На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Славута, ул. Соборности, 17 . Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка расположенном по адресу Славута, ул. Соборности, 17 - конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.
Кілька років під ряд вони мені телефонували і наполегливо нав’язували свої преміальні карти. В якийсь момент я таки погодився і підписався на vip-обслуговування (котре коштує кілька тисяч гривень).
Спочатку все було ок, навіть рекомендував сервіс своїм друзям.
Але минулого тижня трапилась ситуація, котра змусила мене переоцінити рівень своєї довіри до цієї установи.
У вересні місяці у мене була запланована бізнес поїздка в Хорватію. За 2 тижні до вильоту я зв’язуюсь із персональним банкіром аби уточнити чи достатньо трат по віп-картам для доступу до преміальних сервісів в аеропорту. Виявилось що не вистачає ~8000 гривень.
Роблю, як завжди, покупки в мережі інтернет на цю сумму, розраховуюсь за них через Приватівський сервіс Liqpay.
Яким же було моє здивування коли по приїзду в аеропорт я виявляю що мені не доступний ані fast line, а ні бізнес-лаунж, взагалі нічого.
Телефоную конс'єржу і отримую відповідь «у вас недостатньо трат по картам».
Надсилаю конс'єржу скріншоти операцій по оплатам в інтернеті, у відповідь «ви можете оплатити всі потрібні вам послуги, подати скаргу, по факту розгляду скарги вам можливо компенсують ваші витрати».
Всі ми, хто живе в Україні добре знають що означає це «можливо». Я не купую ніякого fast-line'у, стою в загальній черзі, після проходження всіх процедур контролю йду у бізнес-зал де оплачую в районі 40$ за вхід (хоча мав би потрапити туди безкоштовно).
При поданні скарги мені сказали що попереднє рішення по ситуації я отримаю через 24 години.
По факту працівники банку на маю скаргу просто «забили». Жодної відповіді!
На третій день я сам пишу листа до банку аби з’ясувати статус скарги та розібратись у ситуації.
У відповідь мене називають Євгенієм Олександровичем (мене звати взагалі не так), після чого повідомляють що «даний МСС знаходиться в винятку». В якості доказу мені скидають лінк на гугл-документ, який у мене навіть на відкривається тому що мені ніхто не надав до цього документу доступ.
Ось так я і зрозумів що для Приватбанку VIP-обслуговування це:
1. Не попередити жодним чином клієнта про можливі вийнятки та нюанси використання послуги (серед людей це називається «підсунути собаку»)
2. Залишити VIP-клієнта наодинці з його проблемами
3. Наплювати на подану скаргу
4. Не відповідати за свої слова, порушувати власний регламент і взяті на себе зобов’язання
5. У відповідь на звернення VIP-клієнта називати його чужим іменем
6. Скидати VIP-клієнту у якості доказу лінки на неіснуючі документи, які він навіть неможе відкрити (я вже мовчу про те щоб знати про що там йдеться)
7. Оцінити лояльність VIP-клієнта у нещасну тисячу гривень
Ось такий ось VIP по-українськи.
У будь-якій неоднозначній ситуації нормальний бізнес завжди приймає сторону клієнта — це є нормою нормального обслуговування (уже мовчу про VIP-обслуговування).
В цілому ситуацію сприймаю конструктивно — я радий що зрозумів так багато про цей банк за такі незначні гроші.
Висновки зроблено. Дякую за VIP-обслуговування.