Люблю цей банк. Користуюсь ним все життя. Але…
Цього року 26.03.2019 в даному банку я оформив дебетову карту. Під час користування брав на неї кредит в МФО, який прострочив. Після чого почались неконтрольовані списання моїх грошей з карти на погашення всяких незаконних відсотків і пені. Робили це в МФО легко, бо мали реквізити моєї карти. 3.06.2019 я звернувся в відділення Приватбанку №25 у м. Івано-Франківськ з проханням закрити мою карту для уникнення небажаного списання коштів посторонніми сервісами, які володіють її реквізитами. Працівник Приватбанку провів процедуру закриття карти, в закінченні якої перерізав карту ножницями на моїх очах. В той же день, я оформив іншу дебетову карту у тому ж відділенні.
Через 10 календарних днів ( 13.06.2019) з мого рахунку, на якому було 1143 гривні 18 копійок, овердрафтом були списані кошти на суму 14350 гривень. При зверненні на «гарячу лінію» банку мене запевнили, що це всього лиш технічний збій, який вирішиться протягом 10 календарних днів. Та по завершенню цього терміну кошти не повернулись. В ході подальшого розслідування виявилось, що кошти були списані інтернет-сервісом WayForPay (що функціонує за електронною адресою wayforpay.com на користь МФО CreditPlus, які встигли нарахувати 200% від тіла кредиту. Сервісу це вдалось зробити володіючи реквізитами дебетової карти, яку я закрив у відділенні банку за 10 днів до проведення цієї операції.
Всі мої спроби вирішити дане питання з банком пройшли марно:
— У відділенні банку допомогти не можуть. Пам'ятають, що карту я закривав, не розуміють як пройшло зняття та кажуть, що вирішити щось це не в їхніх силах.
— При телефонній розмові з «технічним відділом» банку, який мав би пояснити ситуацію, на питання «як сталось, що мені списали кошти з закритої карти» я отримав відповідь «ну так случилось».
— На мою письмову заяву подану керівнику відділення прийшла письмова відповідь, яка абсолютно не відповіла на жодне моє запитання і не пояснила ситуацію. А тільки роз'яснила що таке «овердрафт».
— При спробі взяти довідку про закриття карти у відділенні, банк мені відмовив у видачі такої довідки по причині не сплати мною боргу по даній карті (маю запис розмови).
— Всі мої дзвінки в банк переадресовуються в «відділ безпеки» банку, де я отримую тільки нагадування про заборгованість і відмову передавати питання в якісь інші відділи банку.
— При звернені безпосередньо в офіс «департаменту безпеки» банку, працівники бачать проблему, розуміють, але не бачать змоги вирішити її власними силами.
Банк надав виписки по обом картам, де:
— По першій карті, яку я закривав 3.06.2019, видно списання коштів на суму 14350 гривень 13.06.2019.
— По другій карті, яку я відкрив 3.06.2019 не зазначається списання 14350 гривень 13.06.2019, але кінцевий баланс все таки включає в себе це списання.
А за цей весь час, поки я намагаюсь вирішити проблему, колектори успішно надзвонюють мені і рідним. Я вот не дуже проти поговорити, але стає вже не цікаво, бо потрохи вивчаю на пам'ять їхній скрипт розмови з клієнтами. Ну і звичайно штрафи та відсотки помаленьку нараховуються.
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Ивано-Франковск, ул. Льва Бачинского, 4
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Льва Бачинского, 4
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
21 июля 2021, 10:28
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вам зателефонуємо.
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вам зателефонуємо.
Ответ банка
25 сентября 2019, 15:59
Добрий день!
Щодо Вашого питання було ініційовано проведення детальної перевірки. За її результатами з Вами зв`яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Щодо Вашого питання було ініційовано проведення детальної перевірки. За її результатами з Вами зв`яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Являясь клиентом «Привата» более 15 лет (при этом около 5 лет — членом «Голд-клуба»), решил и себе год назад заказать подобную карту. Изготовили мне её вместо обычной карты «Универсальная голд». Таким образом у меня стало две карты: «Карта для выплат Голд» и «Универсальная» именная с фото, индивидуальным дизайном.
Не так давно пришлось столкнуться с ситуацией, которая окончательно убедила меня в бессмысленности пребывания в «Голд-клубе» «Приватбанка» с ежемесячной бессмысленной тратой за это членство в размере 20 гривен. Обратившись в отделение «Привата» с просьбой о прекращении членства в «элитном клубе», столкнулся с необходимостью обменять карточки «Голд» на обычные. К обмену карты для выплат я был морально готов и принял это без возражений, ибо пользоваться «золотой картой"(и по виду, и по сути), не состоя в «золотом клубе» — явно нелогично. А вот то, что меня заставят обменять на обычную ещё и именную карту «Универсальная» с фото и индивидуальным дизайном, которая не имела никаких визуальных признаков «золотой», и за которую я заплатил почти полторы сотни гривен, не просто удивило, но и серьёзно озадачило! На этом этапе логика в отношениях с «Приватбанком» уступила место возмущению и глубокому непониманию процесса. При этом никакой компенсации моих расходов на изготовление этой карты работник отделения банка мне не предложил.
Вот сижу теперь и размышляю: стоит ли продолжать сотрудничество с банком, в котором тебя «кинули» на такой мелочи? И как, исходя из сравнительно мелкой ситуации, «Приват» может «развести» своих клиентов в делах покрупнее!!!