Отделение Приватбанка: Днепр, ул. Высоцкого, 2
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Дениса. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
У разі, якщо соціальний фонд допустив помилку в реквізитах при відправці коштів на ваше ім'я, для повернення та уточнення причини здійснення даного помилкового платежу рекомендовано звертатись до відправника.
Так як відправником були вказані реквізити ПриватБанку та дані клієнта отримувача було здійснено зарахування коштів на поточний рахунок, з якого можна їх перерахувати на одну зі своїх карток через Приват24.
Необхідно розуміти, що користуючись кредитними коштами наданими банком ви берете на себе зобов'язання по їх погашенню. В пункті 2.1.1.3. Умов і правил надання банківських послуг сторони узгодили порядок повернення кредиту керуючись ст. ст. 1048, 1054, 1056-1 Цивільного кодексу України.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
В разі несплати мінімального платежу до останнього календарного числа (включно) місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, зобов'язання Клієнта вважаються простроченими.
Таким чином, якщо Клієнт самостійно не здійснить мінімальний платіж в готівковій або безготівковій формі на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку.
Сложнее всего было попасть в отделение из-за популярностью банка (очередь из 10 молодых и не очень людей).
Обслужили вежливо, персонал приятный, а также порадовал ненавязчивый юмор обслуживающей дамы. Уточнили на предмет «может передумаете и оставите средства в банке?» и проводили в кассу. Была получена круглая сумма в валюте, а остаток (~1.5$) были, по моей просьбе, переведены на гривневую карту.
Резюмируя: посещаю отделения редко, т.к. предпочитаю дистанционное обслуживание и, в очередной раз, был приятно удивлен персоналом и качеством обслуживания.
Рекомендую.
Ми раді, що після звернення до нашого відділення у Вас залишилися приємні враження. Дякуємо за Ваш відгук. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.