Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Запорожье, пр-т Соборный, 158
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми не можемо знати, по якій причині банкомат іноземного банку не видав вам кошти. ПриватБанк не проводить інкасації в пристроях інших банків. З нашого боку, вже створена заявка на опротестування цієї операції, яка буде розглянута, згідно правил міжнародних платіжних систем. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду подібних заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і зробимо все можливе, щоб ваша заявка була розглянута якомога скоріше, про що ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Кому цікаво, 4 січня звертався у це ж відділення і там мені відмовили обміняти пошкоджені 10 гривень, але тоді була інша операторка на кассі. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/263763/
Касир приймає рішення щодо можливості прийняття купюри зважаючи на ступінь пошкодження та зношеності. У спеціально облаштованих відділеннях приймаються всі купюри, в тому числі значно зношені.
Раді, що ваше питання було вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Всё началось давным давно, мы успешно работали с ЛикПей, проводили много транзакций, вродебы удобно… Но.
Сейчас столкнулись с такой проблеммой, что поддержка платежной системы LiqPay от Приват Банка — ужасно работает, я предоставлял сотни документов, и фото, и видео, и чеки, и ТТН, и договора, и счёт, и всё что только можно достать на этом свете — знаете что они мне отвечают? Правильно — Шаблон! Они только шаблонами разговаривают, не могут даже понять как устроена система интернет-эквайринга, что и за что будет отвечать и вкакой ситуации.
У нас был оборот за 1 день 104000 гривен, мы заплатили платежной системе почти 100 долларов комиссии, не получили ни одной жалобы — но теперь вот вдруг, и ктото сверху как мне говорили — решил вставить палки в колеса, то ли откаты просят то ли хрен его знает (
В общем, в целом ЛикПей нормальна ПС, но жутко трудно с ними общаться, никогда не шли на встречу, такое впечатление будто у них там нет вовсе операторов, а лишь машина напоминающая тех ту*ых автоответчиков как у Новой Почты… Вот так вот.
Шкодуємо що у вас склалось таке враження. Для підключення оплати необхідно надати певний перелік документів, що регламентується діючим законодавством та умовами платіжної системи. Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування та звернулись в приватному повідомленні, щоб надати інформацію щодо вашого мерчанту та способу вирішення питання.
В 14:29 того же дня совершил звонок на горячую линию Приватбанка 3700. В ходе разговора оператор подтвердил правомерность действий кассира.
Поскольку банк государственный, то считаю недопустимым и дискриминационным данный отказ, поскольку я являюсь гражданином Украины.
Связываться со мной не надо. Проблемы нет. Это просто негативный отзыв. Я обратился в другой государственный банк по соседству, клиентом которого я тоже не являюсь, где мне без всякой суеты обменяли повреждённую купюру на 10-гривневую монету.
В касах усіх відділень касир може приймати для зарахування на рахунки, вклади та для валютно-обмінних операцій придатні до обігу та зношені справжні банкноти (монети) національної валюти. Значно зношені або пошкоджені банкноти приймаються тільки в касах спеціально обладнаних відділень, для здійснення усіх касових операцій (в тому числі і для обміну). На жаль, виходячи лише з даних у відгуці немає змоги визначити наскільки була зношена купюра та чи міг її прийняти касир у своєму відділенні, так як значно зношені купюри, приймаються у спеціалізованих відділеннях.
Якщо ваше рішення зміниться, ви можете написати нам в приватні повідомлення та за можливості надати фото купюри, ми передамо інформацію колегам для більш детального розгляду ситуації.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Щодо розірвання ділових відносин з банком, питання передане в роботу профільним фахівцям, котрі зв'яжуться з вами та допоможуть у його вирішенні.
Оксана неоднократно помогла мне разобраться со сложными и простыми ситуациями, подошла ко всем вопросам с пониманием и терпением (даже если мой вопрос был очень глупым :-) ).
Честно, после того как первый раз обслужилась у Оксаны Баклаженко, в другие отделения идти не хочу, не смотря на то, что живу совершенно в другом районе.
Еще раз спасибо большое Оксане за личную помощь, вежливость, понимание и терпение!
Я не знаю, как вы награждаете сотрудников за хорошие отзывы, но Оксана заслуживает самой лучшей награды! :-) :-) :-)
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Искренне благодарим Вас, что выделили время оставить отзыв и теплые слова в адрес нашего сотрудника.
Мы гордимся тем, что наши сотрудники способны вызвать своим профессионализмом положительные эмоции.
С уважением, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
А теперь перейду к сути. Люди! Не забывайте свои карты в банкоматах привата, потому что это «чудо учреждение» решает, рас вы забыли карту, значит она вам не нужна вовсе. А если и нужна, то вы не развалитесь и закажите себе новую. А знаете почему? Потому что ваши карты попросту будут утилизированы. Другие «отсталые» банки зачем-то их возвращают в свои отделения, зачем-то туда приходят люди с документами, пишут заявления и получают свой «пластик», как говорит про такие карты приватбанк. А вот в Привате всё прогресивно, всё современно. Эти карты собираются и просто *** утилизируются. Со словами заказывайте новую! Даже когда на этой карте все деньги на которые жить твоей семье, даже когда такую карту прийдется ждать 1,5 месяца, даже когда эта карта стоит 400 грн.
Далеко не первый раз и не только на своём опыте работы с этим банком (более 10 лет) замечаю, что Приват — ваша точка опоры тут же растворяется и бросает вас с вашими проблемами на едине, как только они появляются.
Банк для тех, кто любит Украину, самих украинцев видимо любит не очень.
К сожалению, карта утилизируются и возврату не подлежит. Рекомендуем обратиться в банк для согласования перевыпуска. Приносим извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.
Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.