Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Винница, ул. Соборная, 59
Адрес:
Винница, ул. Соборная, 59
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Альона Романюк
12 августа 2024, 17:34
Доброго дня! Звертаюсь з проханням вирішити ситуацію яка склалась між мною та приват банком. А саме відмова в обслуговуванні та утримання коштів на моєму рахунку в приват банку довгий термін. Мене повідомили що на переказ який було зараховано на мою картку 5457082298560462 була надіслана скарга та вимога повернути цю суму назад. Після отримання цієї інформації я відмовилась це зробити так як усі докази, що ці кошти були отримані вірно на мою картку були і я їх надала. Після відмови мною в поверненні оскарженої суми, мені повідомили в банку у відмові в обслуговуванні та утримують суму яка була оскаржена, а також інші кошти які не мають ніякого відношення до оскарженої суми. На всі мої запити я отримую відповідь від приват банку, що мене не обслуговують так як мені відмовлено в обслуговуванні. Прошу, якомога швидше вирішити це питання та розблокувати мої рахунки!
Комментарии (3)
Ответ банка
12 августа 2024, 18:12
Вітаємо.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Я не є клієнтом ПриватБанку, і після відвідування відділення у Вінниці на Соборній, 59 точно ним не стану.
Наша бабушка здійснила переказ грошей ($) через систему переказу. Переказ був з іншої країни. Я ніколи раніши не отримувала перекази з-за кордону. Тому прийшла і в першу чергу звернулась до консультанта, яка мені порадила ставати в чергу в касу. Я повідомила, що отримаю переказ вперше — на що мені відповіли: «Ставайте в касу!». 40 хв. я простояла в черзі, після чого виявилось, що гроші я отримати не можу, адже я не є клієнтом банку і для того щоб їх (гроші) отримати, я маю стати клієнтом. Після мого обурення, що я ж спершу звернулась до вас за консультацією, виявилось, що мала одразу повідомити що я не є клієнтом ПБ. Ніякої поваги до себе як до клієнта та участі у вирішенні мого питання я не відчула — доволесь просто піти.
Звернулась в інше відділення ПБ (Вінниця, пр-т Коцюбинського, 60), де за 5-7 хв. здійснили оформлення необхідних документів, при цьому виявилось що для отримання коштів не обов'язково бути клієнтом ПБ. Дякую за це кваліфікованому консультанту.
Дуже раджу керівництву Банку бути вимогливим до своїх співробітників!
Написать комментарий
Наша бабушка здійснила переказ грошей ($) через систему переказу. Переказ був з іншої країни. Я ніколи раніши не отримувала перекази з-за кордону. Тому прийшла і в першу чергу звернулась до консультанта, яка мені порадила ставати в чергу в касу. Я повідомила, що отримаю переказ вперше — на що мені відповіли: «Ставайте в касу!». 40 хв. я простояла в черзі, після чого виявилось, що гроші я отримати не можу, адже я не є клієнтом банку і для того щоб їх (гроші) отримати, я маю стати клієнтом. Після мого обурення, що я ж спершу звернулась до вас за консультацією, виявилось, що мала одразу повідомити що я не є клієнтом ПБ. Ніякої поваги до себе як до клієнта та участі у вирішенні мого питання я не відчула — доволесь просто піти.
Звернулась в інше відділення ПБ (Вінниця, пр-т Коцюбинського, 60), де за 5-7 хв. здійснили оформлення необхідних документів, при цьому виявилось що для отримання коштів не обов'язково бути клієнтом ПБ. Дякую за це кваліфікованому консультанту.
Дуже раджу керівництву Банку бути вимогливим до своїх співробітників!
Кол центр это не колекторы но то как они работают это ужас!!! Мой первый споживчий кредит в Привате! Приват банк сотрудничает с некими организациями под названием колл центр им же они передают информацию о клиентах НО колл центр это независимая организация и в большинстве случаев люди там работают НЕ официально никакого отношения к банку они не имеют они всего лишь получают прибыл за работу и то не официально… как люди из колл центра могут воспользоваться вашими ЛИЧНЫМИ данными никто за это не несет ответственности!!! у меня кредит споживчий ( фос мажер с работой соответственно предполагалась задолженность ) пришла в банк прошу организуйте тех паузу или каникулы по кредиту потому как форс мажер в работе знаю что будет задержка — ОТКАЗАЛИ… за то на числить штраф за просрочку это они УМЕЮТ ПОМНЯТ ЗНАЮТ… обидно… с 2004 года работаю с этим банком исключительно своими деньгами а как пришлось дело кредиту выскочило очень много нехороших нюансов в первую очередь беспокоит факт использования личных данных в колл центрах люди никто нигде не числятся а в руках клон дайк ))) а вы удивляетесь что с карточек деньги пропадают! кол центр и не понятные люди владеют личной информацией в подробностях — УЖАС! я уж молчу как они позволяют себе разговаривать с клиентом с просрочкой… как бандиты с переулка!
Комментарии (4)
Ответ банка
5 марта 2020, 10:03
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Банк не користується послугами сторонніх call-центрів.
Що стосується боргу, він нарахований коректно і підлягає сплаті.
Що стосується боргу, він нарахований коректно і підлягає сплаті.
04.12.19 р. робив платіж в терміналі на відділенні приват, при внесені грошей був вимкнули світло на пару секунд і термінал забрав 6роші. Платіж не пройшов на відділенні нічим не допогли, сказали що таке в них буває звертаєтесь на гарячу лінію. Гаряча лінія незнає коли повернуть гроші, чекаєте підтвердження інкасації, пройшло вже 6 днів ніяких змін. Гаряча лінія нічого не знає відповідають по тупих завчасних шаблонах, чекайте відповідні інкасації.
Вона у приват з Дніпра їде? Скільки будете користуватись моїми грошима? Чого на відділенні не має упса якщо ситуації з скачками напруги постійні?
Комментарии (5)
Вона у приват з Дніпра їде? Скільки будете користуватись моїми грошима? Чого на відділенні не має упса якщо ситуації з скачками напруги постійні?
Ответ банка
10 декабря 2019, 10:51
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте зазначити, що кошти повернуто на Вашу картку.
Ознайомитись з випискою за карткою Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте зазначити, що кошти повернуто на Вашу картку.
Ознайомитись з випискою за карткою Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Щомісяця кладу гроші на поточний гривневий депозит в ПБ, як і це мало трапитись сьогодні. Створив заявку на поповнення на 32000грн, авторизуватися в терміналі і почав поповнювати, поповнив на 30800грн, більше не вистачило готівки, кнопки поповнити немає, запитує чи я тут, натиснув тут. Пройшло кілька секунд і запитує знову чи я тут, нічого не відповів. Термінал сам перемкнувся на головний екран, чеку не видав, тепер ні грошей, ні чеку. За який хрін лікуватись, не знаю???? ПБ де мої гроші???????
Комментарии (10)
Ответ банка
9 января 2019, 10:52
Доброго дня.
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, зверніться, будь ласка, до нас на гарячу лінію 3700 з мобільного (цілодобово, безкоштовно), Чат-онлайн pb.ua/chat.
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, зверніться, будь ласка, до нас на гарячу лінію 3700 з мобільного (цілодобово, безкоштовно), Чат-онлайн pb.ua/chat.