дозвольте зауважити, що в даній ситуації, на жаль, не все залежить від нас. Банк — отримувач коштів і поки нам їх не перерахують, на жаль, ми ніяк не зможемо провести виплату.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
При необхідності проходження ідентифікації, Вас буде додатково повідомлено про це банком.
При блокуванні картки через відсутність актуалізації, наша підтримка зможе допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Для вирішення цього питання рекомендуємо звернутись до адміністрації сайту.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий