![Приватбанк](/img/company/1/slogo/logo/privat.jpg)
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.75 | 41.35 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, пр-т Лесной, 23
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в даний пристрій та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
У серпні банк сповістив, що заблокував картку через спробу зняти кошти шахраями. Як потім вияснилося, банк все ж дозволив шахраям зняти 11 000 грн, а вже потім заблокував картку.
Цими коштами були сплачені певні товари в США.
ВАЖЛИВО! Я ніколи не була за кордоном та навіть не маю закордонного паспорту. Ніхто з моїх родичів та близьких у цей час не був за кордоном.
Банк сказав, що шахраї ввели всі дані картки (включно з CVV), хоча! Свою картку я ніколи нікуди не прив’язувала, тобто свої дані нікуди не вписувала. Для мене картка — це спосіб зняти заробітну плату в банкоматі та не більше.
Представник банку сказав звернутися до кіберполіції. Це було зроблено. Кіберполіція, в свою чергу, перенаправила звернення у «звичайну» поліцію. «Звичайна» поліція дуже довго не відповідала, а потім надала висновок, що надано мало інформація. ХОЧА спочатку ми надали все, що від нас вимагали та надали всі виписки, які сказав СПІВРОБІТНИК БАНКУ.
Після цього ми звернулися до банку і оформили заявку, яку прийняли без проблем. Номер заявки: 2264539. У банку сповістили, що заявка буде розглянута протягом 5−7 днів, після чого ВАС СПОВІСТЯТЬ. Але протягом 2+ тижнів (з 29 грудня до 16 січня) банк нічого не сповістив.
Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, і мені сказали, що термін можливості подати звернення збіг.
Що виходить? Після виявлення факту шахрайства ми звернулися до банку протягом ГОДИНИ. Потім ми виконували всі інструкції, які нам донесли представники банку. І через деякий ми знову подали заявку за тими ж інструкціями, які нам надав ПРАЦІВНИК БАНКУ. Були оговорені терміни сповіщення мене про результати розгляду (5−7 днів). Ці терміни також були зірвані ПРЕДСТАВНИКАМИ БАНКУ. У результаті мені тепер кажуть, що нічого зробити ВЖЕ не можна, і я маю подарувати шахраям 11 000 гривень.
І у кінці ще раз акцентую увагу на тому, що витік даних міг бути лише з боку банку, адже я нікуди свою картку ніколи не прив’язувала і ніде її не світила. Тим більше таким чином, щоб нею могли розрахуватися в США!
Зараз банк робить себе абсолютно байдужим до того, що клієнт втратив кошти не за власною виною і абсолютно незацікавлений в пошуку виходу із цієї ситуації.
Як вирішити цю ситуацію, яка виникла з постійним клієнтом вашого банку? Контактний номер телефону: 0976821714.
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Нам дуже шкода, що з вашою мамою трапилася подібна ситуація. Співробітники банку не володіють інформацією щодо платіжних даних карток. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Платіжною системою встановлено суворий регламент, який допускає подачу заявок не пізніше ніж 120 днів від дати операції. На жаль, за цією причиною, що строки після транзакції перевищені — платіжна система не приймає заявку на оскарження.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Прихожу в отделение, прошу перевыпустить картку для выплат, так как срок действия старой истек. В ответ получаю отказ, потому что «если вы не получаете на карту стипендию, пенсию или зарплату» вам полагается только универсальная. Подумал «ничего себе новые правила у вас» и согласился. Придя домой, решил все же проверить, обратился в саппорт. Консультант мне сказал, что я был обманут, и карта для выплат выдается всем. В итоге подана жалоба, получен звонок от Привата со словами «сотрудник наказан, ситуация не повторится».
Через 2 месяца ситуация повторяется с моим отцом. Ему отказывают в выдаче дебетовой карты. Начали говорить о каком-то коде, который надо получить на работе и только потом они выпишут карту, а пока можно взять универсальная. То есть опять старая песня о том, что без привязки к зарплате картку для выплат получить нельзя.
Примите меры. Жалобы через саппорт не помогают, персонал продолжает нагло врать в лица клиентов.
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Перепрошуємо за незручності.
Щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Вибачаємось, що після звернення у віддлення та спілкування з нашим спеціалстом у вас залишився неприємний осад. Не забувайте, будь ласка, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та ретельніше розглянути ситуацію, яка описана у відгуці.
Списание было без кода, без учёта лимита платежей в интернете, и без смс информирования по одной карте. Попросту банковская защита моих денег никак не сработала. Я обратилась в банк, там признали незаконное списание и сообщили что в течение 120 дней будут разбираться. Сегодня ночью попытка повторилась. Как вернуть свои деньги?
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Подібна оплата була можлива, якщо картка була прив'язана до сервісу раніше з введенням даних картки, що відомі лише її власнику. Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
![Минфин](/i/company/admin-answer.png)
1. Обратитесь к отправителю пусть осуществит возврат.
2. Мы когда все выясним пришлем вам сумму перевода на гривневую карту, а вы потом купите себе рубли.
3.У нас проблем с переводам нет, это у того банка где вы снимаете проблемы там м выясните.
Такой безграмотности и хамства я нигде не встречала. Прошу пересмотреть Лицензию на выплату переводов Вестерн Приватбанком, ДАННЫЙ БАНК НЕ РАБОТАЕТ Корректно по данному переводу.
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли детально рассмотреть Ваш случай и помочь.
С уважением, ПриватБанк.