Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
lkost
Юрій Кострицький
30 января 2020, 20:36
Юрій
27 грудня подав заявка для вирішення питання про надання пакету документів для нотаріуса (зняття заборони на відчудження). Документи прийняли. Термін розгляду до 30 днів, сьогодні пішов уже 35 день. Персональний банкір Пронюшкіна Н. на звязок не виходить, оператори весь час відповідають, що документи у нотаріуса \\ «ми можемо лише уточнити, що заявка досі у роботі та Вас повідомлять, процес не прискорюється, термін, який ще потрібен, немає можливості уточнити, на жаль»" — ось відповідь операторів. Ніхто нічого не знає. Хтось зможе відповісти, як довго чекати і що означає — термін до 30 днів, це по вашому скільки? Нерухомість продаємо, потрібно терміново. Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
31 января 2020, 9:01
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Zakoniporiadok
Zakoniporiadok
30 января 2020, 20:14
Олег, Рівне
Приватбанком заблокована кредитна карта «Універсальна» 5168 7555 2836 7564.Працівники відмовляються надати ВЛАСНІі кошти на карті до користування!!! Вимагають якусь незрозумілу актуалізацію, я так розумію про лист НБУ від 16.08.2018 р.№25-0008/44785.«Про уточнення інформації щодо клієнта».
Відповідно до ЗАКОНУ(а не якогось листа)«Про доступ до публічної інформації».Актуалізацію або уточнення даних які вимагає банк є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ! Тобто(… доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб"єктів владних повноважень, та яка може поширюватись у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених НИМИ умов.)
При оформленні кредитки я надава достатньо данних для її отримання.
Якщо банк керується якимись іншими законними нормами — надайте будь-ласка відповідь!

Приватбанк
Ответ банка
31 января 2020, 9:39
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно з постанови НБУ № 417 в банку має бути актуальна інформація про клієнта, для його коректного обслуговування. Банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо дані клієнта потребують актуалізації або відсутні в базі банку.
З повагою, ПриватБанк.
bestvin018
bestvin018
30 января 2020, 15:52
Я без картки знімала гроші написало помилка але з картки зняло гроші а їх мені банкомат не видав
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 16:36
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
strankolda
strankolda
30 января 2020, 15:49
Ирина
Здравствуйте, в декабре закончился срок карты «Универсальная», мне выдали золотую взамен. 30 января поступил звонок от личного консультанта, который сказал, что необходимо, чтобы два месяца карта была активна (снимать средства, расплачиваться на минимум 100 гривен), потому что «это карта другого уровня». Сейчас у меня нет нужды пользоваться кредитной картой, должна ли я это делать и что будет, если я не стану осуществлять оплату этой картой?
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 16:23
Добрий день!
Для активації картки немає необхідності здійснювати вказані операції.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних, щоб детально перевірити роботу нашого співробітника.
0671797353
0671797353
30 января 2020, 14:27
Андрій, Львів
Як отримати кредит під державну програму підтримки малого бізнесу? як що не зареєстрований пп! куди звернутись?
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 15:16
Добрий день!
Ви можете заповнити форму на нашому сайті: https://privatbank.ua/business/5-7-9, після чого з Вами зв'яжеться співробітник банку для призначення зустрічі та надання детальної консультації.
Для участі в програмі Вам достатньо відкрити рахунок у ПриватБанку.

35017357
35017357
30 января 2020, 13:50
Татьяна, Сумы
Здравствуйте. Столкнулась с ситуацией, когда ваш банк не правильно трактует закон о банкротстве предприятий в части санации, при этом заблокировали счет, ссылаясь на фин.мониторинг. Хотя открытый счет это спец.счет и подчиняется только ликвидатору. Что в данном случае делать ликвидатору?
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 13:59
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
tvolianskii
tvolianskii
30 января 2020, 12:07
Тарас, Івано-Франківськ
Доброго дня. Чи можу я відновити квитанцію про оплату штрафу ПДР, яку здійснював у минулому році, місяць серпень? Оплата пройшла успішно, але нещодавно Виконавча арештувала мені рахунок у Приваті, через те, що я ніби не оплатив штраф. Авторизацію клієнта я не здійснював, а дублікати квитанцій на касі відділення зберігають тільки 3 місяці. Телефонував на гарячу лінію ПБ, але туди не додзвонився. Буду вдячний за оперативний зворотний зв_язок.
