Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Прилуки, ул. Переяславская, 37
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
У всіх касах ПриватБанку приймаються кошти для проведення платежів і переказів. На жаль, касир не може обміняти їх на більш великі купюри.
Є спеціалізовані відділення, які обміняють купюри без обмежень в сумі і без комісії при наявності суми в касі. При зверненні в нашу підтримку, наші фахівці вам з радістю підкажуть такі відділення.
Прибігла подруга з грошима, зі словами:«Треба терміново відправити!» Робітниця приватбанку кинула мене пішла без черги в касу, де 5 людей стояло, і терміново заявила потрібно відправити кошти подрузі!
Касир кинув 5 людей черги і почав робити переказ коштів, тим часом я сижу чекаю поки робітниця наговориться зі знайомою! Прийшовши ло мене, тільки сіла в неї задзвонив телефон, почала вона хв 3 говорити по телефону! Я чекаю!
Я прочекала 25 хв поки мене відпустять не по прийнятним причинам!
потім ще 15 хв навязувала мені депозит!
Що за безпорядок??!
Ви по закону не маєте права тримати мої кошти більше 2 днів! А вже 7!І яке ви маєте право блокувати карту соціальних виплат!
Чому я маю чекати, тільки тому що та сторона не відповідає на дзвінки чи не може говорити?
Чому все перенесли на 20 березня!???
Обдзвоніть людей, які мені перераховували мені кошти! Вони підтвердять, що я не шахрайка!
Ви безвідповідальний банк!
Газети вже написали про ваші махінації, ТВ також випустить репортаж!
В мене документи на подання в суд готові!
Ви хочете так розбиратися? Я чекаю до 10 днів, це до 21 березня — понеділок!
Якщо до цього часу я не зніму свої кошти з картки, я о 9:00 йду до судду і в прокуратуру!
Прийшла перевипускати карту не знаючи причину блокуваня, а мені перш ніж зробити те за чим я прийшла почали благати відкрити депозит безподатковий! Я відмовилася, але працівник:" Ось подивіться у вас же є кошти, нас відкрийте, ви знааєте як нас зверху душать за це, мені кількість постібна!"
А яка мені різниця, що у них зверху і яка вам різниця скільки в мене коштів на карті! Тим паче вона заблокована!
Мене вмовляли 20 хвилин, і поки я не сказала вже на високому тоні не сказала, що не хочу,і якщо вона це не припинить я звернуся з скаргою!
Тільки тоді від мене відстали і зробили те за чим прийшла!
Обслуговування гірше нема куди!