Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
В даному випадку ПриватБанк є отримувачем коштів від соціального/пенсійного фонду. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись в фонд який проводить виплату. При зарахуванні коштів на рахунки банку, вони в той же день будуть доступні на картці.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Может я имею любовниц и их финансирую, поэтому как-то не хочется делиться с банком кому и за что я перечисляю. Хотелось бы узнать более подробную информацию об этих новых ваших условиях для клиентов.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
В поддержку (чат на сайте) обращалась неоднократно, в ответ всегда получаю шаблонные ответы на подобии «Рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо Вам звернутися до них.»
ПриватБанк не имеет права блокировать банковские карточки на свое усмотрение по причине того, что у него возникло подозрение о мошеннических действиях.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі платежу, щоб перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Будь ласка, скажіть з ким зв'язатися і як змінити номер?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
P.S. «Просимо надати саме документальне підтвердження факту збереження коштів за період з 2012 року для надання фінансової допомоги в 2017 році. Приносимо Вам вибачення за надані незручності, та сподіваємось на подальшу співпрацю.» це не відповідь на моє питання, будь ласка хоч трохи внесіть ясність у запит банка. Назвіть будь-ласка, який документ може бути підтвердженням зберігання коштів у готівковій формі на протязі п'яти років? Якщо ви не маєте такої інформації, вкажіть це у відповіді.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Клієнту власнику картки достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті, щоб ми могли перевірити інформацію по картці та надати консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
В даному випадку ПриватБанк є отримувачем коштів. При отриманні коштів на рахунки банку, платіж зараховується на картку в той же день. Рекомендуємо уточнити інформацію в підтримці сервісу, з якого було відправлено платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дякую за відповідь.
Сервіс працює в стандартному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані та деталі платежу.
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані та деталі платежу.
Написать комментарий
Сразу позвонила 3700 и заблокировала счет. На вопрос, как это могло произойти, при установленном лимите на интернет платежи в 1000 грн., вразумительного ответа не услышала. Оформила заявление по телефону на возврат платежа. Оператор на линии заверил, что банк вернет списанную сумму в ближайшее время. Через несколько дней мы обратились в Оболонское РОВД и написали заявление о краже.
Прошло больше 3 недель, денег нет. На обращения в колл центр слышим ответ, что банк старается и делает все возможное, чтобы вернуть платеж. Жду объяснения представителя банка, как смогли списать 6670 грн. со счета банка, карта Универсальная, при установленном лимите 1000 грн. на платежи в интернете?
Когда вернутся деньги обратно на счет?
Каким образом я могу погасить образовавшуюся задолженность по кредитным средствам на карте?
Нам шкода, що трапилася така неприємна ситуація. Дозвольте відмітити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо Вашій дружині звернутися до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Для того, щоб припинити участь в Gold клубі — потрібно закрити усі картки рівня Gold. Оформити картку «Універсальну” Ви можете в найближчому відділенні. Рекомендуємо мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Стосовно кредитного ліміту дозвольте зазначити, що рішення приймає кредитний комітет по кожному Клієнту індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Комментарии (1)