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 13:51
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
choibalsanka
choibalsanka
29 января 2020, 22:37
Тамара Николаевна
Я — работающий пенсионер. Обратила внимание что мне довольно давно перестали начислять проценты на сумму денег пенсионной карты. Хотелось бы узнать почему.
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 8:32
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Nastyamiss
Nastyamiss
29 января 2020, 20:37
Анастасия, Одесса
Добрый вечер! помогите мне разобраться в проблеме!
Я стала жертвой мошенников на олх, хотела купить педикюрное кресло!
Попросили отправить деньги за пересылку туда и обратно, короче я перевела 1000 грн.Перевела на карту Ощадбанка!
Есть квитанции, переписки и и.т.д.
Скажите, есть ли какая-то возможность решить этот вопрос или проблему?
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2020, 8:25
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
NikolayPan
NikolayPan
29 января 2020, 17:48
Николай, Краматорск
Здравствуйте!
Помогите, пожалуйста, разобраться в ситуации. Я, воспользовавшись системой Приват24, сделал перевод со своего карточного счёта на счёт держателя карты Ощадбанка. Однако, как сообщает получатель, деньги на её карту так и не поступили. В чём может быть проблема и что возможно предпринять? Как узнать, была ли ошибка в реквизитах? Был ли платёж забракован со стороны банка-получателя?
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2020, 19:10
Добрий вечір.
Підтвердженням відправлення переказу є квитанція. Міжбанківський платіж за реквізитами може йти до 3х робочих днів. Перевірити коректність реквізитів Ви також можете в квитанції, яку можна отримати в архіві платежів Приват24.
Одержувач зі свого боку може також з квитанцією звернутися до свого банку для перевірки надходжень.
TANYA14
TANYA14
29 января 2020, 15:00
Здравствуйте)
Клиент перевёл деньги на мою карту, с его карты деньги списались, а вот на мою карту не поступили(прошло уже 2 дня)
Как решить этот вопрос!
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2020, 15:51
Добрий день.
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, запросили в особистому повідомленні квитанцію з переказу.
valerik68
valerik68
29 января 2020, 7:46
Валерий, клиент банка лет 25, Первомайск
от хороший банк! за хороший отзыв 5000гр! а интересно, за честный и справедливый, бонус будет? У меня опять же вопрос? Банк на покупку авто мне разрешил выбрать авто до 450000 и даст кредит я без каких либо документов! я военный пенсионер попросил 50000 мне не дали, нужны подтверждающие документы с ощад банка деклорация паспорт загран а он зачем? да ездил в Египет, и что? как то все у Вас без души!
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2020, 10:36
Даний сайт є незалежним, і на скільки ми можемо судити з умов розіграшу, відгук може бути про будь-який банк.
В свою чергу, ПриватБанк ніколи не організовував і не проводить в соц.мережах або на інших інтернет-ресурсах вікторин або опитувань з виплатою грошових призів.
Про це повідомляли в нашому прес-релізі: https://privatbank.ua/ru/news/2019/3/13/864
Що стосується кредитного ліміту, банк приймає рішення про його розмір і про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Nyaakepmt
Nyaakepmt
28 января 2020, 23:34
Можно ли сделать карту с индивидуальным дизайном и payWave БЕЗ фото? Очень меня удручает моё лицо на фотографиях, а тем более на карте, которую я буду крутить в руках во всяких супермаркетах…
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2020, 10:17
Так, Ви можете замовити картку з індивідуальним дизайном не персоналізовану (вартістю 99 грн). Така картка не підтримує технологію безконтактних платежів
https://carddesign.privatbank.ua
Chabanov62
Chabanov62
28 января 2020, 16:49
Аграрная компания Еко-Парк, Черниговская область.
Мы занимаемся выращиванием голубики и облепихи.
У нас есть действующий контракт на поставку саженцев из США.
Мы договаривались с поставщиками что оплатим его до 20 февраля этого года.
Мы получили саженцы 2 года назад.
В прошлом году поставщики сделали переуступки по контракту.
Мы сейчас подали документы на согласования в банк и нам отказали в оплате по контракту без объяснений.
Что нам делать в этом случаи потому что возникнут штрафные санкции и дополнительные налоги.
В банке мы не можем получить ответ.
С финманеторигом нас не соединяют и мы не понимаем по каким причинам нам отказали.
И самое главное как быть в этом случаи.
Мы сельхоз предприятие и для нас это катострлыически может это оказаться.
