Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Львов, ул. Владимира Великого, 59-А
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Раніше було як… бронюючи готель на букингу чи купуючи квиток на візейр чи фліксбас я вибирав валюту гривня і з мене списувало рівно ту суму яка написана при покупці, а зараз я стикнувся що банк списує на 20−30% більшу суму від заявленої…мені хтось пояснить як це??? тобто я купую бронь на готель в букингу 1000гр і з мене списують 1250грн, при тому якщо вибрати валюту євро або злоті то кінцева сума виходить 1100грн…тобто банк включив по тихому подвійну конвертацію і в такий не простий час наживається на клієнтах, вважаю це дуже погано для репутації і як мінімум потрібно попередити своїх клієнтів щоб розраховувались в іноземній валюті
Оплата з подвійною конвертацією проводиться в разі, якщо клієнтом така опція встановлена в налаштуваннях картки. Дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією можна в своєму Приват24 в налаштуваннях картки в розділі зміни інтернет ліміту.
При тому, що закордонний сайт на якому ви робите оплату на своїх сторінках може відображати суму до оплати в гривнях, запит на списання з картки в банк приходить в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки.
З даних у відгуку, на жаль, не вдалось знайти оплату про яку йде мова. Ви можете надати нам в приватному повідомленні деталі оплати, щоб ми перевірили інформацію.
розриває зі мною договір, без будь яких пояснень. і заблокували видачу картки. Я є клієнтом банку довгі роки, не раз брав кредити і все вчасно оплачував. Чим пояснити таке ставлення до клієнтів банку?
Вже розглядаємо ваше питання. По результату зателефонуємо.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могил помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.