
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 46.8 | 47.8 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанк: ул. Ивасюка, 26-А, Ивано-Франковск
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 26-А
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

6 февраля 2023, 16:43
Вітаємо.
Зняття валюти доступне, але на зняття коштів діють деякі обмеження:
— У гривні – 100 тис. грн на день.
— У валюті рахунку – 100 тис. грн (в екв.) на день.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
Зняття валюти доступне, але на зняття коштів діють деякі обмеження:
— У гривні – 100 тис. грн на день.
— У валюті рахунку – 100 тис. грн (в екв.) на день.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
Згенерував у вас картку для виплат «єПідтримка». На неї отримав 1000 грн. Мені 60 років. потрібно купити ліки. Мій телефон не підтримує можливість розрахунку. Звернувся у відділення для отримання картки. Працівниця відділення мені повідомила, що ваш банк такі картки не випускає і для того щоб мені розрахуватись у аптеці мені потрібно (назвала купу методів з задіянням інших людей та інших телефонів, що не є прийнятним для мене як інваліда). Знаю, що інші банки такі картки видають. Чому ваш один з найпотужніших державних банків це не робите? Чому при генеруванні у вас картки ви людей не повідомляєте, що карту не видаєте?
Комментарии (5)
Ответ банка

11 февраля 2022, 18:43
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності.
Сьогодні ми випускаємо лише віртуальні картки єПідтримка, про що ми сповістили наших клієнтів на сайті: https://privatbank.ua/e-pidtrumka, але ми вже розглядаємо можливість видачі пластикових карток. Ми відразу ж проінформуємо вас, якщо запустимо оформлення фізичних карток. Додатково додамо інформацію про це на сайт банку. Слідкуйте, будь ласка, за новинами.
Зверніть увагу, що придбання ліків доступне не лише безконтактним шляхом з допомогою мобільного пристрою, а й через інтернет-сайти аптек.
У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що ви відчули незручності.
Сьогодні ми випускаємо лише віртуальні картки єПідтримка, про що ми сповістили наших клієнтів на сайті: https://privatbank.ua/e-pidtrumka, але ми вже розглядаємо можливість видачі пластикових карток. Ми відразу ж проінформуємо вас, якщо запустимо оформлення фізичних карток. Додатково додамо інформацію про це на сайт банку. Слідкуйте, будь ласка, за новинами.
Зверніть увагу, що придбання ліків доступне не лише безконтактним шляхом з допомогою мобільного пристрою, а й через інтернет-сайти аптек.
У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Прийшов у відділення банку для відновлення карти черкз втрату. В ході розмови спеціаліст поміняла на ГОЛД карту не вказавши, що вона платна. На мою відмову, сказала що вттакому випадку розрахуватися можна тільки в Україні. Змінила кредитний ліміт, а коли попросив вернути який був — сказала що це можна зробити тільки на наступний день. В мене завжди був підключений захист на кожен день — 20грн/місяць. А сьогодні замітив, що система зняла 50 грн. Спеціаліст в якого я відновлював карточку змінила мій страховий договір і не повідомила мене.
Вважаю такі дії спеціаліста та банку шахрайськими! Будьте обережні!
Написать комментарий
Вважаю такі дії спеціаліста та банку шахрайськими! Будьте обережні!
Ответ банка

25 ноября 2021, 10:18
Добрий день!
Приносимо свої вибачення.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку відносно даної ситуації.
Приносимо свої вибачення.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку відносно даної ситуації.
23 листопада знімав 11.000 грн в банкоматі приватбанку з картки приватбанку, кошти списали, но не видало ні копійки. Банкомат видав впомилку, і написав звернутись в службу підтримки. Я так і зробив. Мені створили заявку. 25 листопада прийшов лист на мейл, що заявка відхилена. Я написав в службу підтримки, сказали, що це помилка і заявка розглядається. 13 грудня написав знову, сказали, що заявка відхилена була ще 25 ЧИСЛА. Це означає, що 2 раз мене обманули в службі підтримці. 13 грудня ще раз створили заявку, досі тишина, хотя сказали до 7 днів. Зараз мене всі морозять. ЩО ЗА БРЄД? Чи мені написати в поліцію? Державний банк вкрав в мене 11 000 грн.
Комментарии (1)
Ответ банка

25 декабря 2020, 10:40
Добрий день!
Вже перевіряємо інформацію за вашим питанням. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Вже перевіряємо інформацію за вашим питанням. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
А якщо серйозно чому ви робите життя клієнта некомфортним?