Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Я вже не являюсь клієнтом ПриватБанку з 23.09.2019. Чи можу я подивитись яка сума мені надходила на зарплатну карточку 2017 року… (за квітень, травень, червень)?
Для ознайомлення з рухом коштів на рахунку, Ви можете отримати виписку за карткою за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Для можливості використання банківськими послугами в повному обсязі рекомендуємо якомога швидше погасити прострочену заборгованість.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
Так, є така можливість.
Щоб змінити фінансовий номер телефону на закордонний, Ви можете звернутися в наш чат на сайті : https://privatbank.ua ( в правому, нижньому кутку ) та наші спеціалісти допоможуть Вам у вирішені даного питання.
Написать комментарий
Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто було перераховано кошти третій особі — ці відносини класифікуються як цивільно-правові, і тому знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою. У разі необхідності, банк готовий надати всі необхідні дані для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нами була надана відповідь за Вашим питанням приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
За вказаною адресою, відбувається лише касове обслуговування.
Найближчі до вказаної адреси працюючі завтра відділення знаходяться за адресою: вул. Олександра Мишуги, 9А
Також, ознайомитись з графіком роботи відділень та знайти необхідне Ви завжди можете, скориставшись фільтрами на мапі за посиланням: https://pb.ua/map
Комментарии (1)
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Також, рекомендуємо отримати квитанцію для ідентифікації платежу у відправника коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Ми можемо припустити, що ви провели вхід з не фінансового номера телефону. У разі, якщо ви за кордоном, зверніться, будь ласка, в підтримку, щоб вам допомогли змінити номер телефону.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Отримати реквізити картки Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Хочемо зазначити, що регламент проведення міжбанковських платежів може складати до 3 днів.
При зарахуванні коштів Ви будете додатково проінформовані банком.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Сегодня положил деньги на банковскую карту, остаток перевёл на телефон. Смс о пополнении телефона пришло через минуту, а деньги на карту ещё не пришли. Нужны срочно! Как долго мне ждать?
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
підкажіть будь ласка, часто на мою карту приватбанку не зараховуються гроші за накладені платежі з нової пошти, там говорять, що це можливо через внутрішні ліміти встановлені банком
і коли людина пересилає мені гроші відбуваються затримки при переказі, або ж людині доводиться телефонувати до банку і тільки тоді платіж проходить
це можливо через якісь ліміти, якщо так, то можна їх змінити?
Лімітів такого роду при оплаті на картку банком не встановлено. В разі, якщо Клієнт нашого банку не може поповнити Вашу картку, або ж інші Клієнти намагаються провести оплату через наші сервіси і в них виникають складності — рекомендуємо звернутися до нас в службу підтримкуи, щоб ми могли надати індивідуальну консультацію кожному, хто цього потребує.
Написать комментарий