Навязування послуг

Alina2222 Alina2222
17 марта 2016, 13:21
1
Крім того, що банк заблокував мені карту і вже 6 днів я без доступу до своїх коштів, ще і працівники банку навязують послуги!
Прийшла перевипускати карту не знаючи причину блокуваня, а мені перш ніж зробити те за чим я прийшла почали благати відкрити депозит безподатковий! Я відмовилася, але працівник:" Ось подивіться у вас же є кошти, нас відкрийте, ви знааєте як нас зверху душать за це, мені кількість постібна!"
А яка мені різниця, що у них зверху і яка вам різниця скільки в мене коштів на карті! Тим паче вона заблокована!
Мене вмовляли 20 хвилин, і поки я не сказала вже на високому тоні не сказала, що не хочу,і якщо вона це не припинить я звернуся з скаргою!
Тільки тоді від мене відстали і зробили те за чим прийшла!
Обслуговування гірше нема куди!

Комментарии (5)

+
0
sanch ☺
sanch ☺
17 марта 2016, 13:44
琚 灏
#
Переоформите соц выплаты на другой счет в другом банке, предварительно открыв его.
+
0
Alina2222
Alina2222
17 марта 2016, 13:53
#
Так і буде! Але всі кінці обрубати з банком зможу тільки в червні місяці!
+
+6
sanch ☺
sanch ☺
17 марта 2016, 18:15
琚 灏
#
Что бы не говорили, но Ваше право выбирать куда Вам будут начислять социальные выплаты. Подается заявление с указанием новых реквизитов для выплаты (в отдел социальной защиты населения по месту жительства или куда Вы там подавали документы). Не забудьте получить отметку о принятии заявления, на втором втором экземпляре заявления.
+
0
sergunya73
sergunya73
17 марта 2016, 14:02
#
«Тим паче вона заблокована!
С точки зрения здравого смысла, если бы сотрудница конечно смогла перевести средства с заблокированной карты на депозит, то лучше уж иметь дело с депозитом, чем с заблокированной картой. Неизвестно, сколько „ответственные“ специалисты будут решать ваш вопрос, а так хоть какая то прибыль была, за время ожидания.
+
0
Alina2222
Alina2222
17 марта 2016, 14:23
#
Цей спеціаліст не знала стосовно скарги, вона зайшла через свій планшет на мою сторінку, ну як вони це роблять і тільки побачила сумму яка на карті, і все...її зациклило!!! Вона далі нічого не робила, тільки вмовляла!І вона б не змогла перевести кошти, так як перед цим я пробували поповнити свій існуючий депозит і мені пише, що на карті ліміт.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться