Курс валютв Приватбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Приватбанк: ул. Степана Бандеры, 1, Новояворовск
Адрес:
Львовская область, Новояворовск, ул. Степана Бандеры, 1
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Есть обмен разных иностранных валют.
Є обмін різних іноземних валют.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

6 августа 2021, 15:14
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату зателефонуємо.
Вже розглядаємо ваше питання. По результату зателефонуємо.
Маю дві картки привату — кредитну і для виплат. Приват знімає кошти з картки для виплат і самостійно їх перераховує на кредитну карку без згоди клієнта! І це на перший день простроченої заборгованості! На карку для виплат мені приходять аліменти на дитину, допомога від родичів. Зарас у звязку з карантином я без роботи. В мене неповнолітня дитина на утриманні. Можливо аліменти будуть єдиним джерелом для утримання дитини. То чи має право банк без згоди клієнта знімати кошти з картки. Чому приват порушує законодавство? Якщо так буде і надалі — буду звертатись в суд.
Написать комментарий
Ответ банка

28 марта 2020, 10:08
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що для того, щоб уникнути утворення простроченого платежу — з іншої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картки Універсальна. Нагадуємо Вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Банк із розумінням ставиться до ситуації, тому на період з 01.03 до 31.05.2020 скасовує нарахування штрафних санкцій, пені та подвійних процентів у разі відсутності або часткового внесення обов’язкового платежу.
При цьому:
• проценти нараховуються в стандартному режимі;
• обов’язковий платіж потрібно вносити щомісяця до 25-го числа;
• заборгованість, що виникла перед банком, потребує погашення.
Перевірити нарахування процентів, суму обов’язкового платежу та боргу, а також внести кошти на рахунок Ви можете через термінал самообслуговування або Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте зазначити, що для того, щоб уникнути утворення простроченого платежу — з іншої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картки Універсальна. Нагадуємо Вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Банк із розумінням ставиться до ситуації, тому на період з 01.03 до 31.05.2020 скасовує нарахування штрафних санкцій, пені та подвійних процентів у разі відсутності або часткового внесення обов’язкового платежу.
При цьому:
• проценти нараховуються в стандартному режимі;
• обов’язковий платіж потрібно вносити щомісяця до 25-го числа;
• заборгованість, що виникла перед банком, потребує погашення.
Перевірити нарахування процентів, суму обов’язкового платежу та боргу, а також внести кошти на рахунок Ви можете через термінал самообслуговування або Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Скажіть, будь ласка, як можуть працівники банку надавати по стороннім особам інформацію щодо коштів на моїх особистих картках, навіть якщо це моя мама. Просто не розумію, я думала, що це конфіденційна інформація, яку знаю тільки я, а виявляється її роздають наліво і направо, так можуть і чужій людині все показати! Як так можна???? Зробіть з цим щось, будь ласка!!!
Комментарии (1)
Ответ банка

17 августа 2019, 16:46
Доброго дня!
Хочемо відмітити, що інформація по картках / рахунках може бути надана тільки власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Будь ласка, дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особисті повідомлення.
Хочемо відмітити, що інформація по картках / рахунках може бути надана тільки власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Будь ласка, дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особисті повідомлення.
Ответ администратора
22 августа 2019, 9:53
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.08.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Був суд з приватбанком.
Суд присудив оплатити лише частину заборгованості.
Оплатили.
Судовий збір поділили пропорційно.
Але ПриватБанк в свою чергу доплюсував до суми боргу усю суму судового збору та щей витрати на їхнього юриста!!!
Як це так???
Частину неіснуючого боргу вже зняли самостійно із заробітної плати!!!
Прошу розібратись в даній ситуації.
Інакше буду звертатись в НБУ!!!