Отделение Приватбанка: Киев, пр-т Владимира Ивасюка, 12-Г
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Через полгода лично обратился в отделение ПБ за выплатами по ФГВФО наличными, заранее получив положительное подтверждение ПБ24 о наличии и доступности моих выплат ФГВФО. Во время оформления этих выплат в отделении Приватбанк резко отказывает в проведении выплат фонда и неожиданно решает потребовать от клиента документальное подтверждение ДМС об изменении паспортных данных, с прекращением проведения выплат ФГВФО. Это при том, что полгода назад у ПБ все было «ок» с актуализацией данных клиента и никаких претензий …
Таким образом, Приватбанк, находящийся в данный момент в государственной собственности, постепенно превратился в банк с КРИВЫМИ «дистанционными» клиентскими сервисами, которые напрасно транжирят время клиента, не дают ожидаемого результата, поскольку безобразно организованы неквалифицированными «специалистами» и «руководителями». За такой «сервис» клиентам кто-то в ПБ должен быть уволен.
Еще лучше ПБ продать в частные руки, избавив его таким образом от кумовства-сватовства на должностях, требующих соответствующей квалификации.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Дійсно, ПриватБанк з 6 липня встановив ринковий курс валютообміну для безготівкових операцій. У першу чергу, це стосується курсів конвертації за картками: зняття готівки та перекази в гривні в Україні з валютних карток, а також всі види операцій за кордоном у валюті з використанням гривневих карток.
Банк встановив єдині курси обміну валют для оплат картками та купівлі-продажу готівкової валюти у своїх відділеннях, виходячи з ринкової ситуації, нормативних документів регулятора, підтримки цілісності ринку та виходячи з інтересів його клієнтів.
На жаль, не дивлячись на те, що банком було вжито всіх необхідних заходів і можливих зусиль, змушені повідомити, що справа програна, нам надійшла відмова в поверненні коштів.
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Для того, щоб отримати повний пакет документів, а також відповідь, яку ми отримали від сторони, що приймає платіж, надішліть запит на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки.
Началось так:" Обмеження за карткою
У вас прострочена заборгованість – кредитні кошти недоступні.
Погасіть борг, і ми переглянемо розмір кредитного ліміту протягом 3 днів.
Якщо платіж не буде погашено, ви не зможете отримати кредит у майбутньому."
Затем продолжение- ответы на вопросы:
" Спеціаліст Станіслав в чаті
По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк? Може умене є прострочені платежи, згідно з вашими умовами користування карткою? Напишіть, мені потрібно це знати.
Станіслав
Добрий день, Сергію Івановичу!
Добрий.
Станіслав
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження на кредитні кошти.
При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Це обмеження тільки на доступ до кредиту, в іншому карти активні
Я запитував: По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк?
Відписку я читав.
Станіслав
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті https://www.ubki.ua/
Я питав про історію використання картки в ПРИВАТ банку. А в УБКІ ваш банк передає данні. Чи Ви цього не знаєте.
Станіслав
Кредитний ліміт затверджує та змінює не людина, система аналізує Ваші дані і кредитну історію, і в сукупності може як підняти так і опустити ліміт
Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і підвищать можливість прийняття рішення на вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.(всі сторінки, на яких є інформація про Вас, штампи і т д.).
4. Декларація про доходи ФОП.
Дане рішення приймає система, вона не повідомляє нам причину відмови у збільшенні кредитного ліміту.
Надається лише рекомендації, які допоможуть у збільшенні кредитного ліміту.
Причину відмови Банк не коментує.
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вашу відповідь я вже читав в інтернеті.Мені все зрозуміло. Ваш банк не надає кредитний ліміт. Так чи ні. Це просте запитання.
Станіслав
Така система кредитування у всіх Банках
Можливо, у Вас залишились інші питання?
12:25
НІ. Все зрозуміло. Краще б я вчасно не платив.
Когда человек не понимает за что его ущемляют- он начинает так же отвечать.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку, для покращення якості обслуговування.
Щодо питання кредитного ліміту то хочемо звернути вашу увагу, що по картці обмежено користування саме кредитними коштами та у разі відсутності заборгованості, особистими коштами можна користуватись.
Хотелось бы сказать спасибо сотрудникам отделения по адресу г.Киев, ул. Героев-Сталинграда, 12г которые действительно пытались помочь в решении проблеме, в отличии от сотрудников колл-центра.
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. В такому випадку, рекомендовано не надавати персональну інформацію та не робити те, що кажуть шахраї, а звернутись в підтримку банку за контактами, що вказано на офіційному сайті та повідомити про ситуацію, щоб в разі необхідності заблокувати картки(також ви можете за лічені секунди самостійно заблокувати картки в Приват24).
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників (https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707) Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Нам щиро шкода, що ваша мама стикнулася з такою неприємною ситуацією.
Зі свого боку ми готові надати підтримку в розслідуванні та всю необхідну інформацію правоохоронним органам, при отриманні запиту, що оформлений згідно діючого законодавства України.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Скажите, мне, мы в каком веке живем? в каждом отделении на районе по одной кассе и все закрываются на обед одновременно? а, если какая и открыта, то нужно выстоять в ней великую кучу времени.
Спасибо вам, банк, и вам, девушка с Г.стаинграда 10а за полуторачасовую прогулку по Оболони с ребенком на руках. Квитанцию я не оплатила.