Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Відповідно до ЗАКОНУ(а не якогось листа)«Про доступ до публічної інформації».Актуалізацію або уточнення даних які вимагає банк є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ! Тобто(… доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб"єктів владних повноважень, та яка може поширюватись у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених НИМИ умов.)
При оформленні кредитки я надава достатньо данних для її отримання.
Якщо банк керується якимись іншими законними нормами — надайте будь-ласка відповідь!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно з постанови НБУ № 417 в банку має бути актуальна інформація про клієнта, для його коректного обслуговування. Банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо дані клієнта потребують актуалізації або відсутні в базі банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Для активації картки немає необхідності здійснювати вказані операції.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних, щоб детально перевірити роботу нашого співробітника.
Написать комментарий
Ви можете заповнити форму на нашому сайті: https://privatbank.ua/business/5-7-9, після чого з Вами зв'яжеться співробітник банку для призначення зустрічі та надання детальної консультації.
Для участі в програмі Вам достатньо відкрити рахунок у ПриватБанку.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Я стала жертвой мошенников на олх, хотела купить педикюрное кресло!
Попросили отправить деньги за пересылку туда и обратно, короче я перевела 1000 грн.Перевела на карту Ощадбанка!
Есть квитанции, переписки и и.т.д.
Скажите, есть ли какая-то возможность решить этот вопрос или проблему?
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Помогите, пожалуйста, разобраться в ситуации. Я, воспользовавшись системой Приват24, сделал перевод со своего карточного счёта на счёт держателя карты Ощадбанка. Однако, как сообщает получатель, деньги на её карту так и не поступили. В чём может быть проблема и что возможно предпринять? Как узнать, была ли ошибка в реквизитах? Был ли платёж забракован со стороны банка-получателя?
Підтвердженням відправлення переказу є квитанція. Міжбанківський платіж за реквізитами може йти до 3х робочих днів. Перевірити коректність реквізитів Ви також можете в квитанції, яку можна отримати в архіві платежів Приват24.
Одержувач зі свого боку може також з квитанцією звернутися до свого банку для перевірки надходжень.
Комментарии (1)
Клиент перевёл деньги на мою карту, с его карты деньги списались, а вот на мою карту не поступили(прошло уже 2 дня)
Как решить этот вопрос!
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, запросили в особистому повідомленні квитанцію з переказу.
Написать комментарий
В свою чергу, ПриватБанк ніколи не організовував і не проводить в соц.мережах або на інших інтернет-ресурсах вікторин або опитувань з виплатою грошових призів.
Про це повідомляли в нашому прес-релізі: https://privatbank.ua/ru/news/2019/3/13/864
Що стосується кредитного ліміту, банк приймає рішення про його розмір і про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
https://carddesign.privatbank.ua
Написать комментарий
Мы занимаемся выращиванием голубики и облепихи.
У нас есть действующий контракт на поставку саженцев из США.
Мы договаривались с поставщиками что оплатим его до 20 февраля этого года.
Мы получили саженцы 2 года назад.
В прошлом году поставщики сделали переуступки по контракту.
Мы сейчас подали документы на согласования в банк и нам отказали в оплате по контракту без объяснений.
Что нам делать в этом случаи потому что возникнут штрафные санкции и дополнительные налоги.
В банке мы не можем получить ответ.
С финманеторигом нас не соединяют и мы не понимаем по каким причинам нам отказали.
И самое главное как быть в этом случаи.
Мы сельхоз предприятие и для нас это катострлыически может это оказаться.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Якщо Ви бажаєте провести оплату на картку ПриватБанку — варто уточнити у отримувача саме номер картки ПриватБанку.
Ви можете повідомити в приватні повідомлення перші 6 цифр номеру картки отримувача і ми підкажемо якому банку належить дана картка.
Написать комментарий
Дозвольте пояснити, що при переказі коштів на картку іншого українського банку, зарубіжного банку та за рахунок кредитних коштів — комісія відрізняється. Детальна інформація по тарифам є на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke. У разі виникнення додаткових запитань — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомленні. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
Первое. Я не один раз просила поставить мне уведомления на телефон, в Вайбер или смс, чтобы приходили сообщения о получении денег! Сотрудники обещали, что -то, как будто делали, но я так и не знаю уже несколько месяцев о поступлении денег, пока сама не проверю в приложении.
Второе. У меня есть кредитка, она не закрыта, по возможности я ее пополняю. Но БАНК последний год решил сам снимать деньги, но СНИМАЕТ он деньги с карточки Моего НЕСОВЕРШЕННОЛЕТНЕГО Ребенка, который получает АЛИМЕНТЫ!!! По какому праву????? Когда делалась эта карта, в банк был предоставлен документ( счёт с пенсионного фонда отца ребенка и уведомление, что это алименты) Ребенок и так недополучает нужную сумму, так как отец на пенсии. Так, банк ещё и «крадёт сотнями», простите, но я это по другому назвать не могу.
По какому праву банк «ворует»(по другому, извините, назвать не могу) деньги со счета моего несовершеннолетнего ребенка, с алиментов??? А в последний раз было украдено почти 400гр, а это на 3-4недели поесть в школьной столовой!!!
Верните деньги моего ребенка!!! Очень Вас прошу,, пожалуйста. Восстановите справедливость для простой семьи.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ви можете змінити налаштування даних сповіщень в будь який момент у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Усі послуги»- «Налаштування»- «Управління комунікаціями».
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення інформації.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий