Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Коростышев, ул. Киевская, 66
Адрес:
Житомирская область, Коростышев, ул. Киевская, 66
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Sh1979sh
23 сентября 2024, 11:52
Ретельно поставилися до перевірки документів, це добре. У зв’язку шахрайськими діями поки йде розслідування допомогли надати документи які потрібні оформлення кредитних канікул.
Написать комментарий
Ответ банка
23 сентября 2024, 13:06
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Ответ администратора
25 сентября 2024, 14:46
Відгук не зарахований (на 25.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Не видають валюту при замовленні готівки. Другий раз оформила замовлення на видачу готівки в касі. Видача готівки мала бути валютою. Другий раз кошти в касу не надійшли. повідомлення про зміну дати немає. Оператори нічого не знають як завжди. Прагнення вирішити проблему немає.
Комментарии (2)
Ответ банка
19 апреля 2022, 13:12
Вітаємо!
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
12 липня в відділенні Привата в Коростишеві Дяченко В. О. оформлював пенсійний рахунок. Але пенсія за серпень на карту не надійшла. Прийшла на почту і отримати її він не зміг. Оскільки перебуває в іншій області. При чому в відділені запевнили, що вчасно передадуть документи. Тепер знову прийлеться їздити в місто в Приват? Як йому отримати пенсію за серпень?
Комментарии (4)
Ответ банка
7 августа 2021, 13:15
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
В общем обслуживанием банка был полностью удовлетворен. Услугами пользовался, кредитные средства и договоры всегда закрывал без просрочек. Однако, несколько недель назад назад банк уведомил меня о необходимости актуализировать свои данные и все бы нечего, если бы не прикрепил к актуализации анкету с вопросами которые не касаются банка и как по мне совершенно не этичны — по типу, есть ли депозиты в других банках и сколько. Меня это крайне возмутило, позвонил в поддержку, где оператор весьма высокомерно мне втолковал, суть была такова — все это для вашей безопасности. Интересно в чем заключается моя безопасность если я разглашаю свою личную информацию третьим лицам, для меня осталась загадкой. После завершения разговора обратил внимание что лимит на оплату частями снизился до 1000 грн, при этом банк не удосужился оповестить своего клиента об этом. Информацию актуализировал, однако банк снизил кредитный лимит до 500 грн. Вот тут я и решил закрыть все счета и прекратить сотрудничество с приват банком. Раз банк не дорожит клиентами, а точнее плюет на идеальную кредитную историю и более чем 10 летний опыт сотрудничества — всего доброго.
Комментарии (7)
Ответ банка
21 ноября 2020, 10:26
Добрий ранок!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Доброго дня, в чоловіка заблокували рахунок на заробітній картці, сказали за для безпеки, обіцяли розблокувати на протязі трьох днів, вже минуло 7 днів а реакції ніякої.Прошу вашої допомоги, тому що сім'я залишилась без фінансів.
Комментарии (7)
Ответ банка
3 сентября 2020, 14:39
Добрий день!
Щоб ми могли перевірити інформацію та надати детальну консультацію, клієнту власнику картки достатньо звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Щоб ми могли перевірити інформацію та надати детальну консультацію, клієнту власнику картки достатньо звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.