Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу.
Написать комментарий
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи для запобігання розповсюдженню віруса. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24.
Написать комментарий
Мне необходимо было сделать актуализацию документов в отделении — выполнил, дал документы, заполнил анкету. В Приват 24 всё равно висит баннер о необходимости актуализации.
Решил сделать актуализацию удалённо через Приват 24. Документы успешно прошли проверку. Баннер пропал, но Bank ID всё равно не работает из-за отсутствия актуализации документов.
Поддержка Приват 24 сообщает, что единственный выход из ситуации, это третий раз делать актуализацию документов в отделении во время карантина. На вопрос, куда я могу обратиться с описанием этой неадекватной ситуации, оператор молчит по 10-15 минут, а потом отвечает не на те вопросы, которые я задавал. В целом, это похоже на какой-то хаос и издевательство. Хочется прекратить все отношения с такой структурой.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Написать комментарий
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
А також, коли захотiла змiнити лiмiт в iнтернет-картi, там теж все висне.
Зважаючи на коментарi iнших людей, це не тiльки у мене.
Скажiть, будь-ласка, коли запрацюе все нормально?
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Хочемо звернути Вашу увагу, що при переказі коштів на картку іншого банку ПІБ власника картки не відображається через те, що дану інформацію не надає банк емітент картки.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Протягом доби не можу зайти у Приват24. Після введення номеру телефону сайт йде у нескінченне завантаження і не пропускає навіть на етап введення свого паролю. Ми спробували ввести інші наши номери телефонів, на які зареєстровані рахунки у цьому банку. Ситуація така ж саме. Тобто проблема є технічною.
Звернувшись у службу підтримки на сайті для з*ясування у чому саме полягає технічна проблема, співробітник банку Олексій почав від мене вимагати заповнення форми для моєї ідентифікації, у яку я повинна була ввести:
1. Ваш ПІБ (повністю):
2. Ваш основний номер телефону:
3. Кодове слово (дівоче прізвище матері):
4. Дата Вашого народження:
5. Повна адреса реєстрації місця проживання (прописка)
До речі, на сайті Приватбанка сказано, що у випадку, якщо громадянин звернувся до банку, робітники можуть вимагати лише кодове слово.
Скажіть, будь ласка, з яких пір Міністерство фінансів України дозволяє Приватбанку вимагати від громадян повний комплект персональних даних для надання інформації з технічних проблем з боку Банка??? Навіщо робітникам КоллЦентру така інформація потрібна? Де гарантія, що саме ці робітники КоллЦентра не є тими самими шахраями, про яких вони пишуть на своєму сайті? І чи не є то саботаж з боку Приватбанку в умовах карантину?..
1. Прошу нарешті надати технічну відповідь, чому сайт Приватбанка з учорашнього дня почав уходити в «нескінченне завантаження» після введення номеру телефону і не пропускає на подальший етап введення паролю, тим самим блокуючи доступ громадян до їх персональних рахунків???!!!
2. Прошу розібратися з діяльністю Коллцентра Приватбанка.
Дякую!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність ідентифікації обумовлена вимогами безпеки. Таким чином співробітник може впевнитись в тому, що спілкується саме з клієнтом і може надати відповіді на Ваші питання, що містять персональну інформацію.
На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете звертатись в підтримку за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти. Звернутись в підтримку можна 24/7. Також, для зручності клієнтів, номер лінії підтримки вказано на звороті картки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Банк виступає отримувачем коштів в даному випадку та проводить зарахування після отримання коштів на рахунки банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Головному корпусі КПІ. Відділення було закрите.
Коли відкриють відділення ??
Дякую за відповідь!
Я вже задавав це запитання 04.06.2020 р, мені прислали відповідь,
але не відповіли Коли (в які дні) буде працювати відділення Приват банк в КПІ ??????
Підкажіть, як про це дізнатися ??
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви можете за посиланням: https://pb.ua/map
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написать комментарий
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу.
Написать комментарий
всегда без проблем ложила и снимала деньги с Копилки. НО вот уже второй день не могу снять деньги. Пишит, что какая то ошибка. Это какой то сбой? Когда починят? Деньги нужны срочно!
На поточний момент сервіс працює в звичному режимі. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Банк завжди дбає про збереження коштів клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Введення пін-коду картки являється одним із способів підтвердження входу в акаунт Приват24. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання, що виникли.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий