Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Кропивницкий (Кировоград), ул. Преображенская, 26/70
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
Вважаю, що саме ПРАЦІВНИКИ ПРИВАТБАНКУ є шахраями, які торгують даними клієнтів та банківських даних. Саме по цій причині вони не розглядають шахрайство та не шукають винних, не повертають кошти.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Нам дуже шкода, але провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню. Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
банк не вживає заходів для встановлення джерел походження коштів при їх внесенні клієнтом — фізичною особою у готівковій формі на його поточний рахунок у розмірі, який дорівнює чи перевищує 400 тис. грн., у разі якщо такий клієнт не надав на вимогу банку відповідні документи або відомості;» Написал нат горячую линию — говорят, хрен, документы нестите сначала, а там посмотрим.
На практике, Приватбанк работает в абсолютно мирное время и беспокоить себя суровыми реалиями ни к чему. Сумма, конечно, попала куда нужно, но сам факт препятствования связи народа с армией — это преступление.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Перелік документів знаходиться за посиланням — https://pb.ua/short?9XP.
Вимоги:
— ПІБ та суми читабельні;
— документ виданий в поточному або минулому році;
— відсутні ручні правки чи фото/знімок з екрана мобільного.
Не є джерелом походження коштів: виписка за карткою/рахунком, чек з валютно-обмінної операції, рахунок-фактура, інвойси, витяги, документи іноземною мовою без перекладу, договір поворотної фін. допомоги, договір позики, декларація підприємства ТОВ.
Надіслати документи можна, звернувшись в нашу підтримку чата.
Минує день знову в відділення, знову кладу до 300000грн -знову звернення і так 5 днів поспіль-необхідну суму поклав ну думаю зараз нарешті куплю свої ОВГЗ:)) — сформував ордер на купівлю, через 6 годин дзвінок з банку ми не можемо провезти Вашу операцію більше ніж на 1млн грн:(((((!!! Чому питаю??? Ви дробили суми- задаю питання, а як можна було по іншому? ніхто не каже-документи підтверджуючи надано раз 10 за цей період і самостійно і з відділень- кажу поверніть кошти-відповідь не можемо без комісії!!! Так що люди тікайте з цього банку поскоріше, з любим питанням будете чекати днями і так відповіді Вам не дадуть! А сам відповідь знайшов перевів їх в гривню і перевів платіжкою на рахунок брокерської компанії з подальшою купівлею ОЗДП!!! А тепер питання до керівництва Приватбанку. яка в цьому логіка?- Ви не хочете самі заробити з цієї операції, а це комісія під 5000грн, мурдуєте людей-де логіка???
Сам я покидаю цей банк і з нового 2022 року там не буду обслуговуватись і ще буду «рекомендувати» знайомим і рідним бігти від нього подалі!!!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.