Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.7 | 45.7 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
деления, например, позвонив оператору.
Ви можете отримати переказ в Приват24, за допомогою меню: Усі послуги — Перекази — Отримати переказ.
Написать комментарий
В ПриватБанку відсутня комісія за виплату термінового грошового переказу на картку/рахунок або ж готівкою.
Написать комментарий
Как я могу подтвердить «источник своих доходов» с продажи криптовалюты?
Это регистрируется как перевод на мою карту Приват от другого физ. лица или терминала (продажа физ лицу).
Других источников дохода нет.
Спасибо!
Для підтвердження джерела прибутків Ви можете надати документи, згідно з якими Вам надходять ці кошти, наприклад договір про продаж майна.
Комментарии (2)
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Займаємося вирішенням Вашого питання, за результатом додатково повідомимо в приватному повідомленні.
Написать комментарий
На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, пенсія — єдине моє спасіння від голодної смерті, та і до неї ще далеко, я отримую її аж після 20. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни, ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не казав.Моя пенсія 2000 грн, за кредит треба платити щомісячно примірно 1400грн. Коли не було карантину, я шила лялькам одяг і це давало змогу платити своєчасно по кредиту. Звісно що підчас карантину дітям с рук такий товар не купляють, навіть через інтернет заказів не роблять. Але в червні я знов буди мати оплачувати вчасно кредити. Та без канікул кредитних я це зробити не зможу попри всі бажання, бо штрафи наростуть як сніжний ком.А дохід помимо пенсії рідко перевалює за 1000грн. Будь ласка, допоможіть, підскажіть, як можна ці канікули все ж оформити.
На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, зовсім не маю ніяких грошей. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не сказав.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Написать комментарий
Как узнать будет ли выплата, если условия акции мною выполнены?
Знайти інформацію по акціям та ознайомитись детальніше з нею можна на сайті банку https://promos.privatbank.ua/ua.
Якщо мова йде про Акцію «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» (https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn) то виплата кешбеку запланована до 15 травня 2020 року включно.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Шановний клієнт!
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.
На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Наявність актуальних даних в банку є вимогою законодавства. Таким повідомленням ми даємо змогу клієнту актуалізувати дані своєчасно, щоб уникнути блокування карток. При цьому, на час карантину банком не блокуються рахунки через не проходження актуалізації даних.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
І чи можна відправити гроші на попередньо замінену карту?)
При перевипуску картки рахунок залишається той самий. Але хочемо зазначити, що реквізити IBAN будуть інші, так як перевипущена картка буде мати інший номер. Рекомендуємо проводити платежі на активну перевипущену картку, щоб уникнути труднощів при зарахуванні коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Хочемо зауважити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Написать комментарий
В банкоматах ПриватБанку приймаються картки наступних платіжних систем: VISA, MasterCard, Maestro, НСМЕП, PLUS, UnionPay.
Актуальний список Ви можете побачити у верхній частині екрану банкомату після того як вставите картку.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом усю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Дозвольте пояснити, що детальні умови повернення вказані в PDF-бланку в Архіві квитків на автобус.
Залежно від умов постачальника квиток можливо повернути:
— через Архів квитків на автобус в Приват24 (web) / мобільний додаток Приват24 / на сайті https://bilet.pb.ua / в терміналі самообслуговування;
— за зверненням в підтримку ПриватБанку;
— на автостанції відправлення;
— за номером телефону диспетчера.
Кнопка Повернути квиток з´являється в архіві через 30 хвилин після покупки і пропадає в залежності від умов постачальника.
Якщо заявка на повернення була подана в каналах ПриватБанку — кошти надійдуть на картку протягом 2 банківських днів.
Написать комментарий
Так, Ви можете проводити оплати з будь-якої точки.
Написать комментарий
З 28.04.2020 вступив в силу Закон України 361 Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення.
Зміни впливають на порогові суми, при яких банку необхідно встановити відправника (ідентифікувати) при створенні платежу / переказу. На зарахування успішно відправленого переказу це ніяк не впливає.
Зміни стосуються:
1. Створення платежів понад 5 000 грн готівкою.
Це означає, що для операцій в касі, терміналі ПриватБанку готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН. Аналогічно для платежів від імені 3-их осіб.
2. Створення платежів (в т.ч. міжнародних).
Ліміт на одну операцію без ідентифікації та відкриття рахунку збільшився (був до 14 999 грн став до 29 999 грн).
Оскільки всі існуючі клієнти ПриватБанку ідентифіковані, істотних змін при переказах для них не відбудеться
Комментарии (1)
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написать комментарий
Написать комментарий
Приносимо вибачення за можливі незручності. Можливо, Ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на наших операторів.
Дозвольте зазначити, що кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий