Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайські дії з БПК Приватбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
katiaborsch 25 января 2022, 13:09
Продавала товар в інтернеті. Покупець скинув посилання на отримання коштів по чеку про оплату.
Натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat-24bank.site (до речі сайт так і працює і продовжує грабувати), оформлений дуже схоже на програму Приват24 (я взагалі подумала, що відкривається моя програма). Далі, як завжди, введіть логін і пароль, дзвінок від банку підтвердіть вхід у Приват24 і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаю кілька хвилин і заходжу і перевіряємо знову (процедура та ж: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно сповіщення: на рахунку встановлено кредитний ліміт в сумі 16 800 без смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями"
Після встановлення ліміту в проміжку 10 хвилин було здійснено списання всіх коштів декількома платежами. Призначення платежів: «Оплата на ігрових сайтах QIWI BANK, 8−800−707−77-» та «Розваги:EPAY,KYIV». Списання пройшло без надходження смс-повідомлень про списання, та без підтверджуючих кодів.
Побачивши списання, зайшла в додаток щоб заблокувати карту, але як повідомив оператор на гарячій лінії, шахраї зразу ж її розблокувати і списали решту коштів.

Зателефонувала на гарячу лінію і прошу: «Блокуйте платежі та картку!», а оператор: «так, бачу, що за Вашою карткою проводиться операції, чи будете їх підтверджувати?!», говорю: «блокуйте!», після цього лише заблокували карту.
Оператор гарячої лінії сказала, що «підозра на шахрайські дії, тому що відмічено код 3dSecure», кажу «не може бути, не було ніяких підтверджень від мене».
Склали заявку № 1823949 з формулюванням: «повернення коштів, у зв’язку з шахрайськими діями.»
Статус даної заявки «Ухвалено рішення» — «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.
Оператор порекомендувала звернутись на відділення для перевипуску карти та зміни паролю у додаток.
У відділенні м.Львів, проспект Червоної Калини 36 порекомендували не перевипускати карту щоб не було знову шахрайських дій і дали сфотографувати виписку (навіть не роздрукували). Менеджер зверхньо себе поводила і наголосила що це мої проблеми і потрібно погасили кредитний ліміт. На прохання заморозити нарахування відсотків до моменту вияснення обставин, то відмовилась і сказала що такого ніхто не зробить, хочете виясняти йдуть в кіберполіцію. Звернулась в кіберполіцію і написала заяву, також там повідомили що це не перше таке звернення щодо Приватбанку. Тобто захист від шахраїв Приватбанк не надає, адже сам із ними співпрацює.

В цей ж день знову звернулась на гарячу лінію, щоб уточнити можливість блокування відсотків та щодо повернення коштів. Оператор теж не могла нічого сказати, ще й заявила що я не є людиною, за якою закріплений даний фінансовий номер. Задала уточнюючі питання, щодо ідентифікації але після цього видала фразу «На питання Ви відповіли правильно, але я всеодно не впевнена «. Це просто жахливо, обслуговування на нулі. Видно що працівники банку задіяні у шахрайських діях.

Чому не було такої строгої ідентифікації під час встановлення кредитного ліміту?? Чому не було розгляду чи смс щоб підтвердити встановлення???
Чому по безпеці не заблокувало однотипні платежі?
Як працює безпека Приватбанку, чи вони заодно з шахраями???
Чому клієнти мають платити кошти за шахрайські дії?
Прошу обробити дану скаргу і прийняти міри щодо Приватбанку!!!
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2022, 15:30
Добрий день!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та тим паче вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявки на оспорювання операцій, однак, на жаль, вони не можуть бути оскаржені, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при їх здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 8

+
+45
Takuru
Takuru
25 января 2022, 14:12
#
Если кратко — вы перешли по фишинговой ссылке мошенников, ввели данные для входа в приват24, мошенники пошли вместо вам, вы подтвердили платежи, которые система пропустила (то есть вы еще и 3дс коды подтверждения передавали на сайте мошенников), эти платежи не могут быть оспорены, так как они подтверждены 3дс.

Отрицание
Гнев
Торг
Депрессия
Принятие
+
+36
Ryrik
Ryrik
25 января 2022, 14:18
#
Потому что все данные своей карты и своего подключения к «приват24» своими руками ввели в соответствующие поля фишингового сайта privat-24bank.site, который зрительно был очень похож на приват24, но на самом деле к банку не имеющему никакого отношения. Далее смена финансового телефона и все дальнейшие действия происходили уже без вашего участия. Это могло произойти с картой любого банка, непосредственно приватбанк тут ни при чем. Учимся цифровой грамотности и гигиене.
+
+14
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
25 января 2022, 14:36
#
«Прошу обробити дану скаргу і прийняти міри щодо Приватбанку!!!» — кого просите? Які міри вимагаєте і у кого?
На всяк випадок нагадую.
Якщо ви не сприяли своїми діями чи бездіяльністю крадіжці коштів та своєчасно сповістили про це правоохоронців та банк, то відповідальність за збереження коштів на рахунках лежить на банку. Повідомляти потрібно офіційно письмово зі збереженням доказів того, що ви це зробили.
Інформація для роздумів на цю тему:
https://uz.ligazakon.ua/magazine_article/EA011772
https://supreme.court.gov.ua/supreme/pres-centr/news/521894/
https://oda.court.gov.ua/sud1590/pravovipoziciivsu/6-71cs15

Але мені здається, що це не ваш випадок… Нажаль. :(
+
+1
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
25 января 2022, 19:47
#
Як працює безпека Приватбанку, чи вони заодно з шахраями???
===========

Конечно заодно, никаких сомнений не возникает.
+
0
Jokets
Jokets
26 января 2022, 11:18
#
Особенно в данном отзыве виноват банк, а не автор
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
26 января 2022, 20:08
#
Особенно в данном отзыве виноват банк, а не автор
===========

У автора не было шансов вовремя распознать и противостоять хорошо организованной преступной группировке (ОПГ), действующей под вывеской- укрбанк. Хотя она пыталась…
+
0
Mysijka2
Mysijka2
2 февраля 2022, 11:06
#
В мене така ж ситуація тільки суми більші, я блокувала карту, а її розблокували і знову зняли кошти, без смс на мій телефон, теж платіки Dnipro
+
0
Mysijka2
Mysijka2
2 февраля 2022, 15:39
#
Чи повернули вам кошти
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 35.300 35.600
EUR 36.600 37.500
RUB 0.3450 0.3750
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 35.300 35.600
EUR 36.600 37.500
RUB 0.3450 0.3750
Все курсы банка