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2020, 18:08
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
btanya2007
btanya2007
28 января 2020, 14:09
Татьяна
Сейчас я перевожу деньги не с кредитной карты, а с карты для выплат, на карту приватбанка, и опять та же история, сначала появляется страница — на карту приват банка, потом еще страница на любую карту мира, где надо еще фамилию и имя вводить. Одна морока с вашим банком. Вы сами попробуйте перевести на чужую карту деньги и увидите.
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2020, 14:19
В даному випадку Ви вказуєте не номер картки ПриватБанку, а номер картки іншого банку, після чого Вас переводить до розділу оплати на картку іншого українського банку.
Якщо Ви бажаєте провести оплату на картку ПриватБанку — варто уточнити у отримувача саме номер картки ПриватБанку.
Ви можете повідомити в приватні повідомлення перші 6 цифр номеру картки отримувача і ми підкажемо якому банку належить дана картка.
btanya2007
btanya2007
28 января 2020, 13:04
Татьяна
Здравствуйте. Перевожу деньги со своей кредитной карты на карту другого человека, появляется страница — Зручні перекази на картку Visa/MasterCard будь-якого банку світу, и с 300 гривен комиссия получается 60, вчера переводила 900 и было всего 40. Что это такое?
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2020, 13:49
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що при переказі коштів на картку іншого українського банку, зарубіжного банку та за рахунок кредитних коштів — комісія відрізняється. Детальна інформація по тарифам є на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke. У разі виникнення додаткових запитань — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомленні. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
vitaliyano
vitaliyano
28 января 2020, 12:55
Винница
Там опечатка около 800000 гр
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2020, 13:07
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
З повагою, ПриватБанк.
vitaliyano
vitaliyano
28 января 2020, 12:53
Добрый день. Последние 14-ь месяцев провел через Приват около 80000 гр. Проводил в основном по карте для выплат. Вопрос почему с моей кредитки снял банк без моего ведома 5000 гр. Когда пытаюсь дозвониться к оператору автоматически идёт ответ что в кредитном лимит отказано. Я хочу спросить оператора но банк меня блокирует автоматическим ответом. В отделении Приват банка сказали звонить оператору. Так почему автоматом меня блокируют или сумма 760000 которую я провел через ваш банк маленькая? Попрошу связаться со мной. Разумахин В. В 0672717708
Nikoletta
Nikoletta
28 января 2020, 9:52
Добрый день. Я крайне не довольна такой работой банка.(это мягко сказано) Я это называю «воровство у несовершеннолетних». Объясню ситуацию.
Первое. Я не один раз просила поставить мне уведомления на телефон, в Вайбер или смс, чтобы приходили сообщения о получении денег! Сотрудники обещали, что -то, как будто делали, но я так и не знаю уже несколько месяцев о поступлении денег, пока сама не проверю в приложении.
Второе. У меня есть кредитка, она не закрыта, по возможности я ее пополняю. Но БАНК последний год решил сам снимать деньги, но СНИМАЕТ он деньги с карточки Моего НЕСОВЕРШЕННОЛЕТНЕГО Ребенка, который получает АЛИМЕНТЫ!!! По какому праву????? Когда делалась эта карта, в банк был предоставлен документ( счёт с пенсионного фонда отца ребенка и уведомление, что это алименты) Ребенок и так недополучает нужную сумму, так как отец на пенсии. Так, банк ещё и «крадёт сотнями», простите, но я это по другому назвать не могу.
По какому праву банк «ворует»(по другому, извините, назвать не могу) деньги со счета моего несовершеннолетнего ребенка, с алиментов??? А в последний раз было украдено почти 400гр, а это на 3-4недели поесть в школьной столовой!!!
Верните деньги моего ребенка!!! Очень Вас прошу,, пожалуйста. Восстановите справедливость для простой семьи.
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2020, 10:30
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ви можете змінити налаштування даних сповіщень в будь який момент у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Усі послуги»- «Налаштування»- «Управління комунікаціями».
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення інформації.
ir08
Ірина Мельник
27 января 2020, 18:17
Ірина, Світловодськ
Добрий вечір, о 17.40 здійснювала оплату через термінал, не вистачило 35 коп., 5грн.купюри термінал не приймав, у результаті платіж не проведено й гроші нікуди не перераховано, в історії платежів теж немає (а сума нормальна). Мої дії?
Приватбанк
Ответ банка
27 января 2020, 18:19
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка