Отделение Приватбанка: Снятын, ул. Шевченко, 81/3
Адрес:
Ивано-Франковская область, Снятын, ул. Шевченко, 81/3
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
10 июня 2022, 16:37
Вітаємо!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. У випадку прив'язки картки до сайту, її власник тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Рекомендуємо перевірити оплати, які були здійснені раніше на цьому сервісі. Для цього вам потрібно проглянути виписку по картці за минулі періоди в Приват24.
По зрозумілим причинам, ми не можемо публічно вказати інформацію стосовно руху коштів по вашій картці. При звернені на захищенні канали підтримки ( 3700, чат-онлайн ) вам з радістю підкажуть про який сайт йде мова та якщо даний сервіс вам незнайомий і ви не маєте відношення до цієї операції — наш фахівець сформує заявку в міжнародну платіжну систему для оспорювання операції.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. У випадку прив'язки картки до сайту, її власник тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Рекомендуємо перевірити оплати, які були здійснені раніше на цьому сервісі. Для цього вам потрібно проглянути виписку по картці за минулі періоди в Приват24.
По зрозумілим причинам, ми не можемо публічно вказати інформацію стосовно руху коштів по вашій картці. При звернені на захищенні канали підтримки ( 3700, чат-онлайн ) вам з радістю підкажуть про який сайт йде мова та якщо даний сервіс вам незнайомий і ви не маєте відношення до цієї операції — наш фахівець сформує заявку в міжнародну платіжну систему для оспорювання операції.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Щиро вдячна фахівцяв Привату за надану інформацію по виписці рахунку.Швидке обслуговування,інформативне.Дякую
Написать комментарий
Ответ банка
26 августа 2019, 18:08
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Впевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Я телефонувала у Приват банк, (хоча таке враження, що у офіс президента, бо всі дуже зайняті) щоб дізнатись що то за «покупка» була здійснена мною, коли я спала. Але відповіді так і не отримала, бо телефонують до мене вже 2 год.
Бажання співпрацювати з банком рівняється 0.