Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. А. Ахматовой, 46
Адрес:
Киев, ул. А. Ахматовой, 46
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Світлана Черненко
5 апреля 2024, 19:34
Сердечно дякую всім працівникам відділення, а особливо менеджеру Світус Софії, Аллі, на жаль не знаю прізвища, за дуже високий професіоналізм і швидке вирішення усіх моїх питань та звернень. Коли не прийдеш — завжди все вирішують швидко і професійно. Касиру також величезна подяка за швидке обслуговування, просто молодець. Від щирого серця бажаю Вам міцного здоров’я, успіху, благополуччя вам і вашим родинам та Божої підтримки у всьому і завжди! Дякую за вашу людяність та професіоналізм!!!
Написать комментарий
Ответ банка
5 апреля 2024, 20:28
Вітаємо.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Добрий день. Замовив 14 іменних карт для бізнес акаунтів в facebook / instagram. Получив усе не одразу, тому що через некомпетентність одного з співробітників я ходив замовляти карти в банк не один раз. Але справа не в тому. Я нарешті забрав сьогодні усі картки, в одному із пакунків з картами, її не було. Хотів би хоча б повернути гроші, клієнт банка вже 5 років, ніяких проблем до цього не було…
Написать комментарий
Ответ банка
29 октября 2021, 14:33
Добрий день!
Вже перевіряємо інформацію по вашому випадку. За результатом вам зателефонуємо.
Вже перевіряємо інформацію по вашому випадку. За результатом вам зателефонуємо.
Октябрь 2019 года. Исполнительная служба незаконно выносит постановление и блокирует у меня на счетах 45000 грн. Позже постановление обжаловано. У меня два вопроса без ответа.
1. Почему банк не предупреждает своих Клиентов о блокировке средств?
2. Почему, спустя 1 год и 4 месяца, когда мне банк вернул деньги на счёт, не начислено ни копейки за их использование. Банк же ими крутил всё это время.
Как-то так. Вкратце. Не банк, а барахло!!!
Комментарии (3)
1. Почему банк не предупреждает своих Клиентов о блокировке средств?
2. Почему, спустя 1 год и 4 месяца, когда мне банк вернул деньги на счёт, не начислено ни копейки за их использование. Банк же ими крутил всё это время.
Как-то так. Вкратце. Не банк, а барахло!!!
Ответ банка
23 февраля 2021, 16:20
Добрий день!
Для того, щоб у вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. В подібних випадках, банк відразу змушений призупинити операції по рахунках, згідно з постановою про накладення арешту.
Ми сповіщали вас листом на пошту та продублювали факт обмеження смс-повідомленням.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Для того, щоб у вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. В подібних випадках, банк відразу змушений призупинити операції по рахунках, згідно з постановою про накладення арешту.
Ми сповіщали вас листом на пошту та продублювали факт обмеження смс-повідомленням.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Сегодня с утра со мной произошла прям очень не приятная история.Я пришла в отделение Приватбанка, вставила карту мужа чтобы пополнить её, вставила деньги в окно для денег не успела забрать от туда пальцы как окно закрылось (ударив мои пальцы) и на экране появилось, что грузится операция и после выдал. чек что комиссии ноль и сумма ноль.Я забрала карту и начала нервничать и просить работницу банка что то сделать после она соединила меня с главным банком мне позвонил оператор и сказала что ее рта не моя и помочь она мне не чем не может.Но мой муж дал мне карту и пополнить туда деньги потому что сам занят, я же не снимала, а пополнила карту.Мой муж по просьбе оператора оставил онлайн заявку в банке на возврат суммы 16500 и девушка сказала что не видел эту сумму на пополнении его Карты и вышлют смс.Это все? Это вс поддержка банка? Это не нормально.Мне с утра принесли моральный стресс и палец поранили: Я давно являюсь клиентом этого банка и не проблемным, а наоборот позитивным клиентом прошу решить этот вопрос быстро ибо мне испортила эта машина настроение, болит палец и я теряю время.
Комментарии (10)
Ответ банка
29 июля 2020, 14:44
Добрий день!
Як ви вказали в відгуці, то операція проводилась за карткою третьої особи.
В даному разі, як було зазначено оператором при вашому зверненні в підтримку, потрібно, щоб зв'язувався саме власник картки, за якою проводилась авторизація.
Ваш чоловік може звернутися до нашої підтримки за будь-яким зручним каналом, що вказано на сайті банку, та сформувати заявку на перевірку операції.
Якщо збій буде підтверджено, то кошти повернуть на картку, через яку проводилась операція.
Як ви вказали в відгуці, то операція проводилась за карткою третьої особи.
В даному разі, як було зазначено оператором при вашому зверненні в підтримку, потрібно, щоб зв'язувався саме власник картки, за якою проводилась авторизація.
Ваш чоловік може звернутися до нашої підтримки за будь-яким зручним каналом, що вказано на сайті банку, та сформувати заявку на перевірку операції.
Якщо збій буде підтверджено, то кошти повернуть на картку, через яку проводилась операція.