Отделение Приватбанка: Великая Михайловка, ул. Механизаторов, 1
Адрес:
Одесская область, Великая Михайловка, ул. Механизаторов, 1
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
paymex
18 декабря 2023, 19:16
Доброго дня 06.12.2023 я перевів на батьківський рахунок 55 тисяч гривень! 08.12.2023 був розірваний договір з моїм батьком, без попередження, номер рахунку є пенсійним, та для сплати по зеленому тарифу, 11.12.2023 батьки поїхали в відділення (Відділення Приватбанку: Велика Михайлівка, вул. Механізаторів, 1), моя мати підходить з батьком до працівника відділення з запитанням (з якої причини був розірваний договір), там в хамському порядку відповіли що вони будуть спілкуватися тільки з власником картки (батьком), а ви (мати) відійдіть в бік та не заважайте, мати каже що батько не дочуває, у відповідь відповіли, щоб батько приніс довідка про те що він є дієздатним, і тоді ви зможете підказувати, потім мати каже ми не чого протизаконного не вчиняли з рахунком, знову у відповідь хамськи відповіли що ви не обізнані в законі, що ви повинні знати закон, а не сперечатися з нами. Працівник банку не вірив, що нам не було доставлене повідомлення, і запропонував перевірити смс, ми показали що там повідомлення немає. Працівник банку сказав що ви його видалили, потів він запропонував перевірити картку на терміналі на факт заблокування, картка була заблокована. Працівник банку відкривши в себе список клієнтів вівши особисті дані батька, виявив що повідомлення повинно бути відправлене сьогодні о 23:00 11.12.2023 а карку заблокували 08.12.2023. Мати задала теж саме питання з якої причини був розірваний договір, ми зі своєї сторони не здійснювали не яких протизаконних дій, а навпаки кожен місяць вносимо як порядні громадяни в різні фонди для допомоги ЗСУ, Фон Притули, Стерненка та інші фонди, відповідь маму здивувала, (Працівник банку: Після війни ми ще будемо бачити, куди ті гроші пішли, іде той супутник на який всі донатили, і нехай Притула відповість куди поділися всі кошти). Це відповідь працівника який працює з клієнтами банку… Вам не соромно?.. 18.12.2023 сповіщення про розірвання з нами договору так і не відбулося…
Комментарии (7)
Ответ банка
19 декабря 2023, 9:27
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ваші батьки зіткнулася з такими незручностями. Дякуюємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми запросили у вас в особистих повідомленнях контакти батька, щоб детальніше розглянути ситуацію.
Нам дуже шкода, що ваші батьки зіткнулася з такими незручностями. Дякуюємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми запросили у вас в особистих повідомленнях контакти батька, щоб детальніше розглянути ситуацію.
Добрый день. 12.11.20г. я посетила Великомихайловское отделение Приватбанка Одесской области с целью написания заявления на реструктуризацию кредита, заранее созвонилась с сотрудниками этого отделения, которые назначили время приёма, так как я жительница другого района. По приезду сотрудница банка сообщила, что начальник отсутствует, а они в данном вопросе не компетентны. Вместо извинений, мне нагрубили и выставили за дверь. Точно такая же ситуация была с моей коллегой. Слаживается впечатление, что они получают заработную плату только за жителей Великомихайловки, другие для них не люди и не клиенты. Такого хамства я не встречала ни в одном отделении банка. Уважаемые жители Захарьевского района советую вам обращаться по всем вопросам в отделение Приватбанка г. Раздельная.
Написать комментарий
Ответ банка
13 ноября 2020, 15:03
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Уже 3 месяца ПРИВАТ БАНК не дает ответ на официальный запрос нотариуса по поводу имеющегося депозита моей покойной матери, которая умерла в июне 2018года.
Комментарии (15)
Ответ банка
29 марта 2019, 9:46
Добрый день!
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Мы запросили в личных сообщениях входящий номер обращения, чтобы мы могли проверить информацию по данному запросу.
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Мы запросили в личных сообщениях входящий номер обращения, чтобы мы могли проверить информацию по данному запросу.