Курс валютв Приватбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Приватбанк: ул. Шашкевича, 9, Червоноград
Адрес:
Львовская область, Червоноград, ул. Шашкевича, 9
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Есть обмен разных иностранных валют.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
orest73
18 октября 2023, 20:55
Я звернувся у відділення приватбанку у м.Червоноград, вул.Шашкевича, 9 по питанню оформлення спадкових прав на грошові вклади, що знаходяться в установі банку. Мною було надано свідоцтво про право на спадщину, однак працівник заявив, що треба ще надати оригінал свідоцтва про смерть, бо без нього вона не буде вчиняти ніяких дій. Хоча 5 місяців тому коли мною особисто приносився ПОВТОРНИЙ запит від нотаріуса, щодо надання відомостей, працівником банку вимагалось свідоцтво про смерть, яке мною було надано і працівником зроблено фотокопію на планшет (робочий). Тому виникає питання? Яким нормативним актом керуються Ваші працівники вимагаючи свідоцтво про смерть??? І скільки раз тим недопрацівникам треба його пред’явити?
Комментарии (6)
Ответ банка

19 октября 2023, 9:58
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Хотіла сьогодні придбати валюту в касі відділення. Після тривоги відділення відкрилося, але каса була ще закрита близько 30 хв. Весь цей час мені довелося стояти на вулиці в черзі, хоча у відділенні достатньо місця. Коли моя черга все-таки підійшла, то касир у грубій формі відповіла мені: «Не ходіть сюди, валюти в касі нема, ми продаємо тільки з приносу». Хоча на минулому тижні в п‘ятницю я особисто бачила як продавали і долари і євро явно не з приносу, а з великої пачки в касі. В мене залишилося негативне враження про банк, де до мене поставилися як до людини другого сорту. Тут знайомих кличуть за двері, а пересічним українцям дають відкоша з порога.
Написать комментарий
Ответ банка

10 октября 2022, 19:25
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
01.09.2022 через додаток приват24 замовляв на 07.09.2022 року замовляв видачу готівки міжнародного переказу. Прийшло сповіщення «Очікуйте на підтвердження, як тільки замовлення буде опрацьовано». Сьогодні 07.09.2022 ні підтвердження ні скасування НЕ МАЄ. Що порадете робити???
Комментарии (2)
Ответ банка

7 сентября 2022, 13:07
Вітаємо.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.
Поповнив свою карточку в банкоматі (знімай, поповнюй) щоб перекинути гроші на рахунок допомогі старій людині 1000 гривень, закинув 1050 гривень — пише на екрані комісія 0.00, а ні в додатку по телефону вже в дома зняло комісію 5.25. Так само поповнюю тій людині похилого вікуз свого додатку 1000 гривень на картку пише комісія 0, але вже стикався з цим випадком — комісія ще переться з отримувача. Тепер ця жіночка піде в касу банку — де знеї теж знімуть комісію за знімання готівки. Дуже обурений і незадоволений приватбанком, а нас таких міліон.Питання за ЩО я воював!
Комментарии (4)
Ответ банка

14 марта 2021, 18:43
Добрий вечір!
При поповненні картки відображається комісія терміналу за проведення даної операції. При цьому, якщо поповнюється картка для виплат, комісія даної картки складає 0.5% від суми нецільового зарахування. Зняття готівки з неї буде без комісії. Всі тарифи по картці вказані у відкритому доступі на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
При здійсненні платежу в Приват24 комісія по картці отримувача відображається перед його відправкою.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в підтримку. Наші колеги 24/7 готові допомогти та підказати в будь-який ситуації.
При поповненні картки відображається комісія терміналу за проведення даної операції. При цьому, якщо поповнюється картка для виплат, комісія даної картки складає 0.5% від суми нецільового зарахування. Зняття готівки з неї буде без комісії. Всі тарифи по картці вказані у відкритому доступі на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
При здійсненні платежу в Приват24 комісія по картці отримувача відображається перед його відправкою.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в підтримку. Наші колеги 24/7 готові допомогти та підказати в будь-який ситуації.
В мене були викрадені кредитні кошти 6.07.2020р в сумі 45000 відразу заявив у приват банк і у поліцію! Приват банк зробивши розслідування заявили що моєї вини не має і мене визнали потерпілим але кредитні кошти я змушений буду повертати так сказали вони, а це ж як?!
Комментарии (16)
Ответ банка

4 августа 2020, 17:59
Кошти було проведено до іншого банку, тому з нашого боку немає змоги їх повернути.
Це може зробити банк, який випустив картки отримувача.
Рекомендуємо звернутися до підтримки банку отримувача та проінформувати, що зіткнулися з шахрайством.
Ми певні, що банк емітент картки, як і ми, дотримується політики нульової терпимості до шахрайства і всіляко допоможе за вашим зверненням владнати ситуацію з отримувачем.
Вкотре нагадуємо, для того, щоб убезпечити себе від шахрайства, в жодному разі не передавайте персональні дані третім особам.
Також, варто уточнити у мобільного оператора шляхи за допомогою яких ви можете заборонити перевипуск SIM-картки віддалено, якщо така операція мала місце.
Зі свого боку ми завжди готові допомогти слідству та надати всю інформацію, що нам відома, при отриманні запиту, що належно оформлений, згідно законодавства України.
Це може зробити банк, який випустив картки отримувача.
Рекомендуємо звернутися до підтримки банку отримувача та проінформувати, що зіткнулися з шахрайством.
Ми певні, що банк емітент картки, як і ми, дотримується політики нульової терпимості до шахрайства і всіляко допоможе за вашим зверненням владнати ситуацію з отримувачем.
Вкотре нагадуємо, для того, щоб убезпечити себе від шахрайства, в жодному разі не передавайте персональні дані третім особам.
Також, варто уточнити у мобільного оператора шляхи за допомогою яких ви можете заборонити перевипуск SIM-картки віддалено, якщо така операція мала місце.
Зі свого боку ми завжди готові допомогти слідству та надати всю інформацію, що нам відома, при отриманні запиту, що належно оформлений, згідно законодавства України.