Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
gonchaririska
Ирина Гончар
28 июня 2018, 15:18
Ирина, Винница
В мене трапилась дуже неприємна ситуація: 24.04 у відділенні Нової пошти розраховувалась картою приватбанку. Через 1.5-2 хв на пост-терміналі було написано «ошибка», тому я перейшла до сусіднього оператора і оплатила свою посилку там (теж через пост-термінал).
Наступного ж дня побачила, що кошти були списані двічі (перша сума зависла, інша правильно пішла до отримувача). Зателефонувала на гарячу лінію і мені сказали, що мені, як надійному клієнту банку, гроші повернуть до кінця дня. Дійсно, ввечері кошти повернули (3641 грн, шоб ви розуміли про яку суму йде мова).
Подалась заявка на повернення коштів, але її зробили, не на ту суму, яка зависла, а на другу (по порядку), то на заявку мені прийшла відмова і гроші забрали знову! Абсурд!!!
В кінцевому результаті, вже пройшло 2 місяці, а гроші мені так і ніхто не збирається повертати(((
Кінцева заявка 19005771 від 29.05 і чомусь ще ведуться претензійні роботи з новою поштою (написано, що потрібно чекати 45-120 днів).
Ну як так можна???? Що за БРЄД???? Чого гроші в мене забрали, а два місяці ніхто нічого не робе??? Чому через ваші помилки, маю страдати я??
Приватбанк
Ответ банка
29 июня 2018, 18:51
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
На момент здійснення оплати, банком було проведено автоматичне повернення коштів, але торговою точкою кошти було списано повторно.
Через те, що в точці, де було здійснено платіж, встановлено термінал не ПриватБанку, нами було подано заявку на претензійну роботу, яка, за правилами міжнародних платіжних систем розглядається у термін 45-120 днів.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 40 41
USD 36.85 37.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 40 41
USD 36.85 37.35
Все курсы банка