Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Львов, пр-т Червоной Калины, 36
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Працівниця банку була попереджена, що паспорт в мене втрачений, і я маю довідку про втрату паспорта з поліції.
При закритті рахунку заява не писалася, працівниця банку спиталася номер телефону, щось робила на планшеті, після чого прийшли повідомлення в Приват24, які потрібно було підтвердити. Коли я вийшла з банку то не змогла переконатися у закритті рахунків через Приват24. Мене туди просто не впускає, бо номер телефону автоматично перестав бути фінансовим.
Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написав в технічну підтримку, там мені сказали, що обмін відубувся по курсу 36.56 так як такий курс по картці. А те, що я знімав гроші на касах по курску який написаний на касах, це мені показалося (5 місяців мені здавалося). Не хороші відчуття залишилися. Час міняти банк.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat-24bank.site (до речі сайт так і працює і продовжує грабувати), оформлений дуже схоже на програму Приват24 (я взагалі подумала, що відкривається моя програма). Далі, як завжди, введіть логін і пароль, дзвінок від банку підтвердіть вхід у Приват24 і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаю кілька хвилин і заходжу і перевіряємо знову (процедура та ж: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно сповіщення: на рахунку встановлено кредитний ліміт в сумі 16 800 без смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями"
Після встановлення ліміту в проміжку 10 хвилин було здійснено списання всіх коштів декількома платежами. Призначення платежів: «Оплата на ігрових сайтах QIWI BANK, 8−800−707−77-» та «Розваги:EPAY,KYIV». Списання пройшло без надходження смс-повідомлень про списання, та без підтверджуючих кодів.
Побачивши списання, зайшла в додаток щоб заблокувати карту, але як повідомив оператор на гарячій лінії, шахраї зразу ж її розблокувати і списали решту коштів.
Зателефонувала на гарячу лінію і прошу: «Блокуйте платежі та картку!», а оператор: «так, бачу, що за Вашою карткою проводиться операції, чи будете їх підтверджувати?!», говорю: «блокуйте!», після цього лише заблокували карту.
Оператор гарячої лінії сказала, що «підозра на шахрайські дії, тому що відмічено код 3dSecure», кажу «не може бути, не було ніяких підтверджень від мене».
Склали заявку № 1823949 з формулюванням: «повернення коштів, у зв’язку з шахрайськими діями.»
Статус даної заявки «Ухвалено рішення» — «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.
Оператор порекомендувала звернутись на відділення для перевипуску карти та зміни паролю у додаток.
У відділенні м.Львів, проспект Червоної Калини 36 порекомендували не перевипускати карту щоб не було знову шахрайських дій і дали сфотографувати виписку (навіть не роздрукували). Менеджер зверхньо себе поводила і наголосила що це мої проблеми і потрібно погасили кредитний ліміт. На прохання заморозити нарахування відсотків до моменту вияснення обставин, то відмовилась і сказала що такого ніхто не зробить, хочете виясняти йдуть в кіберполіцію. Звернулась в кіберполіцію і написала заяву, також там повідомили що це не перше таке звернення щодо Приватбанку. Тобто захист від шахраїв Приватбанк не надає, адже сам із ними співпрацює.
В цей ж день знову звернулась на гарячу лінію, щоб уточнити можливість блокування відсотків та щодо повернення коштів. Оператор теж не могла нічого сказати, ще й заявила що я не є людиною, за якою закріплений даний фінансовий номер. Задала уточнюючі питання, щодо ідентифікації але після цього видала фразу «На питання Ви відповіли правильно, але я всеодно не впевнена «. Це просто жахливо, обслуговування на нулі. Видно що працівники банку задіяні у шахрайських діях.
Чому не було такої строгої ідентифікації під час встановлення кредитного ліміту?? Чому не було розгляду чи смс щоб підтвердити встановлення???
Чому по безпеці не заблокувало однотипні платежі?
Як працює безпека Приватбанку, чи вони заодно з шахраями???
Чому клієнти мають платити кошти за шахрайські дії?
Прошу обробити дану скаргу і прийняти міри щодо Приватбанку!!!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та тим паче вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявки на оспорювання операцій, однак, на жаль, вони не можуть бути оскаржені, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при їх здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Може на краще так сталось. Це ще раз переконало мене на переізд з рідноі краіни в далекі края.
Підтримую усіх вкладників депозитів. Терпіння нам і спокою.
Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.
Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.
Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд
Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!