Предварительно позвонила на горячую линию банка и уточнила, может ли не клиент банка получить международный перевод western union на отделении в гривне на что мне ответили утвердительно.
Муж пришёл в отделение получать перевод — отказ: вы не клиент банка, выплатить не можем.
Повторный звонок на горячую линию и пол часа разбирательств и уточнений, итог: у сотрудник call-центра инструкция в которой указано, что не клиент банка имеет право получить перевод western union при наличии паспорта и инн, НО (!) «у кассира нет технической возможности выплатить перевод не клиенту банка».
Скорее всего сделано специально, чтобы расширять клиентскую базу. А вот на сколько такие действия со стороны банка правомерны, ещё будем разбираться.
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Харьков, ул. Полтавский Шлях, 123
Адрес:
Харьков, ул. Полтавский Шлях, 123
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
9 сентября 2021, 14:31
Добрий день!
Картка для виплат може бути відкрита для особистого користування.
Звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації, щоб ми могли провести роботу зі співробітником.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Картка для виплат може бути відкрита для особистого користування.
Звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації, щоб ми могли провести роботу зі співробітником.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Ответ банка
29 января 2021, 11:41
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Для отримання переказу потрібно звернутись до співробітника з обслуговування клієнтів, який ідентифікує отримувача та зможе зробити виплату переказу, після чого, клієнт зможе отримати переказ готівкою в касі. Необхідність ідентифікації отримувача є вимогою платіжної системи, при цьому оформлення картки чи інших продуктів банку не є обов'язковим.
Перепрошуємо за незручності.
Для отримання переказу потрібно звернутись до співробітника з обслуговування клієнтів, який ідентифікує отримувача та зможе зробити виплату переказу, після чого, клієнт зможе отримати переказ готівкою в касі. Необхідність ідентифікації отримувача є вимогою платіжної системи, при цьому оформлення картки чи інших продуктів банку не є обов'язковим.
Прийшло повідомлення, що з могу рахунку хотіли зняти 108$ якась організація PDF. Хоча особисто, я ніде не підписувалася, тим паче на таку велику суму. Ясна річ, що банк тут ніяк не винен. Дуже швидко вирішили моє питання. І запропонували на деякий час заблокувати платежі. А краще замінити картку, чим я і скористуюся. Щоб надалі уникнути подібної ситуації. Користуюся ПБ дуже давно, і за весь час тільки гарні враження.Хоч по кредиту, хоч по депозиту. Успіхів Вам у майбутньому.
Комментарии (3)
Ответ банка
29 ноября 2019, 9:53
Добрий ранок!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Ответ администратора
2 декабря 2019, 16:33
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 02.12.2019).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Насколько мне известно, карта для выплат может быть открыта без предоставления