Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Ваш син може звернутись до підтримки банку для формування листа до компанії-отримувача щодо повернення або коригування призначення платежу.
Написать комментарий
Пополняла карту другого банка по номеру телефона через Терминат Приват банка только что. Положила 9000 тыс грн. Терминал ЭТУ ОПЕРАЦИЮ НЕ ПРОВЁЛ.
Я срочно позвонила по номеру 3700, где мне сказали, ждать инкассации от 1 до 7 дней!!! И деньги мне вернут только на карту приват банка.
Извините, ЭТО ЧТО?! Как мне доказать, что мои деньги в терминале, если оператор операции не видит???!!! Издевательство! А если ваша инкассация случайно «не найдёт» эти 9 тысяч??? Где гарантии, что вы вернёте мне МОИ ДЕНЬГИ??? И когда??? Почему я должна ждать свои личные деньги??????????
Нам шкода, що виникла така ситуація. Дозвольте Вам допомогти у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення Ваших контактних даних.
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Написать комментарий
Маю проблему з онлайн-оплатою на сайті https://dmsu.gov.ua.
Немає квитанції про оплату послуги+ в особистому кабінеті приват24 платіж відсутній у архіві.
Зверталась до представників банку, порадили почекати 3 дні ( оскільки оплатила у п«ятницю).
Сьогодні вже 3 день, а квитанції всеодно немає.
Що робити у даному випадку?
Квитанція потрібна терміново, щоб оформити закордонний паспорт.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте Вам допомогти у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
Написать комментарий
Дозвольте зауважити, що в квитанції відображаються вказані Вами дані, тому, на жаль, ми не можемо відреагувати інформацію. В даному випадку, Ви можете звернутися в совбез для того, щоб уточнити призначення платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією.
Ваше питання детально було розглянуто нашими профільними фахівцями та було успішно вирішене. Протягом дня кошти будуть зараховані на Вашу картку.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Деньги списаны в 13.39 на карточку директора еще не поступили.
Раньше зачисление было на протяжении 10 минут
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Не являючись клієнтом банку Ви можете відкрити PrePaid картку — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/prepaid-card
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Як можна повернути гроші, якщо транзакція була не на той рахунок 06.01.2020р., я пізно про це дізналась, так як не користувалась карткою в цей період.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Для оформлення картки не потрібно її замовляти. Вам достатньо звернутись в будь-яке зручне відділення для випуску картки, яка оформляється та видається за Вашим зверненням. Також Ви можете оформити віртуальну картку в новому Приват24, яка нічим не відрізняється по функціоналу від звичайної.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам очікувати результату від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете звернутись до нас за одним із каналів, що вказані на нашому сайті pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам шкода, що Ви зіткнулися з настільки неприємною ситуацією. Наскільки ми розуміємо з відгуку, мова йде про використання картки «Універсальна».
Згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію та розглянути можливість надання реструктуризації, Ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким офіційним каналом, що зазначено за посиланням: https://privatbank.ua
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для входу в Приват24 необхідне підтвердження за допомогою номеру телефону або мобільного додатку Приват24.
Дозвольте пояснити, що дана процедура запобігає шахрайству з Вашими рахунками.
ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам та бережемо кошти Клієнтів від шахрайських дій, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для повернення коштів рекомендуємо Вам звернутись до відділення банку для отримання картки.
На жаль, для можливості ідентифікації платника, кошти в даній сумі можуть бути повернені лише на картку ПриватБанку.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні даної ситуації.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції в міжнародну платіжну систему. Для ідентифікації та фіксування заявки достатньо звернутися в підтримку банку за будь-яким із доступних каналів.
Написать комментарий
Так, можливо. Для ідентифікації і вирішення питання Вам достатньо звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Написать комментарий