Отделение Приватбанка: Полтава, ул. Ивана Мазепы, 45/4
Адрес:
Полтава, ул. Ивана Мазепы, 45/4
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
dribon
5 апреля 2024, 13:57
Дуже гарне обслуговування! Особиста подяка Кропівній Наталії! Швидко! Зрозуміло! Доступно все розповіла! і головне по ділу!!! Ще раз дякую за обслуговування!!!
Написать комментарий
Ответ банка
5 апреля 2024, 14:14
Вітаємо.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Доброго дня! Вся проблема в інкасації. Я почала операцію по зняттю коштів, мені прийшло повідомлення на додаток, що кошти списані і я вже чекала їх видачу. Майже зразу після смс під'їхала інкасація, відкрили приміщення де знаходилися три банкомата і почали свою роботу. Потім один з них вийшов, почав грубити, кричати щоб не чіпали банкомат, хоча до нього ніхто не підходив, на екрані показувало щоб я забрала кошти яких не було! Він кричав на мене, ображав, що мені повилазило, що вони працюють але ж я вже почала знімати до їхнього приїзду і повторюсь- навіть повідомлення прийшло на телефон, що кошти зняті.
І друга проблема в тому, що кошти повернуться не відразу, а на протязі 14 днів. Сума була не маленька, хотіла зустріти Новий Рік, тепер св’ята не буде (((
Комментарии (3)
І друга проблема в тому, що кошти повернуться не відразу, а на протязі 14 днів. Сума була не маленька, хотіла зустріти Новий Рік, тепер св’ята не буде (((
Ответ банка
28 декабря 2022, 20:29
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що робота інкасаторів призвела до цього непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу з колегами, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
Ми дуже шкодуємо, що робота інкасаторів призвела до цього непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу з колегами, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
8.04.2022 року з моїх 3х карток шахраями була списана сума 70 800 грн з кредитної та соціальної карток без моєї участі, без мого відома. Дані карток нікому не передавала, жодного разу не здійснювала інтернет покупки. На картках був ліміт на переказ, але під час переказу ліміт був скасований шахраями. Я направила приватбанку декілька запитів на повернення моїх грошей. Банку відомо, що підтвердження платежів було здійснено з іншого пристрою в Україні. А я в цей час була в Німеччині. При перетині кордону усі заощадження я поклала на картки, також 6.04.22 р на картку я отримала субсидію, пенсію моєї мами інв. 1 групи, яка є недієздатною за рішенням суду з 1982р, я є її опікуном. Через 2 дні усі кошти зникли з карток. Мама залишились без життєво необхідного підтримуючого лікування. Банк відмовив у поверненні незаконно списаних коштів через шахрайські дії. Система безпеки приватбанку абсолютно не захищена. Для мене це велика сума коштів. Я з дітьми і мамою інвалідом залишилась без засобів існування. Ще й залишилась в боргах перед приватбанком, адже вкрали кредитні кошти та кредит, оплата частинами', який я поповнювала під час кредитних канікул.
Комментарии (14)
Ответ банка
26 мая 2022, 18:21
Добрий вечір!
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити ці операції немає можливості, так як при оплатах були введені паролі для їх підтвердження (3DS). Для цього необхідно мати доступ в Приват24, який може бути лише у власника рахунку.
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
Додатково, ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату вам телефонував на співробітник, щоб надати інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити ці операції немає можливості, так як при оплатах були введені паролі для їх підтвердження (3DS). Для цього необхідно мати доступ в Приват24, який може бути лише у власника рахунку.
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
Додатково, ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату вам телефонував на співробітник, щоб надати інформацію.
З повагою, ПриватБанк.