Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Новомосковск, ул. Достоинства, 36
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Второй случай произошёл недавно ребёнок увидел на сайте новый дизайн карты с Чипом (о боги) пошёл в отделение, выдали карту со старым дизайном и тарифами 2017 года. Ребёнок расстроился так как на сайте нам обещают другое, а выдают старые карты. Написала в поддержку мол почему так, оператор Мария ответила что новые карты только для городов Днепр и Киев, на сайте об этом ни слова, а все остальные пока могут заказать платную карту или довольствоваться тем что имеют. Заказать карту Новой почтой нельзя. В общем расстроена, хочу закрыть все счета в этом банке и больше не иметь с ними дела. С каждым днем все хуже становится. Тарифы вообще ужас.
Що стосується описаної ситуації з активацією карти,
дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок, ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
В момент оплаты я нажала на кнопку «отменить», но платёж ушёл. Сразу же набрала 3700, пообещали сумму процента вскоре вернуть.
Через 4 дня снова позвонила 3700, там уже сказали, что сумму % не вернут.
Я была жутко расстроена. Как? Платить 950 грн за то, что суммой платежа совсем не воспользовался, отменив его.
Пошла в отделение по адресу площадь Победы 8-а в г. Новомосковск.
Девушки операторы помогли составить обращение в БОК. И в этот же день Департамент по работе с клиентами, рассмотрев мое обращение, приняли решение вернуть мне сумму 950 грн.
Огромное спасибо Департаменту и его представителю Алёне, а также операторам Новомосковск ого Отделения.
Большое спасибо за Ваш отзыв!
Мы очень рады, что Вы остались довольны взаимодействием с нами.
С уважением, ПриватБанк.
Это уже не смешно. Благодаря усердным бойцам из службы безопасности мне снова блокируют карту.!!! Ещё буквально пару недель назад мне звонили из обоих банков и извинялись, давайте, мол продолжать сотрудничество…
Сегодня СБ опять блокирует мне карту и мне нужно снова ждать 30 дней на ответ согласно регламента? Что ж это за бред? Если прошлое разбирательство было по той же причине, почему я вынужден опять ждать? номер заявки 5488594
То меня убеждают в очередной раз, что всё ок, то блокируют. Как можно доверять средства такому банку??? Я не стал вытаскивать деньги из банка, наоборот даже открыл новый вклад и тут такое… О каком доверии банковской системе может идти речь?
Ключове тут «без попередження». Ось виписка з їхнього договору:
«3.2.4.1.6. Сторони узгодили, що Банк має право змінити розмір Ліміту у разі зниження/збільшення надходжень грошових коштів на поточний рахунок Клієнта або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку, про що за 5 календарних днів направляє Клієнту повідомлення в спосіб, визначений п. 3.2.4.1.7 цього Договору.
У випадку зниження Банком Ліміту в односторонньому порядку, передбаченому цим Договором, Клієнт зобов’язується здійснювати повернення Кредиту в порядку, передбаченому п. 3.2.4.2.2.4. цього Договору.
3.2.4.1.7. Сторони узгодили, що для надсилання Клієнту будь-яких повідомлень, у тому числі, але не виключно, повідомлення Клієнта про розмір Ліміту, його зміну та узгодження інших змін до цього Договору, вимоги про дострокове погашення заборгованості, тощо, Банк на свій вибір здійснює повідомлення Клієнта: в письмовій формі або через засоби електронного зв’язку між Банком і Клієнтом: Система Internet Banking Приват24 (Система „Приват24“ (для фізичних осіб) або Система „Приват24 для бізнесу“ (для юридичних осіб)) на адреси електронної пошти Клієнта (яка початково зазначена в Заяві та може змінюватись Клієнтом відповідно до умов цього Договору та/або умов інших договорів укладених Клієнтом з Банком), а також шляхом направлення sms-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів керівника виконавчого органу та (за наявності) головного бухгалтера Клієнта (у разі їх відсутності — особам, які виконують їх обов’язки), наданих Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта.
Вказані вище в цьому п. 3.2.4.1.7. Договору способи зв’язку, комунікацій та надсилання повідомлень в розумінні цього Договору та далі за текстом також є „Засоби електронного зв’язку“.»
Поклала на карту Універсальну Голд кошти, Приватбанк на цю суму зрізав кредитний ліміт без попереджень. Користуюсь цим банком більше 20-ти років. А ще сплачувала Страховий платіж за договором «Страхування кредитного ліміту» до 300 грн в місяць з 2017 року. Срочатку зняли кошти на страховку, а потім, що залишалось, все забрали. Ось вам і страховка. Заборгованості ніколи не було, гарна кредитна історія. Цих коштів вистачало, щоб сплатити відсотки, а мені залишили 1 копійку. Якщо б не зайшла в Приват24 до 1 серпня, я б і не знала, що коштів в мене немає. Зараз в нашій сім'ї крутне становище. Чоловік — Учасник Бойових дій, переніс інфаркт, дуже багато коштів треба на лікування, все дорожчає. І тут таке ставлення. Мені зараз потрібно брати мікрокредит, влазити в ще більши борги, щоб сплатити відсотки банку. Бо кредитна історія для мене важлива. І нема гарантії, що і ці кошти в мене не знімуть, зменшивши ще кредит.
Ось таке ставлення до сімей, в яких є люди, які захищають їх майно і статки, а самі стають голі і хворі, і нікому нема нідочого діла. Кругом поставили ботів, зв’язатись з банком не можливо, а у їхніх відділеннях ніхто нічого не вирішує.