Отделение Приватбанка: Луцк, ул. Задворецкая, 1-А
Адрес:
Луцк, ул. Задворецкая, 1-А
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
alinasasiuk
5 марта 2024, 16:16
Приблизно рік назад прийшло сповіщення від банку в додаток про актуалізацію даних. Якщо їх не актуалізувати, то рахунки заблокуються. Ми не хотіли їх актулізовати з особистих причин і планували звершити співпрацю із Приват Банком. І ось настав час, карти заблокували (на них коштів не було, ми їх вивели), кредитних заборгованостей немає. Прийшли в місцеве відділення на вулиці Задворецькій, 1(Луцьк), щоб повністю закрити рахунок. А нам сказали (фахівець Марія Паньків), що цього не можна зробити без АКТУАЛІЗАЦІЇ. До ого ж, кожного місяця на карті універсальній знімається 20 грн за безконтактне обслуговування. Тобто це виходить, що ви мені карти заблокували через не потрібну МЕНІ актуалізацію, а гроші то стягуватись будуть, так? На яких підставах, скажіть будь-ласка, я не можу закрити рахунок і буду сплачувати гроші, якщо це лише ВИ зобов’язані проводити актуалізацію. Я відмовляюся від актуалізації, відповідно, всі карти заблоковані (заборгованості немає), так чому не можу закрити СВІЙ ж рахунок. Ми подали заяву із цим ж питанням до Центрального відділення, тому в нас є документ, що засвідчує саме звернення і банк зобов’язаний його виконати, якщо немає заборгованостей по картах. Або принаймі поясніть, чому я не можу закрити СВІЙ рахунок, бо вам бач-те потрібна актуалізація. Спеціаліст Марія Паньків з'єдналася із техпідтримкою. Техпідтримка повідомила, що на період 5-ти днів дозволить зняти блокування і ми зможемо закрити рахунок. Але цього не відбулося! Ми все ще не можемо це зробити через додаток.
Комментарии (1)
Ответ банка
5 марта 2024, 18:38
Вітаємо.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Питання щодо зняття обмеження наразі розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Питання щодо зняття обмеження наразі розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Бажаю доброго дня усім читачам сайту! Не раджу також вкладати кошти в Приватбанк по програмі «Інвест» (різновид депозиту). Мій невеликий вклад по цій програмі закінчився ще 15 вересня (майже місяць назад) і з того часу я не можу отримати свої кошти. На всі мої дзвінки на колл-центр, подання заявок, подання заявок на пришвидшення раніше поданих заявок і тд, я отримую одну відповідь: «очікуйте, Вашим питанням займаються». Так я очікую уже з 15 вересня!
Висновки робіть самі, ваші гроші уже не зовсім ваші, коли вони потрапляють на рахунки у Приваті!
Комментарии (12)
Висновки робіть самі, ваші гроші уже не зовсім ваші, коли вони потрапляють на рахунки у Приваті!