Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Львов, ул. Героев УПА, 73

Адрес:
Львов, ул. Героев УПА, 73
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
26 декабря 2022, 10:00
У четвер, 22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми навряд чи отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.

Враховуючи суму і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Комментарии (3)
Ответ банка
Приватбанк
26 декабря 2022, 15:29
Добрий день!
Ми можемо надати інформацію по стану заявки на повернення коштів лише за зверненням власника картки. Якщо заявка вже подана і в роботі то за її результатом ми проінформуємо клієнта. У разі виникнення додаткових питань власник картки може звернутись в чат на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
2 не засчитана
26 декабря 2022, 9:58
22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми не отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму (20 тис. грн.) і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Комментарии (1)
Ответ банка
Приватбанк
26 декабря 2022, 11:19
Добрий день!
Ми не прагнемо створювати незручності клієнтам та перепрошуємо за некоректну роботу банкомату.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку, а кошти були списані, за зверненням власника картки подається заявка на повернення коштів. При обробці такої заявки враховуються дані, які фіксує банкомат при проведенні кожної операції та додатково можуть знадобитись результати інкасації. За результатом розгляду заявки ми інформуємо клієнта.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи стану заявки на повернення за зверненням третіх осіб, таку інформацію може отримати власник картки.
2
26 октября 2021, 9:26
Открыл карточку для платежей в Интернете — жаль потраченного времени.
Мало, что она оказалась бесполезна мне, так еще и действия Банка имеют признаки мошенничества.

1) на сайте нет информации об условиях обслуживания карт.
Описание карт есть, а условий (как у других, порядочных, банков) — НЕТ!
Условия я получил уже в личку лишь после активации карты.
Т. е. подаёт услуги без их разъяснения — на основании устных сказок менеджера!

2) Сама же менеджер (при открытии карты в отделении) категорически пыталась втюрить мне КРЕДИТНУЮ карту «Универсальная».
Лишь жалоба в службу поддержки заставила её на следующий день выдать мне ДЕБИТНУЮ карту.
Т. е. пытается «повесить на меня» ненужные мне кредиты!

3) А вот такие прикольные таинственные ответы даёт эта служба поддержки:
«Ми підготували відповідь на ваше звернення: Ми не можемо надати цю інформацію в листі з міркувань безпеки».
Т. е. отфутболивает на «горячую линию» (где я как-то ожидал 35 минут ответ оператора) где оператор будет сказывать мне сказки.

4) Отдельные страницы сайта Банка (например http://www.acsk.privatbank.ua, — с условиями обслуживания КЭП) блокируются браузерами (напр. Firefox — под Linux и Windows), как содержащие вредоносный код.
Т. е. как буд-то Банк пытается взять под контроль мой компьютер? или просто таким образом Банк скрывает условия оплаты?

5) Меньше, чем через неделю после моей регистрации в отделении Банка карточка блокируется.
Банк, ссылаясь на «вимоги чинного законодавства», сообщает о необходимости «обов'язкової планової актуалізації ваших анкетних даних».
Т. е. намерены постоянно требовать копии моих актуальных документов?- а интересно, с какой целью?

6) И, наконец, при попытке пополнить карту выясняю, что в приложении Приват-24 такой возможности — НЕТУ!
Приходится делать перевод из приложения другого банка или пополнять наличкой.
Т. е. для оплат в Интернете она бесполезна.

И зачем мне такой житро… креативный Банк, когда в других банках НИЧЕГО подобного нет?
Комментарии (7)
Ответ банка
Приватбанк
26 октября 2021, 16:37
Добрий день!
Умови і правила користування банківськими продуктами та послугами і тарифи знаходяться у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/.
Оформлення картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат. Співробітники банку не оформлюють картки без згоди клієнта.
По зрозумілим причинам, ми можемо надавати інформацію персонального характеру лише ідентифікованим клієнтам на захищених каналах підтримки.
Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Такі вимоги декларує Постанова НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення ´Про здійснення банками фінансового моніторингу´.
Ми проаналізуємо ваші зауваження щодо вказаних вами труднощів з сайтом. Дякуємо, що звернули увагу на ситуацію.
Поповнити свою картку є можливість в Приват24, переказавши кошти між своїми рахунками, при наявності іншої активної картки.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
5 не засчитана
25 февраля 2021, 18:50
Дякую за обслуговування, завжди переконуюсь, що Приват банк самий найкращий, простий і зрозумілий в обслуговуванні, та доступний в послугах. Дякую
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
52894463
25 февраля 2021, 23:30
Добрий вечір!

Дякуємо вам за відгук!

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
1
19 сентября 2018, 16:02
Доброго дня. Сьогодні зранку (8:30 приблизно) зайшла у відділення Приват Банку на УПА 73 оплатити податки. Раніше оплачували в VS банку і я була в курсі, що в липні деякі рахунки змінили реквізити, АЛЕ МИ ОПЛАЧУВАЛИ 3 РАЗИ ВЖЕ до сьогодні і на тих квитанціях, що я принесла вже були зазначені НОВІ дані, а касирша мене відправила за новими реквізитами. Через пару годин оплатила без проблем на Щирецькій 36 і повідомила про цей випаок касиру там: вона здивувалась такій халатності і некомпетентності. Якщо б я не здогадалась піти в інше відділення, то з завтрашнього дня був би вже ШТРАФ!!!
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
19 сентября 2018, 16:57
Позвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направьте, будь ласка, Ваші контактні дані на наш пошт help@pb.ua, з зазначенням посилання на цей пост.

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Львов, ул. Героев УПА, 73.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Львов, ул. Героев УПА, 73- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.