Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Полтава, ул. Соборности, 70-А
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. На жаль, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити платежі.
З приводу повернення коштів радимо звернутись до сайту/сервісу на якому були здійснені оплати.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
26.01.2021 нам надходить повідомлення про те що в минулому році було проведно конкурс-квест з грошовим призом для всіх користувачів карток юніор. Оскільки ми не отримували ніяких повідомлень щодо вказаного конкурсу, дитина участі не приймала. На гарячій лінії приватбанку працівники не надали змістовної відповіді щодо причин ненадходження нам повідомлення про участь у розіграші. Дитина дуже засмучена, і не розуміє чому саме вона не отримала повідомлення про участь в конкурсі, коли інші діти його отримали і виграли ВСІ БЕЗ ВИЙНЯТКУ грошові призи у розмірі 777грн. Мені дуже хотілося б знати: у конкурсі приймали участь вибіркові якісь діти, а не ВСІ власники юніор карти, і чи багато ще дітей, ЯКІ ЧЕКАЛИ НА ЦЕЙ РОЗІГРАШ, не отримали повідомлень від банку і залишились без права вибору та грошових призів. Якщо ви не можете організувати проведення конкурсу, то не давайте дітям марні надії!!!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вас проінформуємо.
Звернулися до приватних повідомлень для перевірки ситуації.
Потрібні додаткові дані за переказом для його пошуку та надання інформації
Будемо вдячні за зворотній зв'язок
Кассир приняла деньги на два платежа по 45000 грн, выпала чеки, с подписью, один платёж пришёл сразу, другой до сегодняшнего дня не могут найти, опираясь сначала на Тех службу, затем на три рабочих дня, в итоге говорят, что такого платежа нет в системе, денег нет, поверяли не нашли, квитанции есть
Вопрос: может был у кого нибудь такой опыт, пожалуйста подскажите, что делать в таких случаях?
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Наш співробітник повідомив Вам інформацію про квитанцію, що була надана Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
З повагою, ПриватБанк.